Vladimir pov.
Újabb pofon csattant az arcomon. Majd még egy és még egy. Addig ment ez így, amíg el nem eredt az orrom vére.
- Te hazug, ringyó!!! - ordította a férjem es mar ismét ütött volna, de az apósom elkapta a kezét.
- Hagyd! Ezzel nem mész semmire!
- Megcsalt engem, apám!
- Valószínűbb, hogy már terhesen vetted el! - jelentette ki. Hiaba hordtam bő pólókat és bújtam el a szobámban. Akkor is kiderült a titkom. A hasamban növekvő 4 hónapos gyermekem, aki egy igazi szerelem gyümölcse. Nem a férjemé, a maffia vezéré. Őt az apàm vàlasztotta ki, hogy hozzá menjek. Akaratom ellenére adtak hozzá és sosem szerettem. Öntelt, elkényeztetett, zsarnok. A szöges ellentéte a volt szerelmemnek.
- Akkor mit csináljak vele?
- Tartsuk fent a látszatot, hogy a te gyereked. Had hordja ki és nevelje. Tégy úgy mintha tőled volna a gyerek. Majd azt mondjuk, hogy koraszülött. Nem eshet szégyenfolt a családon. - mondta az én drága apósom majd kiment. Mar arra vártam, hogy a férjem mikor pofoz fel újra, de helyette megragadott a hajamnál fogva és kényszerített, hogy a szemébe nézzek.
- Ki az apja? - kérdezte rideg, kicsit sem kedves hangon. Tudtam, hogy miért kérdezi, éppen ezért nem válaszoltam.
- Felelj a kérdésemre, ribanc! Ki csinált fel?! - már ordított és cibálta a hajamat, de nem válaszoltam. Elengedett és ellökött.
- Hát jó! Fenn tarjuk a látszatot, de ne hidd, hogy ezt meg fogod úszni! Ettől még az én férjem vagy és azt teszed, amit èn mondok. Világos? - kerdezte már viszonylag nyugidtabb hangnemben. Bolintottam válaszképp.
- Rendben es most takarítsd le magad, mielőtt még összevérezel valamit. - ismèt bólintottam. Látszolag elfogadta majd kirohant es becsapta maga után az ajtót. Nehezen felálltam és kimentem a mosdoba, hogy lefürödjek, mert az orromból csöpögő vér mindenemet eláztatta. Levettem a ruháim és beültem a kádba, miközben megnyitottam a meleg vizet. Óvatosan elkezdtem lemosni magamról a vért és az arcomról. Fajt ott ahol fepofozott, de legalább a hasamat nem bántotta. Lassan az említett testrészre simítottam a kezemet és éreztem ahogy ott bent az aprócska kis élet mozgolódik. Ő is szereti a meleg vizet. Persze meglepő volt, hogy a hasam kicsit talán nagyobb az átlagnal, de nem érdekelt.
- Megvédelek. Megvédelek az életem árán is.
KAMU SEDANG MEMBACA
A tavolság átka (Befejezett)
RomansaVladimirt akarata ellenére férjhez adjak, ám házassága előtt teherbe esett volt szerelmétől es mikor feny derül a titokra cselhez kell folyamodnia. Arra azonban nem számít, hogy tervébe egy apró hiba csúszik.