Ricky pov.
Leültem az ágyra és odabújtam anya tűzforró testéhez. Már olyan szinten rosszul van, hogy fel se bír kelni. Mr. Rolling pedig végre tett valamit. Elutazott, nyugtunk lesz pár hétig, de addig is ide jön valaki, hogy segítsen anyának meggyógyulni. Hirtelen csengettek, biztosan a segítség érkezett. Leszaladtam és kinyitottam az ajtót. Nagyon meglepődtem. Egy fekete hajú férfi állt az ajtóban, mögötte pedig a kislany, akivel tegnap találkoztam. Samy.
- Szia, Ricky!
- Szia, Samy! Jó napot, uram! - nyújtottam kezet a férfinak. Elfogadta és kedvesen mosolygott.
- Szervusz, Ricky! Hol van az anyukád?
- Fent van. Remélem alszik. Nagyon rosszul van. - mondtam aggódva.
- Ne félj! Apa majd segít neki! Gyere! Játszunk valamit! - mondta Samy és karon ragdott majd elfutottunk.Igor pov.
Tündéri kisfiú. Felmentem az emeletre, de minden lépés egyre nehezebb lett, ahogy egyre csak közeledtem. Az ajtónál aztán megtorpantam egy pillanatra. Talán ez az egész őrültség volt. De ha már itt vagyok, nem hátrálhatok meg. Halkan benyitok és meglátom. Az ágyban van es alszik. Még mindig olyan gyönyörű, hogy Botichelli sem fethetné meg őt szebben. Ovatosan leültem mellé és megsimogattam az arcát, amin néhol lila foltok éktelenkedtek. A szempillája lassan felemelkedett ezzel megmutatva nekem a gyönyörű szemeit. Először gondolom azt hitte álmodik, de ahogy rajött, hogy én bizony hús es vér vagyok, olyan lett mint, aki szellemet lát.
- Igor? Mit keresel te itt? Egyáltalán, hogy kerülsz ide?
- Itt vagyok mert itt vsgy és mert jelentkeztem, hogy vigyázok rád. Ahogy egykor megígértem. És ez nem minden. Elhoztam a lanyunkat. Samantha a neve. - mosolyogtam, de hirtelen a tenyere az arcomon csattant.
- Hogy tehetted?! Hogy hozhattad ide?! Megígérted, hogy távol tartod tőlem!!! Hogy mereszelted?! - zokogta miközben ököllel verte a mellkasomat. Elkaptam a kezét.
- Elég! Elhoztam mert nem hagyhattam otthon egyedül 15 napig!
- Ide se kellett volna jönnöd!!! Egyáltalán, hogy képzelted ezt?!
- Ide jöttem mert azt hiszem tudnom kell pár dolgot! - az arca erre már megenyhült.
- Vladimir! Ricky kicsoda?
KAMU SEDANG MEMBACA
A tavolság átka (Befejezett)
RomansaVladimirt akarata ellenére férjhez adjak, ám házassága előtt teherbe esett volt szerelmétől es mikor feny derül a titokra cselhez kell folyamodnia. Arra azonban nem számít, hogy tervébe egy apró hiba csúszik.