12-birazcık oyun

1K 92 8
                                    

Taehyung'un evindeyken yaşadığımız tartışmanın üzerinden 1 hafta geçmişti. Jungkook benden defalarca kez özür dilemiş ve kariyeri ile evlilik hayalleri arasında yorulduğu için öyle söylediğini ve benden bir an bile pişman olmadığını söylemişti. Ona bunun sorun olmadığını söylemiştim ama üzülüyordum.

Yaz tatilinde olduğumuz için ilgilenip kafa dağıtacağım bir okul da yoktu.Fakat bölüm hocamız hep birlikte yemeğe gitmeyi teklif etmişti. Gelmek istemeyenler olmuştu tabi. Ama en az 30 kişi yemeğe gidecektik.

Buluşma yerine geldiğimizde henüz herkesin gelmediğini farkettik.Plan burada toplanıp hep beraber restorana geçmekti. Jungkook beni bırakmayı teklif etmişti ve gidebileceğini söylememe rağmen gitmemişti.

Çantamı sırtıma takarken açık unuttuğum fermuardan kalemliğim yere düşmüştü. Onun içinden de kalemlerim.Bu aralar çok dalgındım ama bu kadar da düzensiz olunmaz ki canım!

Yanımda olduğunu farketmediğim bölüm birincisi arkadaşım Taemin hemen yere eğilip bana yardım etmeye başladı. Öyle ki benim eğilmeme bile gerek kalmamıştı. Yine de eğildim ve "Teşekkür ederim." diye fısıldadım.

"Rica ederim pamuk prens." dediğinde yanaklarımın kızardığını hissettim. Evet pembeye boyadığım saçlarım ile herkes beni pamuğa benzetiyordu. Bir öksürük sesi duyduğumda başımı yan tarafa çevirdim. Jungkook'un öfkeli bakışları beni karşıladı.

Biraz oyundan zarar gelir miydi? Bence gelmezdi.
"Taeminshi yemeğe geliyor musun bizimle?"

"Geliyorum tabi ki."

"Herkes kendi gidecekmiş ya biz senin arabanla gitsek mi?"

"Olur gidelim beni takip et."

"Jungkook sen git artık biz Taemin ile gideceğiz."

Jungkook'un anlamaz bakışlarla beni süzerken Taemin'in koluna girmiştim ve kalçalarımı sallayarak yürümeye özen gösteriyordum.

Tam kocamın (!) yanından geçerken kolumdan yakalandım.

"Nereye böyle Jimin?"

"Biliyorsun bölüm arkadaşlarım ve hocamız ile yemeğe gidiyoruz.Sana da gel derdim ama bölümün farklı."

"Jiminshi bu arkadaş kim?" diye sordu Taemin.

"Sanırım duymadın kardeşim ama ben onun eşiyim." dedi Jeon Öfkeli Jungkook.

Jungkook'a dönüp "Ne saçmalıyorsun?" adlı bakışımı attım.O da bana "Ne var?!" bakışını attı.

Jungkook'un kulağına yaklaştım ve konuştum;

"Akşam evde görüşürüz kocacığım geç gelirsem bekleme sen beni." Ardından kulağının altına öpücük bırakıp geri çekildim.

Taemin ile restorana girdiğimizde herkesin çoktan geldiğine ve ne yiyeceğine karar vermeye başladığını gördüm. Biz de Taehyung'u bularak onun yanına oturduk.Sıkılınca telefonumu açıp instagrama girdim bugün paylaştığım gönderiye baktım.

Sıkılınca telefonumu açıp instagrama girdim bugün paylaştığım gönderiye baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
for a baby | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin