Jungkook'un sesinden 2U dinleyerek okunmalık bir bölüm..Medyada var.❤
20 Aralık 2012
Jungkook'un teklifinden sonra hayatım o kadar güzelleşmişti ki.Taehyung 10 aydır sürekli ne kadar güzel bir gelin olacağımı söyleyip duruyordu ve bu çok sinir bozucuydu.Bu kadar mutlu olmasam şimdiye onu öldürmüştüm.
Hayatım yeni bir düzene girmişti.Okula gidiyor Taehyung ile takılıyor, dersimin olmadığı günler Jungkook ile geziyordum.Okulda herkes Jungkook ile evlenme kararımızı biliyordu.Zaten aynı olan yüzükler yeterince dikkat çekiyordu.Tepki gösterenler olmuştu. Bazen hakaretler duyuyorduk ama kendi hayatımı başkalarının görüşlerine göre yaşamayacaktım.
Eve geldiğimde yüzüğü çıkartıyor,evden çıkarken tekrar takıyordum.Aileme açıklamayı ben de isterdim ama şimdilik yapamazdım.Düğün sırası gelince ne halt edecektim? Düşünmek bile istemiyordum.
Jungkook ile bunun hakkında konuştuğumuzda bana hep anlayışlı davranıyordu. Bunun için ona minnettardım.Bugün de buluşup vakit geçirecektik.
Jungkook geldiğinde annemden izin alıp kapıya ilerledim.Yüzüğümü parmağıma geçirip dışarı çıktım. Jungkook beni görünce gülümseyerek arabanın kapısını açtı.
"Geç güzelim."
"Geçeyim yakışıklım." sinir bozucu bir ses tonuyla söylemiştim.Jungkook kıkırdayarak sürücü koltuğuna geçmişti. Çok seviyordum çok.
Annem camdan bizi izliyordu kafamı çevirip ona el salladım.Beni bir lunaparka götürmüştü.Parkın içinde bir dükkâna girdik.Jungkook'a tatlı şapkalardan almak istedim ama karizmasının çizilmesini istemediğini söyledi.
Bana bir Mickey Mouse şapkası aldık ve çok beğenmiştim.Dönme dolapta nasıl bir düğün hayal ettiğinden bahsetmişti.
"Jimin bak böyle ikimiz de benzer takımlar giyeriz.Ailelerimizi de aşkımıza ikna ederiz.Kır düğünü yaparız.Seninle el ele gireriz.Yeminlerimizi ederiz.Sonra ben seni öperim."
"Sonra ailem ne kadar iğrenç olduğumuzu söyleyerek ortamı terk ederler."
"Dur düşünme şimdi böyle."
"Sonra güzel bir otele geçeriz ben seni kucağımda götürürüm odaya."
"Tae dalga geçer benimle." deyip gülmüştüm.
"Taehyung'u döverim ben.Düğün alışverişi yapılırken ayrı kaldığımız saatlerin hasretini dindiririz sabaha kadar."
Son söylediği ile yutkunup omzuna vurmuştum.
"Utanma benim küçük civcivim.Sanki hiç yapmadığımız şey."
Daha da utanmıştım ama yapacak birşey yoktu.Hava kararana kadar gezip eğlenmiştik.Hava kararınca birkaç mağaza gezmiştik.Jungkook iki dakikaya geleceğim deyip gitmişti.
Önümde duran çiçek buketi ile arkama döndüğümde Jungkook'un gülümseyen yüzü ile karşılaşmıştım.Boynuna sarılıp küçük bir öpücük kondurmuştum.
Sürprizlerinin bitmediğini söylemişti. Yolda yürürken bir adama teşekkür etti.Sonradan anladım ki adama uzaktan fotoğrafımızı çektiği ve onu Jungkook'a gönderdiği için teşekkür etmişti.Hemen paylaşımlarımızı yapmıştık.