Çok da uzun değil şimdi.
Min Joon'u eski yatağıma yatırdıktan sonra odamı incelemeye başlamıştım. Seul'deki odamın aynısını buraya yapmışlardı.Artık buraya benim odam demek ne kadar doğru olurdu bilmiyorum ama.
Hiçbir şeyi değiştirmemişlerdi.Birkaç tişörtüm ve fotoğrafım ortadaydı sadece.Gerçekten bu klişeyi yaşamışlar mıydı? Çünkü benim bildiğim telefon icat edilmişti ve özür dilemek acizlik değil, bir erdemdi.
Onlara olan öfkemi bir türlü görmezden gelemiyordum.Kendim belirleyediğim yönelimim yüzünden kaç yıllık evlatlarını, beni reddetmişlerdi.Şimdi çağırmasının önemli bir nedeni olmalıydı.Benim tanıdığım annem gururunun önüne hiçbir şeyi geçirmezdi.
Telefonuma gruptan gelen mesajları okudum.
6 ŞANSSIZ MELEK grubu
Kare Ağızlı💜
Jimin'in nerede olduğunu bilen var mı?Namjoon Hyung
Kola
Cips
Kahve
Bulaşık deterjanı
SütHobi hyung
Hyung ne diyorsun?Namjoon Hyung
Taehyung'un eve gelmeden alacağı şeylerin listesini yapıyorum.
Worldwide Jin
Jiminnie çok yakışıklı olmama rağmen bana da söylemedi.Min Joon mırıltılar eşliğinde uyanınca yüzünü incelemeye başladım.Zaten bu kadar fazla uyuması bile bir mucizeydi.
"Güzel oğlum uyandı.Uykucu oğlum."
"Baba sensin uykucu.Ben kaç gündüy düzgün uyuyamıyoyum."
"Nedenmiş o koca adam?"
"Çünkü sen de uyuyamıyoysun."
"Babalar bazen uyumasa da olur ama çocuklar uyumazsa büyüyemezler."
Yüzüme yaklaşıp bir öpücük kondurdu.Ne zaman söylediğim bir şeyi beğenmese sırnaşarak kendi fikrini dayatırdı.
"Yungo neyde?"
Sessizliğimi korudum zaten iki dakika geçmeden kapı açılmıştı.
"Jimin şey ben aşağıda yalnız çok geriliyorum da.Ne zaman geleceksin?"
Annem olduğunu söylememesi iyi olmuştu. Çünkü belki de Min Joon'a babaannesini asla tanıtmayacaktım.
"Ben iniyorum şimdi çabucak bitsin bu iş.Sen burada kal."
Yanıma yaklaşıp sessizce konuştu.
"Jimin lütfen sakin kalmaya çalış eğer yardımıma ihtiyacın olursa seslenmen yeterli ben Min Joon'u kucaklayıp gelirim."
Elinden tutup kapının önüne çıkardım.
"Jungkook şu tavırları bırak Tanrı aşkına. 4 yıl önce beni nasıl bakılacağını bilmediğim bir bebekle yalnız bırakıp terk etmemişsin gibi yapma.Sakın beni mantığım ile kalbim arasında seçim yapmaya zorlama."
"Kalbin beni mi istiyor Jimin?"
"Unuttun sanırım, ben her zaman mantığımı seçerim.Kalbimin ne istediği de seni ilgilendirmez."
"Tamam istediğin gibi olsun bugünden sonra olayların dışında kalırım.Zaten acıma üstüne arkadaşlık bile kuramam ben."
"İyi olur."