Inat !!

9.6K 420 18
                                    

Darko

Kažu da su se vodili ratovi zbog žena , padale su države , imperije , carstva da bi se osvojila neka žena. Evo ja jebeno ne mogu da vjerujem da bi i ja sad digao sve u zrak zbog jedne žene. Nakon što je ostavim u wc susretnem se sa dva para očiju koji me gledaju sa suosjećanjem. Nemam ja jebenog strpljenja za ovo. Nisam ja balavac da se zajebavam sa nekim ko uopšte se ne trudi oko naše veze .

"Gdje si debela?"

"Ćao zgodni, mater ti je debela !"

Ludača  strelja me pogledom. Lažem je da je debela. Prelijepa je .

"Iii??""

"Šta ii?"

"I je veznik i 13 slovo abecede ,znam to nego šta si riješio s kukavicom?"

"Ništa nisam riješio ,kad ne bude kukavica nek mi se obrati. Ja više neću trčati za njom nit je tjerati na išta što ona nije spremna. Idem sad moram se večeras napiti i budi fina i muža pusti s nama na piće!!!"

"Oj majko , pa šta će ti moj muž?? Zar on i nije jedan od razloga zašto piješ?"

"On je moj brat prije svega i znam da će bit pizdarije kad sazna , ali će preći preko toga prije ili kasnije !!"

"Aha, a taj brat ima seku zbog koje će te polomit kad skonta haha?"

" Aha ,a tebe će jebat,  debela!!"

Ostade se smijati jezikaća ,a ja idem da se olešim od alkohola.
Boli me sve ovo, ta njena nesigurnost. Želio sam je poljubiti , osjetiti jer tako se rijetko imamo priliku vidjeti ,a zateknem je s Nebojšom. Pa nisam ja robot , imam dušu. Zovem glavnog za provod.

"Kaži Dare care!!"

"Želim da se ubijem od alkohola večeras zajedno s tobom i oženjenim i Emirom ,jesil za???"

"Oduvijek i zauvijek sam bio i biti ću!! Šta je povod?"

"Miretova sestra!!! "

"Super , da očejfimo ko ljudi dok te Mire još drži u životu!! Onda ćemo ti doć i na đenazu ko ljudi i napit se opet ,ali jebo ga ti nećeš bit tu !!"

"Kod mene će bit sahrana , pobrkao si lončiće!"

"Jarane sanduk je sanduk !!!"

Koja je budaletina ovaj Damir ,pa orden mu treba dat!!

"Hajd sakupi bandu kod tebe ćemo krenit, dalje ćemo vidjet kud ćemo!!"

"Ćao pokojni !!"

Sigurni su da će me Mire ukopati kad sazna za nas. Nikad nismo imali nesuglasice i znam da će to biti teško. Večeras neću da mislim o tome. Idemo da se napijemoo.
Nakon sat vremena nit sam zvao Admira niti želim da je čujem. Zavaravam sebe , da mi se javi odlepršao bi  .

Stižem u hotel i Dragica se šlepa kao i obično. Ona se svima šlepa dubljeg đepa. Ignorišem je , ne želim žensko društvo. Zatićem ekipu za šankom , Baki javlja da je Admira sa Majrom kod tete Selme trenutno da ih je Mire tu ostavio. 

" Jel te to majketi žena pustila da s nama ideš na piće??"

"Majkemi ću popit s vama piće jer mi ih je pun kurac , samo to melje u vražiju mater. Nešta šapuću ,skrivaju od mene!!"

"Šta će skrivati , ko će od tebe šta sakrit?"

Pita Emir ,a meni želudac se prevrnuo.

" Da nije ona moja sestra našla kakvog ?? Jedino to mogu skrivati??"

Ona dvojica se odvališe smijat , i ja im se pridružim , a do smijeha mi uopšte nije.

"Pa ona i ne može naći momka jer ima ludog brata koji je kontroliše kao da je malo dijete. Ko bi joj uopšte i prišao. Nema drugarice niti drugara. Ja i Majra joj se smilujemo pa se družimo s njom!!"

Zagledao se u mene i znam da razmišlja o tome. Zna i da sam upravu.

"Šta je s tobom u zadnje vrijeme, čudan si??!!!"

"Šta će mu bit?? Čovjek je upravu , trebaš pustit Admiru da živi, jebote cure u njenim godinama ,hodaju putuju ,rade uživaju. Ona je za sve zakinuta!!"

Emir i dalje koristi trenutak da me psihički pogura. Mislim o njenim očima, kad sam je ostavio. Sad mi je jebeno žao, ali večeras ću da se napijem ko guzica da zaboravim njene usne,oči , osmijeh ,dodire. Jebeno nisam je ni okusio kako zapovijeda ,a postao sam ovisan. Nagnem viski ,oni svi u mene bulje . Mene boli ona stvar. Gledajte i dalje jer ćete me večeras kući nosit.

"Čudni ste Allaha mi , ako znate nešto podavit ću vas ko zečeve!! Kao da ja ne bi volio da ima nekog momka koji je dostojan nje !! Ona je savršena , nije što je moja sestra, ali ubio bi svakog ko bi je i na tren povrijedio!!"

Samo što sam popio jednu turu , stigla je druga  i nju eksiram.

"Haloo polako ,ubit ćeš se !"

Otme mi Damir čašu. Pogledam ga i s tim pogledom mu dajem do znanja da mu je bolje da ga ne prebijem.

"Hajde idemo kod mene , ovdje je dosadno!!"

"Darko druže , nisi dobar trebao bi šta jebat. Dobro je za nervozu. Vjeruj mi znam iz iskustva!!!"

Aha jebat ću tvoju sestru koja će biti moja žena ,brate moj.

Stižemo u klub koji je ovdje u gradu, bliže nam je tu. Stignemo u separe i odmah konobare šaljem da nas opskrbi . Hostese se motaju , a ja ih otpremim. Kasnije će ih Damir i Emir itako safatat.

"Živjeli za sve sakrivene  i nedorećene ljubavi!"

Svi dižu čaše i nazdravljaju. Bog me ubio ako su me i čuli. Ne javlja se moja lutka, a ne zovem ni ja nju.
Klinke nam šalju piće , ali mi ih ne doživljavamo. Okrenem se i vidim Nebojšu sa nekim kurvama . Nasmije mi se i obliže usne. Izaziva me mamu mu jebem mafijašku. Od večeras mu je zabranjen ulaz. Mire je otišao davno ,mora ići ženi kaže. Prerastao je on kafanu. Kreten jedan.

"Vodite me njoj , zaboravio sam je poljubiti danas, bila je tužna jer je nisam poljubio ! "

"Jest se čovjek i zaljubio , pa ko ćete vodit kad smo i mi pijani??"

Smijemo se sva trojica , a meni se i plače od muke. Zadnji put kad sam se napio ljubio sam je u bazenu. Sve me misli vode njoj. Želim je.
Već je 2 iza pola noći , a mene je jedan momak iz osiguranja dovezao ispred njene kuće. Znam da je u kući. Nazovem Bakija da mi otvori vrata.

"Budalo pijana znaš li koliko je sati?"

"Znam Baki otvori mi vrata ili ću lupati, bolje ti je!"

Vidim ga da otvara vrata i izađem iz auta. Polako uđem nadajući se da me niko neće čuti. Otvorim vrata , a moja lutka u vešu boje kože spava. Nije se ni pokrila, prehladit će se. Mah otkud mi prehlada naumpade ,kurac mi je odmah podivljao . Ne znam ni otkud mu snaga od tolikog alkohola. Skinem jaknu, okaćim je , zatim cipele i sjednem na ugao kreveta. Ona spava kao i obično snom pravednog. Prelijepa je i tačno vjerujem Miretu da bi ubio svakog ko je ružno pogleda.

Diram je po kosi i ruci pa prema stomaku. Ona se okrene na leđa i tako mi da bolji pogled na njene stomaćne mišiće i sise koje samo što ne ispadnu iz korpica. Kosa joj je rasuta po jastuku i krevetu. Napaljen sam toliko da ću poludit. Ništa od seksa Darko večeras, pijan si. Skinem i hlače i košulju i pripremam se da legnem do nje. Samo što se namjestim ona nešto sanja , trza se i smrknuta je . Šta te muči dušo moja? Zagrlim je i ona se umiri. Još nije svjesna da sam tu. Želim da sa njom legnem i budim se .

Zaspem dignutog kurca,sa ženom koju želim više već ikoga na svijetu. Ona u donjem vešu i okrene mi leđa i nabije svoje dupe direkt na moje koplje. Kao da to namjerno radi ,ali spava . Vražica živi da mene muči. Volim kad me ona muči , njoj je to dopušteno. Jebat ću te već sutra  Admira Hodžić. Dosta sam ja saburao što rekao tvoj brat od kojeg se i krijemo.




Dugo je bio ljut Darko na Admiru???Šta mislite Jel Admira budna ili??🤪🤪🤪🤪🤔🤔🤔🤔

Dzanyna


Neizgovorena  ljubav🔚 2.Dio SERIJALA "MOĆ KLOŠARA"Kde žijí příběhy. Začni objevovat