Admira
Stigla je Majra,moj je brat živnuo odmah. Zaruke ,pomirenje ,vjenčanje,beba to kod njih odmah za 7dana je obavljeno. Majra ima težak period trudnoće,prima hormonske injekcije i onda mora ležati. Nervozna je i osjetljiva . Mire je razdražljiv ,boji se za Majru više već za bebu. Kaže ko je ubo jednom i drugi put će ona mi je sad važnija. Znam da to govori iz straha i da to ne smije ni spomenuti pred njom.
Ja dane provodim kod njih, želim da sam s njom. Ja i Darko se viđamo,ali skroz malo i dalje od poljubca tj orgazama gdje me izluđuje nismo išli. Sve to traje i mjesec dana. Mire još uvijek ne zna,a i ne znam kako će to prihvatiti.
"Admira kad si tako zamišljena i smiješ se pri tome daje se zaključiti da je u pitanju Darko??"
Majra sve zna naravno .
"Nedostaje mi i strah me da me ne zamijeni već večeras,jer ja imam ludog brata kojem ne smijem priznati da volim njegovog najboljeg prijatelja!"
Majra leži na sofi,noge su joj u mom krilu.
"Jebote idi isključi grijanje, jer ću umrijeti od vrućine. Čovjek je lud ,tj tvoj brat je lud. Pa ko da sam kvočka,pa da me zagrije da se što prija porodim! Danas idemo u kupovinu , pa na kolače,pa pizzu i sve živo.
Pogledamo se i prasnemo smijat obje.
Lud li je moj brat totalno, toliko se brine o njoj da se više graniči s ludošću. A ona ždere ko konj. Biće u njoj 100 kila za par mjeseci."Ja mislim da to nije Mire još skontao,ali da sumnja 100%. I ovo što Darka sprijećavaš da mu on kaže praviš grešku."
Samo što smo ga spomenule zove me.
"Kaži zgodni!"
"Ništa ljubavi,dragi, ti tako fazoni?"
"Ćao dragi!"
Pogledam u Majru ,a ona koluta očima i pokazuje mi da izađem i negdje pričam s njim jer je nerviramo.
"Kaže debela krmača da joj smetamo ljubavi, pa moram sad u kupatilo ići da na miru razgovaramo!"
"Jebo je Mire napornu,da sam znao da će bit smor toliki ne bi je ni spašavali od Sare!"
Smijemo se ja i on , ne smijem to reć joj jer bi popizdila.
"Šta radiš?"
"Šta ti radiš?"
"Darko ja tebe pitam?"
"Tuširao se,bio sam u teretani trošio sam mišiće na vreći ,jer nemam npr djevojku da na nju trošim ovo zgodno tijelo!"
"Darko pa šta čekaš ,traži dragi ne pati se???"
Kao da meni nije muka što se krijemo i plus se nismo poseksali.
"Pa draga to ću večeras i da uradim!"
"Samo naprijed!"
Spustim slušalicu jer sam ljuta kao vrag. Mene našao da pravi ljubomornom! Ugasim mobitel. Jebi se Darko. Popizdit će,ali zvat će Bakija.
"Jel idemo na te kolače ili ne ??"
Pitam Majru. Ona jedva dočekala.
"Darko te naljutio,znači da si nagodna da trošimo pare od tvog brata,a kad se udaš za Darka onda ćemo njegov! Daj pet!"
Nabaci mi pet i ode u sobu. Majkemi žene u trudnoći nisu svoje s pameću.
Majra i pare nigdje veze,al sad što žena voli ići u šoping to je ludilo. Kupuje dječiju odjeću naravno.Stižemo pred tržni ,Baki nas je dovezao. Ide i on s nama ,jadan on šta sve mora gledat. Dvije jezikaće u šopingu i to dječije odjeće.
Završavamo i sjedamo u kafić. Baki neće s nama da sjedi,kaže nam da ima i on dušu. Sjeo je 2 stola od nas.
Konobar stiže i pita šta ćemo popit od gospodina za šankom. Majra kaže da nećemo ništa, kukavica jedna. Ne smije od mog brata ni pogledati ko šalje. Ja se okrenem i vidim momka ,pa paket je ,nije loš ,diže ruku . Kimnem glavom i prihvatim piće od njega. Nakon pola sata,krećemo da jedemo kolače, a taj isti ide prema meni .
Baki je oprezan,ali ja ga potapšem po ramenu da ne izigrava gorilu. Vidjela sam da je pričao s Darkom, i samo što se nije pojavio.
ESTÁS LEYENDO
Neizgovorena ljubav🔚 2.Dio SERIJALA "MOĆ KLOŠARA"
RomanceDarko Lukić je 30-godišnji biznismen koji uspješno vodi tri noćna kluba. Noćni izlasci, alkohol, drugovi i sex još uvijek nisu ga doveli do djevojke koja bi s njim provela život. Ta djevojka je tu itako cijeli život i sestra je njegovog najboljeg...