LJUBOMORA

9.2K 456 31
                                    

Darko

Listam neke papire i provjeravam narudžbe,stanje. Svi rade svoj posao,ali mene neka nervoza drži iako je sve ok.  Telefoniram s Bakijem da vidim gdje je moja lutka.? Kaže došle su na ručak u restoran nedaleko od mene. Super možda im se i pridružim. Nakon nekih pola sata to i radim. Parkiram pred restoran i  stojim u autu i pogledom pronalazim jedini smisao mog života , jebeno je prelijepa. Savršena ,a moja. Zamišljena je i ne smije se. Sigurno su neke ozbiljne teme u pitanju između dvije jezikaće. Naumpade mi kako ih Mire zove . Ona ne zna da sam tu.

Boli me zato što se krijemo. Ona kako je neodlučna,a ja joj ugađam njen brat će nas tako neočekivano uhvatit da će dobit moždani ,a i srčani udar zajedno. Dodirnem se po lijevoj strani razmišljajući o udaru. Izađem iz auta   i kako ulazim u restoran primjetim Ivonu da radi.

Eh što sam i ja svašta jebo  u ovom svom životu jebo mi pas mater,ko mi je kriv? Baš ona da radi u smjeni, a ja sa lutkom. Ivona i ja smo bili u kres šemi mjesecima. Ženska je dobra treba se priznat. Ovdje sam je i upoznao. Nismo se vidjeli dugo ,par mjeseci jer je željela vezu. Rekao sam tad da postoji samo jedna djevojka koja može dobit više,mene cijelog. Ta djevojka me još nije primjetila.

"Pa gdje si ti Lukiću?"

"Dobar dan Ivona, tu sam kako si?"

"Boga mi bolje od kako sam tebe vidjela!"

"Super,drago mi je zbog tebe. Idem imam društvo!"

"Vidimo se Lukiću!"

Tamnoplave oči gledaju u mene i to je taj osjećaj. Oduševljenje, obožavanje, ljubav,strast međusobna povezanost koja traje godinama. Zagrizla je usnu kad me ugledala, zavodi me vražica jer zna da to može. Ona može sve. Sad ću biti napaljen jer je ona u jebenoj mini suknji sa trudnjačom jezikaćom. Smije se,zna kako utječe na mene.

"Dobar dan ljepotice!"

"Mi o vuku , Darko na vrata!"

Priđemm i poljubim debelu u obraz i svoju lutku duže već Majru .Iako bi je sad i ovog trena poljubio da svima pokažem da je ova zgodna dama moja i koja će me mučiti jer mi se digao od kako je zagrizla usnu prokleta bila.

Od kako sam s njom vjeran sam joj,jer ja ne švrljam. Kad sam u vezi ne varam isto važi i za moju djevojku. Doduše imao sam jednu vezu sa Mirjanom koja je trajala kratko jer ja nisam pokazivao emocije, a ona je bila bolesno ljubomorna. 

"Jao jesam li vam pokvario ručak?"

"Majkemi hajd što onaj moj nije normalan i što me prati ,ali zar i ti?"

"Pa moramo vas paziti,ko zna šta je u vašim glavicama? Pogledajte kako se oblačite, svi bale nad vama. Sramota!"

Samo što spomenismo mog druga Mireta on stiže. Pokažem Majri obrvama da se okrene,a ona to i uradi i hvata se za glavu . Nije znala da stiže. Ovaj Baki treba imat platu 5000 KM. Mašina. Smijemo se sve troje , moj drug mene odmjerava i pita se odakle ja vjerovatno. Predugo ga znam.

"Ćao dame i  jebaču!"

Nadam se da neće lupit šta glupo i tim povrijediti moju lutku.
Iako nas ona zna i naše podjebavanje.

"Ćao papučaru!"

Hvata Majru za glavu i tako je poljubi da je pola restorana gledalo u njih. Oni ne obraćaju pažnju oni se vole,a ti Darko sjedi kraj svoje djevojke pola metra odvojen. Sudbino kurvo.

"Ali pogledaj kakvu ribu sam oženio,a ti Darko hodaj i jebi sve što stigneš ! Koju si sinoć priveo?"

Odlučim da i ja svog malo druga ,brata podjebavam.

"Bruda priveo sam jednu plavušu i nećeš vjerovati bilo je vatreno,ono baš ."

Koliko Admira guta knedle,čujem je i ja ,a i vjerovatno svi za stolom.
Zna da o njoj pričam,ali je brine da Mire ne skonta.

"Pazi šta pričaš pred damama!"

"Ja se izvinjavam ja sam zaboravio da ne znate vi šta je sex jer ste maloljetne!"

Prasnemo se smijat ja i Admira i Majra, Mire žvače kao i obično. Kontrol freek.
Eh samo nam je još Ivona falila. Ona će nas uslužit.

"Dobar dan izvolite gospodine Lukiću Hodžić?"

"Gdje si ba Ivona?"

Pita je Mire jer je on ovdje skoro svaki dan,jer mu je firma par metara dalje.

"Tu sam gospodine Hodžić!"

"Imal ti Darka?"

Sranje sranje sranje!!!!

Lutka se popravila i samo sam neprimjetno pogled bacio i vidim da se unezgodila. Krivim sebe što sam sebe doveo da me ovaj podjebava ,a ja ne mogu ništa. Pa Bože odkud ovako iskušenje da mi pošalješ?
Smije se Ivona i crveni ko šiparica.
Meni uopšte nije smiješno.

"Nema gospodine ,Darko i ja već odavno se ne viđamo!"

E moj Darko uzmi sebi i grob iskopaj.

"Pa da, nešto s njim nije u zadnje vrijeme baš u dure (uredu) ,ko da se malo uozbiljio?"

"Mire nije vrijeme ni mjesto,zadržavamo Ivonu. "

"Ja ću jedan viski ako nije problem!"

Naručuje moja lutka i to znači da je bijesna i ljubomorna. Meni je i žao i na neki naćin drago. Zbog svoje nesigurnosti sad sluša ovo sve. Jer nema hrabrosti da kaže svom bratu.

"Opa mala lakše malo!"

Mire je opominje,a zna da joj ne može zabraniti . Ta šta naumi i ispuni.
Upisuje Ivona i naručujemo neko jelo.

"Jesil sigurna da želiš viski Admira?"

Pitam i gledam u nju , ona crvena od muke . Mah ubija me pogledom. Ivona je otišla.

"Svakako da sam sigurna, nisam mala!"

"A ni gluha!"

Majra joj još više diže pritisak i vidim da se podsmjehuje jer zna da je ljubomorna. Uhvatim je ispod stola za ruku ona je izmakne. Tako je slatka kad je ljubomorna,ali ja to ne radim namjerno.
Završavamo jelo i Mire i Majra odlaze kući ,a ja se ponudim da vratim nju.
Putujemo prema mojoj kući i ona šuti. Hvatam je za ruku i ljubim joj svaki prst . Ona ništa i dalje gleda kroz prozor.

"Ljubavi ona je bila je ne bitna u mom životu,bili smo samo seksualni partneri. Itako sam mislio o tebi."

"Kakva je bila u krevetu? Čekaj prvo koliko dugo ste bili kres šema?"

Ona i njena bum pitanja. Popila je još i dva viskija. Kako da odgovorim sad?

"Bili smo nekoliko mjeseci ,nije bila loša dok smo proveli toliko skupa,ali ti si najbolja ikada."

"Nisam te to pitala. Ja sam ne iskusna I sigurno poslije toliko svih tih tvojih jebačica ja sam smiješna. Čak mi se ta konobarica koju si jebao smijala."

"Dušo ona nema veze ko si ti. Nije ti se smijala . I ne glupiraj se,ti si nešto najljepše što sam dobio u ovom životu!"

Stižemo pred kuću i ulazimo. Ona se skida ,potpuno se skida, a kod mene oči samo što nisu ispale. Šta radi? Želi sex? Nemam pojma dali je ljuta ili ne?

"Trebala sam se davno jebat i sad se ne bi sramotila pred tobom !"

Okrene se i ide prema svojoj slobodi kako ona kaže. Vodi. Skače gola,a ja ne znam ili bi je nalupao po dupetu ili stigao i jebao da izađu ove ludosti iz nje. Uništava mi živce ova žena. Sad ja trebam se još kajat što sam jebao žene i mislio na nju??!!

HVALA HVALA HVALA NA 10 000 I VIŠE ČITANJA ,PREGLEDA I GLASOVA. HVALA OD SRCA. NE STVARNO JE OVO SVE DA JA PIŠEM DRUGI ROMAN I DA SU MI OČI KAO FILĐANI, ALI DARKO NE SMIJE DA ČEKA. LJUBIM VAS SVE I ŠTA MISLITE ŠTA IDE DALJE?

LAKU NOĆ

Dzanyna




Neizgovorena  ljubav🔚 2.Dio SERIJALA "MOĆ KLOŠARA"Kde žijí příběhy. Začni objevovat