Darko
Znao sam da će ovaj balon u kojem smo bili par sati puknuti i izbaciti nas van i da ćemo glavom pasti na pod.
Ali i ovome je došlo vrijeme. Bijesan je ..Lutka se ogrnula plahtom i plače. Jebeno plače..kao da smo počinili smrtni grijeh . Sjedi na ivici kreveta. Ja sam uspio navući bokserice i izvadit trenerku iz ormara. Soba miriše na sex i na ljubav,zaboli me kurac za Mireta,kao da ga se bojim."Lutko nemoj da plačeš jer ću ubiti svakog ko tebe rastuži.. Ne boj se , bit će ljut i proći će ga...""
Bum bum. Poljubim je ,a ona ne prestaje da plače.
"Idi u kupatilo i nađi nešto obuci i smiri se!!"
Kako ona uđe u kupatilo tako ja otvorim vrata ,a on sjedi na stepenicama. Kao da vidim sebe onu noć kada sam priznao teti Selmi da volim njenu kćer.
Sjednem do njega ,a on me pogleda razočarano i to me doboli.
Ja nisam dobar kandidat za njegovu sestru koju čuva kao zjenicu oka. Ja nisam dobar jer sam ga iznevjerio,jer sam mu brat i radio sam to mu iza leđa. Znao sam da će me ovako gledat,jer bi jebeno i mene boljelo."Koliko Darko?"
"Šta?"
"Koliko ste skupa?"
"Više od mjesec dana!"
"Jeboteeee, više od mjesec dana me svi vi redom pravite budalom! "
"Ona se bojala da ti kaže , ja sam htio odmah!"
"Jel je voliš?"
"Više od tebe i sebe!"
"Toliko?"
"Odkad je voliš toliko i nemoj da lažeš jer ću te ubiti izdajniče!!"
"Od kako znam za nju i za sebe,od kako je plesala preda mnom i grlila me. Od kako sam shvatio da želim da ona bude moja žena i majka moje djece... Od kako jednostavno ...svaku jebem i mislim na nju!!!"
"Šutiiii to me ne zanima ...!!!
Jesam li ja glup ili slijep?""Ne!"
"Šta ne koji kurac,jebao si sve živo od Boga oca? Ne glumi meni tu. Sad si poželio i nju jel? Takvog kakvog te znam si samo dobar prijatelj , ali muž da budeš i to polovici mog srca nisi. "
"Ne radim to više od kako sam s njom! Ne bi je povrijedio nikad tako !! Ne ponosim se što sam radio to što jesam ,ali borio sam se da je ne povrijedim. Mislio sam da će me proći ,ali jebote kad sam je vidio onu noć sa Majrom pa poludio sam, srce mi je prestalo da kuca!"
"Alii... Ti si trebao da je jebeno čuvaš!!"
"Pa čuvao sam, od drugih. Od sebe nisam ni mogao ,a ni htio!!"
Ustaje i kreće niz stepenice i okrene se i pogled podiže prema vratima. Lutka je sve slušala. Vrata su ostala otvorena .
"Ne idite mi na oči ni jedno ni drugo i da znate Baki je dobio otkaz. Takve ste pičke i kukavice. Razočarali ste me oboje. Slabići jedni,ovako se ne bori za ljubav!!"
Čovjek mi je izbio vazduh . Jebote ovo boli više nego da me namlatio. Volio sam da me prebio, pa ne bi se ni branio. Tako je povrijeđen. Otišao je i ustanem jer moja lutka jeca. Koliko mene boli,nju još sto puta više. Zagrlim je i stavim u krilo, vrijedi ona i da izgubim najboljeg druga i brata .
"Želim kući Darko ,vozi me molim te!"
Probode me nešto jer ona želi da ide od mene .
"Biće sve ok, proći će ga!"
"Darko jesil mu vidio pogled?? On je razočaran u mene, pa tek u tebe! Ja sam u njegovim očima odraz savršenstva. Toliko me pazi i čuva ,štiti ,a ja sam mu prešutila da volim tebe toliko vremena i da smo u vezi. Njega boli što nisam imala povjerenja u njega i što sam mu to prešutila. "
I dalje stojim iza toga da me trebao prebiti na mrtvo ime. Manje bi se osjećao kao govno. Makar se više ne trebamo kriti.
"Idemo do tete Selme da vidimo šta se dešava. Ovaj put ne trebamo se krit!"
"Da makar to!!"
Brzo smo spremni i stižemo za 10min ispred njene kuće. Vidimo auto od Majre da je tu, srećom on nije tu. Sigurno je otišao da se oleši . Znam i gdje je. Okrenem se prema njoj,ali ona i dalje plače i gleda prazno. Priđem joj i otvorim vrata i poljubim je u usne koje su slane i tople. Gleda me plačno.
"Ti vrijediš da izgubim sve ,ne samo njega. Idem da ga nađem sada i da popričamo. "
Čujem joj mobitel,viber joj blinka.
Ignoriše ga."Šta će biti s Bakijem?"
"Ne brini se ,zaposliti ću ga ja!"
Nije mi za Bakija ,ali ona se vezala za njega i bode me žalac ljubomore jer u ovom trenu ona misli o drugom muškarcu.
"Ja sam kriva za sve!"
"Nisi ne budali!"
Vidim Majru da je čeka na ulazu. Došetamo do nje i ona je tužna. Sigurno je i ona dobila predavanje zbog nas.
"Đeste golupčići? Ne budite tužni proći će ga !"
"Molim te da se pobrineš za nju, navratit ću ja kasnije!"
"Ok ne brini!"
"Hvala ti puno!"
" Sve za ljubav!"
Ostavljam lutku i zaputim se u hotel kod Damira. Garant je tamo.
Parkiram ,ulazim i vidim njega i Damira i Emira. Čujem da im kuka na nas. Sjednem iza njega i konobar zna šta pijem. Oni me primjete,ali ne pokazuju mu to."Jebote kako će on meni bit zet kad ja znam koliki je kurvarčina. I ja sam bio,ali ko bi nas poželio za zeta? Niko!"
Postavlja i odgovara na pitanja,znači da je pijan. Nije mi jednostavno slušati i znati da je upravu. Znam da je povrijeđen jako.
"Ali bolje on ,već neko koga ne znaš da ti bude zet. Prošlo je njega, te kurve i to što ide s tim!"
Emir me pokušava uljepšati . Svjestan da sam drugi čovjek od kako je ona dio mog života u pravom smislu.
"Mah on je moj drug brat,ali ona sestra i da se boji mene!! Mene??? Pa nikad je dodirnuo nisam!! Darko kaže da se plašila!! Boli me to!!"
"Nije se ona tebe plašila u tom smislu! Eto vidiš kako si reagovao? Trebao si polako ,a ne prepadat ih ko manijak!"
Damir sad opravdava Admiru. Tandem iz snova.
"Vi ćete mi pametovat,šipci jedni. Vi niste bolji ništa."
"Mi nismo imali prava da ti kažemo. Trebali su oni to!"
"Koliko sam povrijeđen što je izabrala njega,toliko mi je i drago što je neko koga znam! Ona je savršena . Toliko sam se borio da je štitim i pazim da sam bio slijep. Nisam htio da prihvatim da je on gleda na taj naćin,a znao sam mu uhvatit pogled!! Zašto me i ne boli toliko!"
"Zato što znaš da ću je ja čuvati svojim životom i da je čuvam i do sad kao i ti!!"
Poglavlje je izbačeno vama kao moj rođendanski poklon meni 😂😂😂. Idu godine. 29 danas napuni,prešla u 30. Hvala Bogu na svemu. Hvala vam dragi moji,na svemu. Na podršci,na ovolikim pregledima. Živjeli mi 100godina svi. Ljubim vas sve 😘😘😘😘😘😘
Dzanyna
ESTÁS LEYENDO
Neizgovorena ljubav🔚 2.Dio SERIJALA "MOĆ KLOŠARA"
RomanceDarko Lukić je 30-godišnji biznismen koji uspješno vodi tri noćna kluba. Noćni izlasci, alkohol, drugovi i sex još uvijek nisu ga doveli do djevojke koja bi s njim provela život. Ta djevojka je tu itako cijeli život i sestra je njegovog najboljeg...