Ja sam oduševljena!!!

9K 407 43
                                    

Darko

Odavno joj fali samopouzdanja i baš mislim da će joj ovako nešto pomoći. Sanjala je da ima sobu za ples, jednom davno mi je to spomenula dok sam je gledao opčinjeno kao i sad i jutros. Ona sigurno misli da sam to zaboravio,ali ja živim da njoj ispunjavam želje. Bože ona je tako skromna ,toliko joj malo treba da je usrećiš. Ne pada ona na skupe stvari,na nakit ,auto niti bilo šta slično. Iako je obučena po posljednjoj modi  ,ona nije taj tip. Ne možeš je kupiti tim. Znala bi sjediti satima sa mnom i pričati kako će njen budući muž biti oličenje dobrote i poštovanja prema njoj i djeci. Da ona zamišlja ljubav do kraja života,ako se izgubi ljubav da ostane poštovanje.

Naslonjen lijevim ramenom na vrata gledam je i vidim odraslo jebeno zgodno žensko,sa srcem djevojčice i ponekad odrasle vražice koja me izuje iz cipela. Dira šipku , gleda ogledala koja su postavljena na dva zida. Danas nisu uspjeli više. U desnom uglu je cd player sa zvučnicima. Ostavio sam krevet . Hvala Bogu pa su sobe dovoljno velike za sve . Ovo je za nju i za mene pogotovo. Oduševljena je,sretna. Ide prema meni i suznih očiju me zagrli tako jako da osjetim njenu jebenu bol i sreću u tom zagrljaju. Majica mi je mokra već,ali zaboli me. Znam da plače od sreće, iako sam ja razlog za te suze.

Ljubim je u tjeme i ona se odmakne i gleda u mene dok joj ja brišem suze rukom.

"Ja nemam riječi,otkud ovo sve? Šipka? U tvojoj kući? Kako si znao?"

"Jutros sam te vidio kako plešeš i dušoo želim da za mene plešeš  i želim poslije toga da vodim ljubav s tobom dok imam daha."

"Perverznjače zato je krevet tu!!"

"Naravno ,samo za moje oči!"

"Ali...!"

"Šta alii?"

"Ne mogu biti stalno tu Darko,a sad kako si ovo napravio za mene želim da koristim!"

"Ko ti brani da budeš tu,ovo i jeste za tebe !"

"Ne mogu svaki put kad mi naumpade plesati doći ovdje i plesati u tvojoj kući!"

"Možeš!"

"Kako?"

"Živi s mnom,budi moja žena i majka moje djece!"

Gleda i ne trepće,ponovo sam je šokirao.

"Darko ovo je prebrzo i ne promišljeno!  Sad si uzbuđen zbog nas i lijepo ti je sa mnom pa to želiš!"

"Ti ne želiš?"

Jebote takav rez je upravo napravila na mom srcu. Nisam je htio ništa pitati,ovo nije prosidba,ali me toliko nagazila i iznenadila. Ja očekujem da ona želi kao i ja.

"Želim ,ali ne sad i ne još! Mislim... Nisam sigurna da će ovo između nas potrajati i da ćeš to i nakon godinu ,dvije ili pet željeti! Darko jaaaa želim da malo živim jer sam tek se probudila iz takozvane kolotečine. Nisam sigurna u sebe ,a kamoli tebe!!"

Žena me ubija upravo tupim nožem,krv cijedi da je osjetim kako se razlijeva mojom dušom. Šta je ovo sad jebote? Jesmol nas dvoje na istom levelu? Ovaj dan nisam očekivao da se ovako završi. Ljut sam i razočaran. Moram da se maknem.

"Imaš ključ od kuće i u svaka doba možeš doći i plesati do mile volje. Bio ja tu ili ne! Ja sam siguran u sve vezano za tebe već godinama. Nemoj da misliš da ću za tobom trčati i ubjeđivati te u svoju ljubav. Prestar sam za to. "

"Darko ,ali kako me ne shvaćaš? "

"Lutko bolje je da ne ulazimo dalje u raspravu,trebaš s Miretom obaviti razgovor,a ja trebam do kluba. Sve shvatam . Sve ok...!!"

Neizgovorena  ljubav🔚 2.Dio SERIJALA "MOĆ KLOŠARA"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora