Admira
Znam da je on došao, čula sam da je otvorio vrata od sobe, sva mi soba miriše na njeg. Zašto se nije javio? Uzmem mobitel, kad na mobitelu 9 propušteni poziva i sve su od njeg.
Ustajem i otvorim vrata i čujem da priča sa mamom.
Spustim se i sjednem na drugu stepenicu. Čujem da mami kaže da je mi izjavio ljubav, ali ne baš kao što je sad njoj rekao. Jebi ga nisam stigla kad je to rekao. I dalje se osjećam čudno, ne stvarno mi je ovo sve.
Nakon što je sebi olakšao dušu i što mu je moja mama dala blagoslov pozdravlja se sa njom. Ne želim bježati, želim da ga vidim. Vidim da se iznenadio što sam tu, gleda u moje papuče i bademantil."Ustaj s tih stepenica, hoćeš da se prehladiš?"
Gospođa Selma u svom izdanju, a maloprije daje blagoslov Darku, ko da sam krava na prodaju. Svi govore može ovo može ono. Pa valjda ja trebam dat odgovor!!! Gospodin zgodni, izgleda umoran malo. Sigurno od seksa. Izjebao neku, pa došao Admiri malo ljubav izjaviti . Sjedne kraj mene na stepenicu skroz do mene, odmah me jeza hvata. Selma se izgubi negdje. Prodana duša,oduvijek je bila slaba na njeg.
"Kakve su ti to papuče majketi ?"
"Šta te briga to, otkud ti?"
"Poželio sam te, jel ne smijem?"
"Pa si došao sa Selmom ugovarati me, kao da smo u 20 vijeku? Ja se pitam, ne ona i ne Mire, ja i samo ja?"
" Ko je rekao drugačije?"
"Čula sam sve Darko ne pravi me budalom!"
Tako mi je blizu da me već žmarci hvataju, miriše me. Nos mu je u mojoj kosi uzdiše me, a meni je odjednom vruće, mah znam da sam rumena.
"Lutko zaboli me kurac šta si čula, želim te i neću ni od kog tražit dozvolu."
Kaže to kroz šapat da ga već zamišljam kako me ljubi i onda se dozovem da sam u kući, a da mi je mama u kuhinji. Njega boli dupe.
"Previše si siguran u sebe mili!"
"Više nego u ikog, gdje želiš da te vodim? Tvoj sam!"
"Koliko imamo vremena?"
Odjednom me adrenalin nosi, da idem s njim gdje god me želi, znam da će mi biti lijepo.
"Za tebe imam cijeli život!"
Okrenem se i gledam u njeg, a on se smije, ali je potpuno iskren. Skot jedan lijepi, oči mu sjaje. Dira me po leđima, kosi.
"Gladna sam, jedu mi se čevapi kod ŽELJE!""Diži to dobro dupe i obuci se nećeš u tome ići, da moram nekog ubit! Usput baci te papuče, ono baš su dlakave!"
Ustajem da idem da se obučem.
"Ono baš me zaboli ovo moje dobro dupe što se tebi ne sviđaju papuče, meni se sviđaju i tačka!! Još uvijek nisam ni na šta pristala!!"
U jednom potezu sam u njegovom krilu, dupe mi je tačno na njegovoj spravi, koja raste. Kako sam mu pala u krilo tako mi je bademantil se olabavio i otkrio dobar dio mog tijela. Moje roze gaćice i rozi grudnjak.
" Isuse, pa u koja me iskušenja dovodiš? Jebote Lutko znaš li upravo šta mi radiš?"
Oči su mu sad na mojim usnama, sad na grudima pa na gaćicama i nogama. Nekako se uspijem pokrit, a on se toliko približi mom vratu, da je sreća da sam se pokrila jer bi mi se uslikano trag vlažnosti na gaćicama,jer sam mokra u potpunosti.
"Pristani, ne muči me više!!!!"
"Jesil ti pametan, mama je tu budalo!"
"Boli me briga, ovdje ti je mjesto!"
CZYTASZ
Neizgovorena ljubav🔚 2.Dio SERIJALA "MOĆ KLOŠARA"
RomansDarko Lukić je 30-godišnji biznismen koji uspješno vodi tri noćna kluba. Noćni izlasci, alkohol, drugovi i sex još uvijek nisu ga doveli do djevojke koja bi s njim provela život. Ta djevojka je tu itako cijeli život i sestra je njegovog najboljeg...