Muke moje !!!

8.3K 381 11
                                    

Admira

Nemam neki poseban osjećaj jer sam trudna. Nisam ni skontala da sam trudna. Tek je drugi mjesec. Majra samo što se nije porodila. Djeca će nam skupa rasti. Hvala ti Bože na ovom blagoslovu. Ležim i  diram se po stomaku i već smišljam ime za dječaka. Mama je bila iznenađena,ali poslije me izgrlila i poljubila. Kaže da je tražila od Boga da jednog dana imam dijete sa Darkom. On će biti izvanredan otac i divan suprug. Nakon toga sam ih jedva namolila da idu kući , doći će iza podne ponovo. Neću odmah da mu kažem za trudnoću ,dok ne izađem iz bolnice. Neću u bolnici da mu priredim iznenađenje. Zovem ga ,ne javlja se ,čujem vrata i ugledam ga oslonjenog na lijevo rame i ogromnim buketom rozih ruža.

Smije se i oči mu se sjaje , ali jako je umoran i iscrpljen. Sinoć bomba,ujutru moja nesreća. Podignem ruku i zovem ga kod sebe. Nikad nije volio bolnicu, mrzi njen miris. Portali su puni natpisa s njegovim imenom,a mene zanima šta je s Nebojšom i da li će nekog drugog povrijediti ? Stiže do mene i ne odmiče pogled od moje masnice na glavi i noge koja je podignuta na onu vješalicu koja me iritira.

"Znaš li da ću ga ubiti zato što ti je to uradio?"

"Darko ne glupiraj se , ja ne bi mogla preživjeti da ti se šta desi, hvala na ružama!"

Hvata me za glavu poljubi u masnicu , onda u obraze i dodirne usne produžujući u poljubac tako da mi pamet stane i svaki nerv mi se slije u međunožje  i mrzim slomljenu nogu jer bi se sad omotala oko njega kao bršljan i popravila mu raspoloženje. Miluje me rukama i diže me u naručje i sjeda na krevet tako polako i mene smješta na sebe. Kako? Ni sama ne znam. Bitno je da sam tu gdje želim biti. U njegovom krilu okupana njegovim parfemom i ljubavlju i poljubcima kojima me obasipa.

"Šta ima u policiji?"

"Nemam pojma,kazna valjda neka. Ostao je advokat riješiti sve. Ne zamaraj se zbog toga! Jesil dobro?"

"Super sam!"

"Ha??"

"Daaa!"

"Super sa slomljenim nogom? Kako ćeš plivati?"

"Proći će ,biću dobro! Ti ćeš me paziti!"

"To stoji da ću te paziti, samo da znaš ideš iz bolnice meni i živiš sa mnom ok?"

Napravim se da se dvoumim iako jedva čekam da živimo skupa. Želim to što prija!

"Ne znam baš, mama mi neće to dozvoliti. Ja sam odgojena drugačije i to se prkosi pravilima kojima sam naučena."

On gleda u mene i prasne u smijeh.

"Budalice ideš i ne možeš se izvući !
Šta kaže doktor kad ideš kući?"

Progutam pljuvačka i unerovzim se. On to odmah primjeti.

"Šta je lutko? Jesil dobro? Da ti se nije doktor nabacivao?"

Ludak,šta će drugo pomislit.

"Jest baš mi se ovako sakatoj nabacivao!"

"Lutko najzgodnija i najljepša pacijentica koju je vidio ikada doktor!"

Poljubim ga jer mom srcu prija da sam njemu najljepša.

........

Darko

"Darko!"

"Kaži ljubavi?"

"Moram piškit,idi po sestru!"

Ležimo na krevetu njenom i glava joj ispod mog ramena. Platio sam doktoru da budem sa njom u sobi. Para vrti gdje burgija neće. Stidi se mene da piški. Kako li ona misli živjet sa mnom? Čekao sam je da piški hiljade puta.

"Kakva sestra ja ću te odnjeti!"

"Neću pred tobom piškit ludače!"

"Pred nekom sestrom hoćeš ,a pred mnom nećeš?"

"Da!"

Podignem je i skinem nogu sa zavoja koji je zakačena za vješalicu.
Unesem je u kupatilo ,a ja jako mrzim bolnice. Sreća pa njen miris preovladava mojim osjetilima. Spustim je i svlačim piđamu.

"Budalo izlazi van,to mogu sama!"

"Želim ja, ne možeš sama ne diži mi nerve!"

Spustim joj piđamu i vidim bijele gaćice i malu tačkicu na njima. Mah Jel to ona navlažila meni u krilu? Nevaljalica.. Spustim gaćice i čujem njeno plitko disanje. Podignem pogled i vidim da je uzbuđena,zarumenila se. Priđem i jezikom dodirnem njenu vlažnost. O Bože što me kažnjavaš sad kad ne mogu joj ništa?

"Sramota da si ovako napaljena, a ništa ti ne mogu, šta da ti je sestra skinula piđamu i ugledala kako cijediš? Mogla te silovat!!"

Njen osmijeh moje puno srce. Jadan li si Nebojša jer si se usudio njoj nanijeti zlo. Spuštam je da šiški,ja izađem van. Tamam mi zvoni mobitel. Damirovo ime na ekranu.

"Ej!"

"Gdje si jebote jesil u prdekani?"

"Ne budalo ,kod Admire sam!"

"Jel dobro ona?"

"Da upravo je čekam da piški!"

Znam da je on voli kao sestru i da je poludio kad je čuo da ih je neko ugurao s ceste.

"Daaaarkooo čujem te!"

Lutka se dere jer govorim Damiru da piški! Kao da on ne zna !!

"Nego šta imaš o Nebojša,rekao sam ti sa neće mirovati!?"

"Uhvatio sam ga i jebat ću mu mater večeras!"

"Nemoj da bi ga ubio ti slučajno!"

"Neću ne brini,Baki će!"

"Ne znam nisam pametan!"

"Ni ja !"

"Almice ostavi to na stolu, hvala ti! Ne ne treba mogu sam , odmori se!

Sekretarica je tu znači ,nije dobila otkaz izgleda. Sviđa se šefu i pazi je se ne umori .

"Jel se meni čini ili si ti pažljiv?"

Slušalica mi je na uhu, otvorim vrata ,lutka obučena. Skupim obrve jer mi je krivo. Sagnem se i podignem je i vraćam u krevet.

"Što to pitaš?"

"Pa nedaš Almici da se umori?"

"Ne seri,cura me ne doživljava na taj način!"

"Tebi izgleda to ne paše?"

"Darko sjaši s mene ,cura je prefina za mene!"

"Ok  ok vidjet ćemo!! Čujemo se kasnije!"

"Hajde papučaru!!"

Lutka se dira po stomaku već par puta.

"Jel te boli stomak?"

"Ne!"

"Pa često diraš se po stomaku!"

"Mah iz navike,ne boli me ništa!"

Sjedimo i čujem glasove jezikače br 1 i tete Selme. Došle su u posjetu ponovo. Tamam ja idem da vidim Nebojšu.
Pozdravio se i poljubim lutku kojoj sam rekao da stižemo poslije,gledala me ispod oka. Ne vjeruje mi.

"Darko pamet u glavu!"

Poljubim je i izađem da riješim se smeća koje se usudilo da te zbog mene povrijedi.

Nazovem Mireta i Damira i Emira da večeras idemo da vidimo Nebojšu kojeg je Rale smjestio u podrum kluba.

Nakon 3h stižemo u klub ,poručujemo piće sve četvorica i siđemo u podrum. Biće ovo duga noć .

"Gdje si Nebojša druže stari?"""



Nemam snage za dalje,samo što ne zaspem. Hvala vam na podršci 😘😘😘😘💐💐💐💐💐💐💐

Dzanyna



Neizgovorena  ljubav🔚 2.Dio SERIJALA "MOĆ KLOŠARA"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora