16-babalık hakkı

1.2K 103 63
                                    

Bu hayatta öğrendiğim en önemli şey asla şunu düşünmememiz gerektiğiydi;
"Daha kötüsünü yaşayamam." Yaşarsınız çünkü.

Çocukken büyükannem öldüğünde hıçkırıklarla ağlarken bunu düşünmüştüm.Okula başladığımda bana yapılan her zorbalıkta bunu düşünmüştüm.Her reddedilişimde,her aşk acımda,gördüğüm her ölümde,her hastalığımda bunu düşündüm.

Fakat Jungkook ile tanıştığımda böyle düşünmeye ara verdim.Çünkü o herşeye iyi geliyordu. Ne zaman üzülsem yanımda beliriyordu.Ailem beni reddettiğinde o yanımda olduğu için buna dayanmıştım.Ama bir yanım içten içe bunu düşündü.

"Bu hayatta daha kötüsünü yaşayamam."

Jungkook gittiğinde,onu televizyonda gördüğümde ve sevgilisi ile geri döndüğünde daha kötüsünü yaşayacağımı hissettim.

Jungkook'u ve sevgilisini gördüğüm günün üzerinden 12 gün geçmişti. Evdekilere belli etmemeye çalışsam da aklıma geldikçe gözlerim doluyordu.

Sevgi bu kadar kolay biter miydi?
Biterdi aslında ben de artık onu eskiden sevdiğim gibi sevmiyordum.

"Bazen faydasız olur dönüşler..
Ne dönen beklenendir artık ne de bekleyen eskisi gibi...
Unutmak en iyisidir,
Gerçek midir hayal midir bilinmez olur giden...
Unutmasa da yürek
Unuttum demek düşer dilden..
Mazidir hatıralarda kalan silinmiş bir hayalden..."

Min Joon paytak paytak yürüyerek yanıma geldi gözleri yaşlıydı.

"Oğlum ne oldu?"

"Baba dizimi vuydum çok acıdı."

"Babalar öpünce geçer gel buraya."

Minik dizine küçük bir öpücük kondurdum.Yüzünün halinden bir şey soracağı belliydi.

"Babacığım bugün sinemaya gidelim mi?"

"Yoongi hyung ile konuşmam lazım ondan sonra karar verelim tamam mı oğlum?"

"Tamam baba."

"Ne konuşacakmışsın benimle?"

Min Joon koşup Yoongi hyung'un boynuna atladı.Yoongi oğlumun yüzünü defalarca öptükten sonra onu yere bıraktı.Aralarındaki ilişki çok güzeldi.

"Minmin bey bugün sinemaya gitmek istiyormuş."

"Minmin beyin isteği bizim için bir emirdir.Gidelim ama Min Joon ile çocuk filmine girecek birini bulman lazım."

"E o zaman onunla gitmemizin ne anlamı kalır?"

"Olsun Jimin ben çok sıkılıyorum çocuk filmlerinde Taehyung gider onunla."

"Tamam bu sefer senin istediğin olsun."

"Fedakâr arkadaşım benim."

Gülümseyerek odadan çıktım.Taehyung'a mesaj atıp ondan onay mesajı alınca Min Joon'un yanına gittim.

"Yakışıklı oğlum biz konuştuk sinemaya gidelim dedik ama sen Taehyung amcanla izlesen olur mu biz Yoongi hyung ile başkasına gitmek istiyoruz da."

"Tamam oluy."

Üstümüzü giydikten sonra Yoongi'nin arabasına bindik.Taehyung'u evinden alıp yola koyulduk.

Sinemanın bekleme bölümünde Taehyung ile oturuyorduk.Min Joon aralıklarla yanımıza gelip saçma sorular soruyordu.Bu aralar merağının sınırı yoktu.Yoongi mısır almaya gitmişken Tae ile konuşmalıydım.

for a baby | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin