*Camila*
Zaczynam nową szkołę.Od zawsze chciałam iść do szkoły wojskowej. Gdy tylko dowiedziałam się,że jest w pobliżu,od razu złożyłam podanie.
***
-I jak gotowa na pierwszy dzień?-spytała moja przyjaciółka.
-Trochę się boję Mani.-odpowiedziałam.
-Nie ma czego!Będzie dobrze,poza tym nie będziesz sama,jadę przecież z Tobą.
-Co racja to racja.-zaśmiałam się.
*
Byłyśmy już w drodze do szkoły.Coraz bardziej się stresowałam.
-Ej Mila zluzuj trochę,zaraz sobie skórę przebijesz tymi paznokciami.-zaśmiała się Mani.
-Co ja poradzę,że się denerwuję.
-Ogarnij się,będzie git.
-Oby.
*
Dojechałyśmy na miejsce.Placówka była naprawdę spora.Wchodząc do szkoły,od razu skierowałyśmy się do gabinetu dyrektora po dodatkowe informacje.
-Dzień dobry.
-Dzień dobry dziewczyny,usiądźcie i przedstawcie mi się proszę.
-Normani Kordei.
-Camila Cabello.
-Tom Walker.-Miło mi poznać nowe uczennice.Jestem dyrektorem tej placówki.Jak już pewnie wiecie,jest to szkoła z internatem.Zajęcia trwają od 8:00-16:30.
Dyrektor opowiedział nam jeszcze co nieco o szkole.
-Dostałybyśmy klucz do pokoju?
-Jasne,wasz pokój to 102.
-Dziękujemy,do widzenia.
-Do widzenia.
Wyszłyśmy z gabinetu,kierując się od razu do pokoju.Wchodząc po schodach,uderzyłam w kogoś.
-Przepraszam ja..
-Patrz jak chodzisz łamago!-krzyknęła dziewczyna.
-N..nie chciałam.
-Lucy patrz!Nowe przyszły!Zgubiłyście się?Hmm? Nie wchodź mi nigdy w drogę wieśniaczko!-krzyknęła,popychając mnie.
-Ej! Co tam się dzieje?!-usłyszałam krzyk i ujrzałam wysoką szatynkę ubraną w mundur.-Vero i Lucy!
-Wiejemy!-krzyknęła wyższa.
-Nic Ci nie jest?-zapytała podchodząc do mnie.Miała piękne,zielone oczy.
-N..nie,dziękuję.-wybełkotałam.
-Mila! Nic Cię nie boli?!
-Spokojnie Mani,nic mi nie jest.
-Lepiej na siebie uważajcie.-mrugnęła do mnie i odeszła.
-Chodź Mila,pójdziemy do pokoju,zanim znów spotkamy te dwie idiotki.
-Dobrze.
Wstałam i odwróciłam się.Zielonooka stała oparta o ścianę i uważnie nam się przyglądała.Uśmiechnęłam się lekko,co odwzajemniła.
Chyba dzisiaj nie usnę.
***
Witam w moim nowym opowiadaniu! Mam nadzieję,że wam się spodoba.
Pozdro! <3
CZYTASZ
Military//Camren
FanfictionCamila zaczyna nową szkołę. Tam poznaje Lauren. Jak potoczy się ich historia?