Darko
Sjedim u uredu i pregledam neke papire, za manje od 2h počinje ludilo. Momci su spremni, noćni klub treći po redu radi punom parom.
Otac je otvorio jedan, a ja sam otvorio još dva poslije njegove smrti. Iz žalosti sam sve više počeo da radim i ne žalim se. Mama ima sve što poželi imam i ja,ali imam i jednu neostvarene želju čije ime upravo svijetli na ekranu mobitela. Zove me!!
Izmami mi osmijeh samo kad vidim ime. Ona može prekinuti svaki sastanak, sex, izlazak, dogovor, samo ona, a da toga nije ni svjesna."Kaži lutko??"
"Darko gdje si?? Radiš li?"
Njen glas kad čujem može sve ići u vražju mater, njena potreba da zove mene i da traži spas je ravna cunamiu. Pokosi me, odnese me, plivam pa i do oblaka. Uopšte ne zna da mi to radi, ali ja to i ne pokazujem .
"Trenutno da, za sat vremena ne! U klubu sam, provjeravam sve za kasnije! Što si zvala?"
"Želim da me vodiš negdje, izvedeš? Jel imaš dogovoreno? Baki će me izludjeti, tj ja ću njega. Žao mi ga je više! Majre kako nema ja sam sama!"
Smijem se jer zaista samo je Baki može trpiti i ja. Doslovno ga maltretira da da otkaz jer je prati u stopu već par godina. Samo on je i izdržao. Ja trpim iz drugih razloga, ja želim da trpim.
" Lutko i da imam dogovoreno otkazao bi. Bit će mi zadovoljstvo izvesti takvu ribu večeras, kad želiš da dođem po tebe?"
"Kad završiš, ja ću biti spremna, čekat ću te!"
Duša, ona će mene čekati. Pa luče , čekam te cijeli život, a da to i ne znaš. Zadovoljstvo mi je čekati te. Ko čeka taj i dočeka.
"Lutko kakav bi ja bio đentlmen da me ti čekaš? Uzmi vremena koliko želiš i spremi se. Ja ću tebe čekati!! Želiš li plesati?"
"Daaa, hvala ti druže moj!! Volim teeee, bye bye!"
I tako samo me dokusuri sa ovim "druže moj" jer sam samo to. Drug. Ne želim da budem drug. Silazim iz ureda i naređujem momcima šta da rade.
"Nemojte da bi kome palo na pamet da me potkrada jer ću vam jebat materinu mater čisto da se zna!"
Znam da neće, ali valja napomenuti. Inače nisam fin i kulturan, povezan sam sa svih strana i sa zakonom i van zakona. Pola mojih školskih drugova je s one strane . Ne diraju oni mene, a ne diram ni ja njih. Bolje je bit s njima dobar. Ne predobar.
Stižem pred Admirinu kuću i gledam u njenu sobu. Proviri i vidi da sam ja i maše mi rukom i pokazuje da će za 10 minuta biti spremna. Tvoj sam koliko god vremena ti treba.
"Gdje si Baki druže?"
"Tu sam jarane, čuvam kao i obično malu jezikaću što rekao Mire!"
Smijemo se obojica, jer je stvarno mala jezikaća . Zgodna jezikaća. Meni najdraža.
"Slobodan si večeras, ja preuzimam stražu!"
Namignem mu, a njemu laknulo.
"Javit ću Miretu da je s tobom!"
"Može, on je itako mislima u Tuzli, nema on veze gdje se ko nalazi!"
Ulazim u kuću i osjetim miris meni najdražeg jela na svijetu. Štrudla s pekmezom od šljiva. To je miris mog djetinjstva. Teta Selma okrenuta prema kuhinji pere suđe jer se čuje voda.
"Dobro večer teta Selma!"
Okreće se i poklanja mi osmijeh koji jedna majka može pokloniti svom djetetu. Nikad me nije odvajala od Mireta i Admire. Imat ću jako zgodnu i lijepu punicu jednog dana koja će voljeti svog zeta. Smijem se u sebi.
"Ćao dušo, kao da si znao. Ispekla sam štrudlu koju voliš!!"
"Osjetio sam miris!"
Zatvara vodu, briše ruke i prilazi mi i grli me.
"Jao što smo zgodni, ukrast ćete neka večeras?"
"Neće ne brinite, nedam se ja!"
Može, ako je tvoja kćerka!!
"Sjedi da probaš da li se uredila? Prošli put sam pravila i Admira kaže da nije kao što ti voliš. Nisam imala šećera u prahu!"
Samo što smo je spomenuli čujemo zvuk potpetica. Silazi niz stepenice i ja ostavljam i štrudlu, mah sve na svijetu bi ostavio. Okrećem se i gutam pljuvačku,mah gutam ciglu, kakvu knedlu.
" Ćao Darko, hvala ti što me vodiš večeras! Možda nađem i momka ko će znati!!"
Zakašljem se, mah stala mi štrudla u grlu. Oči mi hoće ispast. Pa jebote njoj je samo dupe prekriveno u svijetlo plavoj krpici, jer ovo nije haljina.
"Darko jesil dobro?
" Daaa šećer mi se zalijepio za grlo!! "
Kao da je ispala iz playboya. Još žena ide u lov, sa mnom ide u lov da nađe momka. Pa naći ćeš ti moj kurac ikad, a ne večeras!!!!!
Iiiiii krećemoooo, ali kad završim Mireta i Majru 🙂🙂🙂🙂🙂
CZYTASZ
Neizgovorena ljubav🔚 2.Dio SERIJALA "MOĆ KLOŠARA"
RomansDarko Lukić je 30-godišnji biznismen koji uspješno vodi tri noćna kluba. Noćni izlasci, alkohol, drugovi i sex još uvijek nisu ga doveli do djevojke koja bi s njim provela život. Ta djevojka je tu itako cijeli život i sestra je njegovog najboljeg...