Düşüncelerinizi yorum ve votelarınızda belirtmeyi unutmayın.Yorumlarda buluşalım.❤
Hayatımızda değişen bazı şeyler olmuştu.Ben minik tatlı bir kafede işe başlamıştım. Kafenin sahibi yaşlı bir çiftti.Benim hayatımı dinlemiş ve yardım etmek istemişlerdi.
Jungkook hayallerini gerçekleştirme kararı almıştı.İngilizce öğretmeni olarak başarılı olabileceğini düşünmüyordu. Müzisyen olmak için eğitim almaya başlamış, yakın zamanda ilk küçük konserini verecekti.
Her gün eve aynı saatte geliyor hevesli hevesli öğrendiklerini gösteriyordu. Benim de çok hoşuma gidiyordu bu kadar keyif alması.
Akşam saatleri olduğu için müşteri yok denecek kadar azdı. Taehyung da beni ziyarete gelmişti.
"Nasılsın Jiminnie?"
"İyiyim Taetae.Sen nasılsın?"
"Ben de iyiyim."
"Jungkook mesaj atmış akşam bir şey konuşacakmışız.Müzisyen olma yolunda çok hevesli sanırım onunla ilgili bir şey."
"Bana da anlatırsın artık?"
"Evli çiftlerin hiç özeli olmasın mı canım."
"Ne ara büyüdün de evli adam oldun sen gözlerimin önünde."
"Taehyung biz aynı yaştayız ama yine de sen bilirsin." göz devirerek konuştum.
"Neyse işin bittiyse çıkalım da biraz gezelim seninle iki arkadaş."
"Tamam." Dong Bin amcaya çıktığımı söyleyerek Taehyung'un yanına gittim.
"Eee ne yapmak istersin?"
"Farketmez bana her zamanki gibi parkta oturabiliriz."
4 yaşımızda ilk kez parkta tanıştığımız için genelde parklarda buluşuyorduk.Ve büyüsek bile parkta oynamaktan hiç çekinmiyorduk.
Biraz zaman geçirdikten sonra evlerimize dağıldık.Eve girdikten 10 dakika sonra Jungkook da gelmişti.
Yemek yeyip televizyon karşısına geçtik. Televizyonda baba olmak ile ilgili bir film vardı. Jungkook birden dönüp sordu;
"Jiminie baba olmak ister miydin?"
"Tabi ki isterdim Jungkook.Ya sen?"
"Ben de çok istiyorum. Seninle uzun zamandır bunu konuşmak istiyordum."
"Jungkook benimle bunun nesini konuşacaksın ben çocuk doğuramam ki."
"Bir dinle canımın içi sana doğur demiyorum ki."
"Evlat edinmek mi istiyorsun?"
"O da olabilir ama ben bizden bir parça olsun istiyorum.Biraz araştırdım."
"Ne öğrendin bakalım?"
"Bazı kadınlar para karşılığında taşıyıcı annelik yapıyormuş ben düşündüm ki birini bulup bir hastanede bunu yaptırabiliriz."
"Ama bu çok zor bir şey hem ya o kadın çocuğumuzla bağ kurup bize vermek istemezse?"
"Öyle bir şey olacağını sanmıyorum."
"Neden evlat edinmek yerine bu yolu seçmek istiyorsun?"
"Çünkü birimizden de olsa parça taşımasını istiyorum."
"Anlıyorum. Tamam kabul ediyorum."
"Tamam o zaman ben güvenilir birilerini araştırmaya başlayayım.Zaten evlendikten sonra yapacağımız bir şey bu daha çok zamanımız var."
"Acele etmemize gerek yok.Henüz gençken delice yaşayalım aşkımızı."
Güldü. Düştüm.Taehyung'un mesajı ile telefonum titredi.
Bekar Birisi💜
"Ne diyor sevgili eşin?"Mesaj atmaya üşendiğim için aradım.
"Canım ne zamandır görüşmüyoruz."
"Jimin daha gündüz birlikteydik."
"Ben de onu diyorum ya özlemden öldün herhalde."
"Yok ya merak ettim anlat hadi."
"Jungkook baba olmak istiyor."
"Nasıl olacakmış?"
"Taşıyıcı anne hakkında fikrimi sordu ben de olur dedim."
"Kanka bir dizi izledim dizide taşıyıcı anne evin erkeğini kendine aşık edip çocukla adamı alıp kaçıyordu."
"Bunu bana niye söylüyorsun?"
"Hiç öyle aklıma geldi."
"Jungkook gay zaten."
Taehyung kahkaha attı.
"Yok Jiminseksüel o." gülüp telefonu kapattım.
Yatak odasına gittiğimde canım eşim uyumaya hazırlanıyordu.Doğal kıvırcık saçları, bol tişörtü, bol eşofmanı ile mükemmel görünüyordu.
Çoğu zaman ne yaptım da onu hakettim diye düşünüyordum. Önceki hayatımda çok iyi biriydim galiba. Yatağa girip beni de kollarına çekti.
"Benim güzelim ne düşünüyor?"
"Ne kadar mükemmel bir eşe sahip olduğumu düşünüyorum."
"Ben daha mükemmel bir eşe sahibim."
"Öyle mi anlat bakalım nasıl biri?"
"Hmm onun yumuşak saçları,gülünce kaybolan gözleri,dolgun yanakları ve bal dudağı,mükemmel fiziği,kocaman bir kalbi var.Gülerken de ağlarken de hep güzel görünüyor. Her zaman sokak kedilerine yardım ediyor.ve kendisi çok güçlü."
"İyi ki sana sahibim Jungkook."
"İyi ki sana sahibim Jimin."