1-ben de memnun oldum jimin

5.1K 181 53
                                    

13 Ağustos 2011

"Beden eğitimi dersinden nefret ediyorum!"

Taehyung göz devirerek konuştu;

"Jimin şu lanet dersi sevmeyen bir sen değilsin. Abartma artık."

"Ruh hastası adam geç kaldım diye 10 tur koşturdu beni." dudağımı büzerek konuştum.

"Ay çen 10 tuy mu koçtun çen?"

"Dalga geçmesene ya." Taehyung'un koluna vurdum.Ama yüzünde mimik bile oynamamıştı.Tae ile 4 yaşımızdan beri arkadaştık ve sürekli benim minik olduğumu söyleyip dalga geçerdi. Ben minik değildim o fazla büyümüştü.

Spor salonuna giren beden eğitimi hocamız bize dönerek bağırdı;

"Gençler, ben sizi laklak yapın diye mi serbest bıraktım?"

Taehyung özür dileyip açıklama yaptıktan sonra bana döndü.Ağzımı "Bu da bize taktı." der gibi oynattım.Yıllar bize dudak okuma yeteneği kazandırmıştı.

Sınıftakiler bahçeye çıkıp top oynama kararı almışlardı. Taehyung kolunu omzuma atmıştı ve dışarı adımlamıştık.

Boş oturuyor gibi görünmek istemediğim için oyuna katıldım.Kimse bana top atmadığı için rahattım.

Hocanın dışarda işleri olduğu için izin alıp çıktığını duyduğumuzda herkes kümeler halinde dağılarak minik sohbet grupları oluşturmuştu.

Birkaç kızın yanından geçerken yaptıkları dedikoduya kulak misafiri oldum.

"Okula yeni öğrenci geliyormuş duydunuz mu kızlar?"

"Öyle mi hangi sınıfa?"

"Diğer sınıflarda yer olmadığından bizim sınıfa gelecekmiş.Erkek olduğunu duydum."

"Babası zenginmiş şimdiye kadar hep özel okulda okumuş ama bu sefer normal bir okula yazdırmışlar arkadaş edinsin diye."

"Kızım sen bu kadar dedikoduyu nerden duydun?"

"İngilizce hocası ile Matematik hocası konuşurken duydum."

"Hocaların işi gücü yok dedikodu mu yapıyorlar? Bu yüzden eğitim seviyesi gelişmiyor."

Kesinlikle ayakkabı bağlama ayağına onları dinlememiştim.Ne alakası var canım?

Tenefüs olduğunda nöbetçi öğretmen ile gelecek planlarım hakkında konuşmaya başlamıştık.Doktor olmak istiyordum.12.sınıf olduğum için çok çalışmam gerektiği ile ilgili öğütler almıştım.

Zaten aşırı denebilecek kadar çok çalışıyordum. Bazı geceler sabaha kadar tekrar yapıyor,uyku ihtiyacımı da okul sıralarında karşılıyordum.

Bir sonraki ders yine beden eğitimiydi.Taehyung sınıftaki diğer oğlanlarla maç yapmaya karar vermişti.Ben de yalnız kalınca sıkılmamak için bazı yöntemler deniyordum.

Bir süre amaçsızca Taehyung'a tezahürat yaptım.

"Hadi Tae koş koş koş koş.Bir gol aslanım hadi ya.Yapabilirsin güveniyorum sana!"

Karşılığında Taehyung bana gözlerini kısarak baktı ve bağırdı;
"Ulan yerden bitme sen böyle bağırınca konsantrasyonumu hiç toplayamıyorum."

"Aman be umarım serçe parmağını sehpanın kenarına vurursun."

"Kanka bedduanı geri al yapılır mı bu benim gibi çocuğa?"

"Sence ben de o göz var mı?"

"Yok kanka."

"İkile o zaman."

for a baby | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin