5-benden sıkıldı mı?

1.5K 109 18
                                    

14 Şubat 2012

Jungkook ile dört buçuk aydır sevgiliydik ve bu istemsizce sürekli feels geçirmem demekti.

Her ne kadar bu bana stresli anlar yaşatsa da.Şimdilik herşeyi ailemden gizliyordum.Çünkü içimden bir ses ben onları tanıyorsam beni böyle kabullenmezler diyordu.

Arkadaşlarıma duyurmanım sıkıntı olmayacağımı düşünmüştüm.Ailemden kimsenin zaten sosyal medya hesabı yoktu.Ben de bu gelişmeyi İnstagram'da paylaşmaya karar vermiştim.

Ben de bu gelişmeyi İnstagram'da paylaşmaya karar vermiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook da hemen ardımdan paylaşım yapmıştı.

Jungkook da hemen ardımdan paylaşım yapmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlişkimizde herşey çok güzeldi. Yılbaşını beraber kutlamıştık.Bilmem kaçıncı öpüşmemizi 10'dan geriye sayılırken gerçekleştirmiştik.Jungkook demişti ki yeni yıla nasıl girersen öyle devam edermiş.Sonra da eklemişti.
"Belki de tüm sene senin dudaklarınla olurum."
Tabi bu beni oldukça utandırmıştı.

Lise bitmiş.Üniversite sınavı geçmiş.Aynı üniversitenin farklı kampüslerine düşülmüştü.Ben Jungkook için doktor olma hayalimden vazgeçmiştim.Psikolog olacaktım.Jungkook da İngilizce öğretmeni olacaktı.

Üniversitenin ilk senesinin ilk döneminin sonlarına yaklaşmıştık.Ve Jungkook nedense oldukça garip davranıyordu.

Taehyung ile aynı fakültede olduğumuzdan hâlâ sürekli yan yanaydık ve Jungkook'un bu garipliğini onunla paylaşma fırsatı bulmuştum.

Tae'ye göre 3 seçenek vardı.
1-Benden sıkılmıştı.Ki bunu söyledikten sonra dakikalarca bunun imkânsız olduğunu anlatmıştı.
2-Başka biri vardı.Tae'ye göre benden daha mükemmelini bulamayacağı için bu da imkansızdı.
3-Olayları ileri boyuta taşımak istiyordu. Tae bunu tensel temasımızın öpüşmekten ileri gitmememsine bağlamıştı.Benim ise aklıma gelen ilk şey ailelerimize açıklamak istemesi olmuştu.

1.ve 2. ihtimalden korkuyordum ama 3 de oldukça tedirgin ediciydi.Annem herhangi bir programda gay sahnesi çıkınca anında kapatır. Babam ise tüm eşcinsellere hakaret ederdi.

Jungkook'a bu durumu açıklamama rağmen benden bunu isterse gerçekten çok zor durumda kalırdım.

Ben düşüncelerimde boğulmak üzereyken Jungkook'dan mesaj gelmişti.

Sevgilim❤;
Akşam 7'de hazır ol.Seni alacağım. Konuşmamız gereken konular var.

Kaşlarımı çatmış ekrana bakıyordum.Neredeydi bu mesajın sevgi sözcüğü? Emojisi? Böyle yazması korkumu iyice artırmıştı.Belki de benden sıkıldı ve ayrılık konuşması yapacaktı. Ben de cevap olarak düz bir tamam yazıp göndermiştim.

Jungkook 4.5 ayda ailemle çok iyi anlaşmıştı. O yüzden Jungkook ile olduğumu bildikten sonra nerede olduğumuz veya ne yaptığımız kısmı ile ilgilenmiyorlardı.Telefonumun titremesi ile irkildim.

Sevgilim❤;
Güzel giyin.

Bu neydi böyle tanrı aşkına! Beni normal halimle güzel bulmuyor muydu? Güzel görünmek için çaba mı sarfetmem gerekiyordu artık? Ne yapıp ne edecek tüm sorularıma bir cevap bulacaktım.

Giyinip hazırlandıktan sonra dışarı çıkıp beklemeye başladım.Birkaç dakika sonra gelmişti. Yol boyu hiç konuşmadık. Gerim gerim gerilmiştim.

Yılbaşını kutladığımız mekana gelmiştik.İlginçtir ki herşey yıl başındaki gibi dizayn edilmişti. Jungkook aç olup olmadığımı sordu.Değilim deyince beni elimden tutup yılbaşı ağacının önüne getirdi.

Yere oturmam için işaret verdikten sonra karşıma oturdu.Birkaç dakika yüzüme baktıktan sonra konuşmaya başladı.

"Jimin,ben çok sıkıldım."

"Neyden?"

"İlişkimizden."

"Ayrılmak istediğin için mi getirdin beni buraya?" sesim titremişti.

"Ayrılmak değil de farklı bir şeye ihtiyacım var."

"Ne?"

"Herşeyin zamanı var.Onu da öğreneceksin bugün."

"Bak Jungkook bana bir haftadır soğuk davranıyorsun.Bunu görebiliyorum.Benden sıkıldığını farkettik zaten."

"Kim kim farkettiniz?"

"Taehyung dedi ki benden sıkılma ihtimalin varmış."

"O Taehyung'un ağzına vuracağım." mırıldanarak söylemişti.

"Jungkook bundan sonra ne yapmak istiyorsan onu söyle.Hayatımdan çık dersen beni sevmeyen birinin hayatında daha fazla kalamam."

"Jimin,Tae ne dediyse unut lütfen. Sadece bana kulak ver.Evet sıkıldığım bir konu var ama bu sen değilsin. Ben sadece seni daha fazla görmek,daha fazla öpmek ve daha fazla sevmek istiyorum."

"Yani ne demek istiyorsun?"

Ayağa kalkıp masanın üstünden mavi bir kutu aldı. Gülümseyerek bana uzattı. Kutunun içinden iki yüzük çıktığında ona baktım.

"Benimle evlenir misin Jimin?"

"Evlenirim Jungkook."

Beni daha nelerin beklediğini tahmin edememiştim.

Beni daha nelerin beklediğini tahmin edememiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Bölümler biraz kısa olsa da hızlı güncelliyorum.Başka istediğiniz birşey var mı?

Ben hayalet okuyucu olmanızı istemiyorum.

Sevdiğiniz ve sevmediğiniz şeyleri bana söyler misiniz?

for a baby | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin