💖13. fejezet💖

1.9K 159 23
                                    

Vladimir pov.
Még hét előtt gyorsan megvacsoráztattam a gyerekeket és elküldtem őket aludni. Most óvatosnak kell lennünk. Leültünk mi hárman is enni. Szinte vágni lehetett a feszültséget. Csak Mr. Rolling vagy ahogy neha én hívhatom Edgard beszélt megállás nèlkül. Vegig dicsekedett a sikeres üzleteivel a három házával es a jachtjaval.
- És ráadasul milyen kedves csaladja van! Igazán irigylem. - mondta Igor rezzéstelen arccal.
- Ja, igen. Az én férjem a leggyönyörűbb a környéken. Ugye, édesem?
- Köszönöm a bókot, Edgard.
- Felhoznád nekünk azt az 1900 - as evjáratú vöröst a pinceből, ha már vendégünk van?
- Persze. - mondtam majd elindultam a pincebe. Egy percbe telt mire megtaláltam azt a borosüveget majd felvittem. Az étkező ajtajaban azonban megtorpsntam és hallgatozni kezdtem.
- Had mondjam el, a fia is igazán aranyos.
- Az? Az a taknyos kölyök nem az enyém. Valami másik pasassal volt viszonya Vladimirnak még a hazasságunk előtt és terhesen vettem el. Mint lathatja, a szépsége csak egy maszk, ami alatt ott van egy fűvel - fával kefelő ringyó. Képzelje, Vladimir apja az egyik leggazdagabb bankár amerikaban, erre a fia egy gyakornok àpolóval akart összehazasodni. Egy gyakornok ápoloval! - röhögött. Láttam, hogy Igornak ökölbe feszült a keze az asztal alatt. Gyorsan kibújtam a rejtekhelyemről es oda vittem, amit kért.
Vacsora utan felmentem a szobaba és átöltöztem. Bevettem a gyógyszereimet majd már épp elmentem volna fogat mosni mikor valaki atkarolt hatulról. Banatomra ez nem a szerelmem illata volt, hanem az alkoholtól bűzlő ferjem szaga. A nyakamat puszilgatta vagy olykor meg is szívta, ronda foltokat hagyva.
- Kanos vagyok, drágám.
- Edgard...
- Figyelj! Ha most megengeded, ellenkezés nélkül, talán még gyenged is leszek veled és èlvezni fogod. Legalabb egyszer csinálj valami hasznosat az életedben. - morogta a nyakhajlatomba, amitől kirázott a hideg. Ekkor azonban eszembejutott valami, amit talan mindanyiunk életét megmentheti.
- Rendben.
- Jó fiú. - morogta mire vegig döntött az ágyon és szabalyosan leszaggatta rólam a ruhaimat.

A tavolság átka (Befejezett)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora