Ξεκινήσαμε να μαγειρεύουμε. Βασικά αυτοί έκαναν όλοι την δουλειά και εγώ απλά βοηθούσα αφού σύμφωνα με τα λόγια τους θα έκαιγα το σπίτι.
Δεν είχα καταλάβει πόσο είχε περάσει η ώρα, όταν άκουσα τα κλειδιά στην πόρτα. Τα παιδιά δεν είχαν τελειώσει το φαγητό και ο Niall με έστειλε να καθυστερήσω τον Louis που μπήκε στο σπίτι και είχε ήδη κλείσει την πόρτα. Είπα στον Niall πως δεν ξέρω τι να του πω και απλά μου απάντησε να σκεφτώ κάτι.
Βγήκα έξω από την κουζίνα ενώ σκεφτόμουν. Τον είδα μπροστά μου και πρωτού προλάβει να σηκώσει το βλέμμα του προς το μέρος μου, έτρεξα να τον αγκαλιάσω.
"Hey!" μου είπε προσπαθώντας να χαμογελάσει, αλλά φαινόταν πως ήταν ψεύτικο. "Where are the boys?" με ρώτησε έπειτα και με φίλησε.
"Em.. Lou i wanna talk to you!" του απάντησα και τράβηξα το βλέμμα του πάνω μου για άλλη μια φορά.
"Don't tell me that you love someone else and you need to break up with me. Just don't please!" με παρακάλεσε. Τον τράβηξα προς τον καναπέ και τον έκανα να καθίσει. Πήγα και εγώ να κάτσω απέναντι αλλά με τράβηξε στα πόδια του.
"Don't be silly. I love you so fucking much to even think about breaking up with you." του είπα και τον φίλησα στο στόμα.
"Then, what's wrong?"
"Look i know that Zayn and i are not so good friends like you are but! Vic is my best friend and i need to know if she is okay. She and Zayn came to me to help them and i tried. I was like the only one who knew their feelings. Yeah it's you too but you didn't know about Victoria's love for Zayn. So yeah, i tried but i don't even know what happened. I mean at first the were kissing, then she was ill and now Zerrie is over. I can't ask Vic because i know she won't tell me. So please Louis, i am begging you just tell me what the fuck happened. 'Cause if that bastard broke her heart, i swear he will pay. No matter if he is your best friend or the famous Zayn Malik." ξεφώνησα όλα όσα είχα να πω.
Χωρίς να μου πει τίποτα, με τράβηξε σε ένα φιλί που μου φάνηκε αιώνιο. Είχα κλείσει τα μάτια για να απολαύσω τις πεταλούδες στο στομάχι που μου προκαλούσε κάθε φορά που με φιλούσε. Τα χείλη του στα δικά μου. Απολάμβανα κάθε δεύτερο του φιλιού λες και δεν υπήρχε αύριο. Ήταν κάτι το πολύ ξαφνικό αλλά το συγκεκριμένο πάθος δεν το είχα ξαναδεί σε ένα φιλί εκτός από την πρώτη φορά που φιλιθήκαμε. Ήταν ένα περίεργο συναίσθημα.
Δεν είχα καταλάβει πως απομακρύνθηκε παρά μόνο όταν άκουσα αυτό το γλυκό γελάκι. Άνοιξα τα μάτια μου και τον είδα απέναντι μου να γελάει πολύ πολύ γλυκά, λες και γελούσε σε μωράκι.
"What was that for?" τον ρώτησα.
"A thank you for all the things you said. Thank you for still being here with me even if i am that crazy and to show you how much i love you. Ohh and of course because you are so cute i can't handle it." μου απάντησε και με έκανε να γελάσω. "Now about Vic and Zayn. All i know is that Zayn broke up with Perrie to be with Vic. So don't worry, he won't break her heart.... anytime soon!" συνέχισε και τον κοίταξα με ανοιχτά τα μάτια διάπλατα.
"What do y-" με διέκοψε άλλη μια φορά τοποθετώντας τα χείλη του στα δικά μου.
"I am just kidding!" είπε μέσα στο φιλί και καταλάβα πως χαμογέλασε.
Δεν απομακρυνθήκαμε μέχρι που ακούσαμε κάποιον να ξεροβήχει δίπλα μας. Έκανα λίγο πιο πίσω για να δω τον Niall να μας κοιτάζει με σταυρωμένα τα χέρια του.
"What about launch? Come on you have to eat something after all that kissing and God knows what else you did there!" μας αποκρίθηκε και γύρισα να κοιτάξω τον Louis ενώ ο Niall είχε ήδη γυρίσει την πλάτη του για να φύγει. Κοκκίνισα απευθείας και ο Lou με φίλησε στο μάγουλο. Γιατί είπαμε τα κάνει αυτά; Σηκώθηκα από πάνω του και αυτός από τον καναπέ. Προχώρησα λίγο για να περπατήσω μαζί με τον Niall και μόλις ήμουν δίπλα του, πρωτού προλάβει να πει το οτιδήποτε τον χτύπησα ελαφρά στο πίσω μέρος του κεφαλιού του.
"Why?" ρώτησε.
"For being an ass..!" του απάντησα απλά και μπήκα στην κουζίνα.
"Hey! I am not an ass. Fuck off!" μου φώναξε.
Ο Louis αμέσως ήρθε και έβαλε προστατευτικά το χέρι του γύρω από την μέση μου και με έσφιξε κοντά του.
"Niall?" του είπε.
"Okay i am sorry, but what did i do?" μου αποκρίθηκε ο ίδιος.
"'And God only knows what else you did there'? Really?" του είπα και σήκωσα το ένα μου φρύδι.
Γέλασε αυτό το γλυκό ιρλανδικό γελάκι του και το ίδιο έκαναν και οι άλλοι δυο εκτός από τον Lou και εμένα.
"It's true. Only God could know!" είπε ο Harry.
Χωρίς να του δώσουμε σημασία, καθίσαμε στο τραπέζι για να φάμε.
"I would never do such a thing at the couch, lads!" τους είπε ο Louis και αμέσως ένιωσα εκτός συζήτησης.
Ο Liam ήταν έτοιμος να πει κάτι αλλά τον διέκοψα.
"Please don't start this kind of conversation in front of me. It's awkward!" τους είπα και όλοι γέλασαν.
Μετά από αυτή τη μικρή προβολή, και καλά, συνεχίσαμε κανονικά το φαγητό μας, σχολιάζοντας αλλού είδους θέματα. Πιο φυσιολογικά.
YOU ARE READING
Λάθος Τηλεφώνημα
FanfictionΕίναι ελληνικό fanfiction για τους One Direction αλλά με πρωταγωνιστή τον Louis. ~~~~~~~~~ Μια μέρα άρρωστη. Μια μέρα στο σπίτι, μακριά από το πανεπιστήμιο. Μια μέρα χωρίς σημειώσεις. Ένα τηλεφώνημα. Μπορεί έτσι απλά να αλλάξει η ζωή κάποιου ανθρώ...