Šta Ovo Bi??

10.7K 446 42
                                    

Admira

Darko me ostavlja u svojoj sobi, a ja ne znam ni što sam tu. On misleći da mi je hladno uputio me ovdje da se obućem. Kakva hladnoća majko mila pa upravo me spucala najveća munja nebeska koja postoji. Poljubio me takvom vrelinom da sam jedva došla do daha. Tako dugo predugo sam čekala taj poljubac. Iznenadila sam se kada sam rekla naglas da je kukavica. Toliko me je uspalio svojim provokacijama, djevojkom koja će biti njegova žena i slična sranja,da sam vidjevši da odlazi otvoriti vrata rekla to naglas i to takvim tonom kao da sam upravo svršila. Žar u njegovim očima je toliko bio vidljiv da ne znam kako se suzdržao da me i ne pojebe u onom bazenu. Svakako bi mu to dopustila. Moje srce prijeti i da iskoči od siline emocija, adrenalina.

Skinem sve sa sebe i odem pod tuš. Prije toga provjerim jel ima viška četkica, poslužit ću se njegovom.
Brzinski se umijem da skinem ostatke šminke. Miriše na njega. Dugo vremena koristi ovaj gel i šampon. Naravno da sam upamtila. Ne znam kako se osjećam,izgubljeno ili osvježeno.

Priđem ormaru i nađem potkošulju i majicu, na meni sve to skupa kao haljina. Ali jebat ga nema veze, miriše na njeg. Njegovo sve može. Sušim kosu koju pokušavam da češljam jer nisam imala regenerator, ali kao da žicu češljam.
Pronađem i bokserice i šorc. Sve ću večeras biti, ali jebana sigurno ne. Kome se digne na mene u muškom šorcu koji mi je ispod koljena i majici do pola bedra taj nije sav svoj.

Obućem se i sjednem na krevet. Ogroman krevet za samca. Kuća mu je fantazija. Po mom ukusu. Dosta toga se promijenilo od kako sam zadnji put bila. Oslonim se da pomirišem krevet. Na kojoj li on spava strani?

Osjetim toplotu nakon ne znam koliko vremena, lagano otvorim oči i pitam se je li ovo đennet ili šta već? Darko spava kraj mene, kao dijete.
Kako šta ni sama ne znam?!Vjerovatno sam zaspala dok sam mirisala jastuk. Ja spavam izgleda na njegovoj strani. Ruka mu je prebačena preko mog stomaka, ali okrenuti smo jedno prema drugom tako da nas samo ta njegova ruka spaja. Gornji dio mu je gol, potpuno gol. U vraga. Ne smijem ni podić posteljinu da vidim u čemu je dole?

Kroz zavjese vidim da je svanulo. Ustanem jer sam ovo jutro ja kukavica koja će pobjeći jer ovo ne znam kud vodi. Sjećam se poljubaca, uu itekako ga se sjećam. Nikad ga neću zaboravit.

Strah me da je alkohol probudio u njemu strast prema meni i da je bio izazvan. Skidam ruku sa sebe i brže bolje tražim torbicu i mobitel. Niko me nije zvao. Pola 7 ujutru je. Bože pa kasno smo i zaspali. Pošaljem Bakiju poruku da dođe po mene. Dok se ja spakujem, tražim neki duks da mi nije hladno. Proviri još jednom i vidim da Darko spava. Nakon 15 minuta stiže poruka od Bakija da je tu.

Uzimam ključeve i bježim kao najveća kukavica. Strah od odbijanja je prevagnuo. Strah od gubitka i njega kao prijatelja bi me uništio.

Baki čeka i zbunjeno gleda u mene.

"Jesil dobro mala?"

"Baki ništa ne pitaj, vozi me na bazen!"

"Gdje je Darko?"

"Spava!"

"On ne zna da si izašla jel?"

"Ne!"

"Najebala si!"

"Baki ne zajebavaj, vozi samo!"

"Samo kažem!"

Brzo stižemo na bazen. Ovdje je moj mir,moja oaza. Imam sve što mi treba za plivanje u mom ormariću. Sreća.

Plivam, toliko plivam da me više mišići bole. Sama sam u bazenu. Baki je vani u kafiću pije kafu. Razmišljam o njemu, razmišljam kako će taj poljubac koji je bio nešto razarajuće za mene biti prekretnica za nas dvoje. Svi će to primjetiti. Uvijek će mi to biti na umu. Zaronim da što više uđe vode u svaku poru kože i tijela da ga bar malo izbrišu iz misli. Izronim i glavni glumac mog filma u glavi sjedi na ležaljki kao da ga je upravo modni časopis izbacio. Gleda u mene, ljut je izgleda oči su mu toliko crne, znam da na mene ne može biti dugo ljut, ali nisam ga očekivala.

"Darko otkud ti?"

"Lutko zašto si pobjegla?"

Uuu ton glasa mu izgleda povrijeđen.

"Nisam pobjegla, imala sam potrebu doći tu, nisam te htjela buditi!"

"Admira kad izađeš s mnom i prespavaš u mojoj kući. Prije toga se ljubiš s mnom znači da ja ako sam te izveo iz kuće, ja te i vraćam kući ili gdje već želiš!"

Mah šta on to sebi umišlja, da mi može naređivati? Jel to on rekao ljubila se s mnom?
Znači sjeća se. Jebote kako ću izać pred njega, pa u kostimu sam.

Plivam do stepenica, naravno da ću sad izać pred njeg u kostimu. Meni našao i on još naređivati kako ću i šta. Izlazim iz bazena kao u onim filmovima znate. On me odmjerava i to uopšte nije prijateljski. Jebote odavno me odmjerava ovako, samo što ja to tek sad vidim. Izdaju ga iskrice u očima i to što se pomjeri s mjesta, neudobno mu je,upravo je progutao pljuvačku.

Voda kapa sa mene, ali me zaboli ovo moje zategnute dupe. On i dalje gleda samo u mene,ni ne trepće

"Kao prvo nismo se ljubili već je to bio poljubac, bili smo oboje pijani i zaboravi za njeg.
Kao drugo nemoj meni da naređuješ jer si ti moj prijatelj, a ne tjelohranitelj. Zato sam i izašla sinoć s tobom da se opustim, a ne da mi ti šefiraš i određuješ kad ću, gdje ću i kako ću!!
Kao treće stigla sam bezbjedna i evo me živa i zdrava. Hvala Bogu na Bakiju! "

I dalje gleda u mene, mah guta me pogledom. Nonšalantno namjesti svoju muškost bez trunke srama i ustane i ide prema meni. Stojim ne mrdam. Baš me zanima šta će uraditi.
Mah jel se to on meni podsmijava. Kreten jedan, zgodni. Mah šta je ovo otkad se mi ovako ponašamo? Došao je do mene, njegov parfem puni sva čula koja posjedujem u tijelu i šalju signale u moje već mokro središte. Imam poriv i da se dodirnem dole.

"Pod jedan velika si kukavica Admira Hodžić!"
"Pod dva ti nisi više mala djevojčica, sada si vraški i jebeno zgodna, da je moja kita još od trena kad sam te ugledao u tvojoj kući dignuta. Kao što se da primijetiti."
"Pod tri ne mogu zaboraviti ni ja, a ni ti onaj poljubac jer se on trebao desiti kad tad, predugo sam ga i čekao, a i ponovit će se!"

Mah jebote jel ovo i dalje film traje u mojoj glavi ili imam predstavu uživo?? Bez teksta, stojim i buljim u njeg. Ne mogu da vjerujem šta je sve rekao.

Prstom desne ruke kupi vodu između mojih grudi i jako i slasno ih stavi usta. Nikad u životu nisam vidjela išta erotičnije. Priđe mi i poljubi me tako da me označava kao svoje vlasništvo. Moje ruke su i dalje spuštene kraj tijela, oduzela sam se. Kao lutka u butiku. Ukusan je i topao njegov jezik kojim spretno razara moja usta i uništava me za bilo kojeg muškarca ikada. Pušta me, a meni već nedostaje, hoću još..

"Obuci se, ja te vozim kući!!!"


🙈🙈🙈🙈🙈

Dzanyna

Neizgovorena  ljubav🔚 2.Dio SERIJALA "MOĆ KLOŠARA"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz