Vladimir pov.
Egy hét telt el, azóta, hogy telehánytam a mosdókagylót. Igor az összes gyógyszerem útmutatóját elolvasta, de egyik sem ír mellékhatásként hányást. Végül nem bírtam tovabb és elmentem egy patikába. Az eladós kedvesen mosolygott.
- Jó napot! Miben segíthetek?
- Jó napot! Egy terhességi tesztet szeretnék, kérem.
- Maga nem Mr. Rollingbak, a maffiózónak a férje?
- De igen.
- Ő tudtommal most elutazott. Miért kell magának tergessegi teszt? - kérdezte gyanakodva, bennem pedig elpattant valami.
- Nezze! Ma reggel! Kihanytam a belemet, köhögési rohamom volt, a fejem pedig majd szétrobban! Ne. Húzzon. Fel! Csak adja amit kérek és megyek is! Válaszoltam idegesen mire csak meredten oda adta, amit kértem. Kifizettem majd vissza mentem a hazba. A gyerekek kint fogócskáztak míg Igor a házban mosogatott. Mellé lepve nyomtam egy puszit az arca oldalára.
- Szia, édesem! Hol voltál?
- Csak elugrottam a boltba egy kis fagyiért. - mutattam. Útközben ugyanis tényleg beugrottam a boltba. Betettem a fagyasztóba majd felmentem az emeletre és megcsináltam a tesztet. Majd szétfeszített az ideg. Aztán végre meghallottam a csipogást. Mint az őrült utána nyúltam, de azonnal meg is bántam.
Még órak múlva is remegve tartottam a tesztet miközben a kék pluszt bámultam. Még a halk kopogás es az ajtó nyitódása sem ébresztett fel a sokkból.
- Édesem, jól vagy?
- Igor. Ha most azt mondanám, hogy terhes vagyok, mit szólnál? - kérdeztem mire ő is lefagyott.
- Ezt, hogy érted? - kerdezte miközben leült mellém. Óvatosan a kezébe adtam a tesztet. Dermedten figyelte a kis eszközt majd a falat kezdte bámulni.
- Akkor most mi lesz?
- Elvetetem.
- Már bocsi, de erről nem kéne engem is megkérdezned?
- Ez a legjobb amit tehetünk. Nem sodrom Rickyt életveszélybe es titeket sem. En nem latok mas kiutat. - zokogtam. Nem akarom bantani a babám, de nem tehetek mást. Ha Mr. Rolling erről tudomást szerez megöl minket. Hirtelen ket kart érzek meg magam körül.
- Kitervelünk valamit. Megígérem. Meg fog születni a gyermekünk felneveljük.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A tavolság átka (Befejezett)
RomanceVladimirt akarata ellenére férjhez adjak, ám házassága előtt teherbe esett volt szerelmétől es mikor feny derül a titokra cselhez kell folyamodnia. Arra azonban nem számít, hogy tervébe egy apró hiba csúszik.