Darko
"Zato što znaš da ću je ja čuvati svojim životom i da je čuvam i do sad,kao i ti.!!"
Otpijem gutljaj i ostavim čašu na šank. Vidim da se okreće i gleda me još uvijek isto, razočarano.
"Druže moj prihvati da ja volim nju,ona voli mene. Što prija to bolje po tebe i po nas. Nemoj da je rastužuješ , jer sam poštovao njenu želju da ti ne kažem."
Skoči sa stolice i hvata me za duks,mah ni mrdnuo nisam. Ako će mu bit lakše ako me udari nek izvoli. Jedan udarac mogu podnijeti,drugi ću mu uzvratitt. Damir i Emir su već u pripravnosti. Gosti se okreću jer smo sigurno zanimljiva predstava.
"Nisi trebao slušati nju,ona je moja sestra. Naravno da ću joj oprostiti, jer je ona moj život. Ti ,ti si.... izdajnik i kukavica. Moja sestra treba jakog i odlučnog muškarca!"
"Možeš joj Batmana sredit možda , jer si njega vjerovatno zamišljao kraj nje. Zato si je i držao u kavezu i čuvao."
Ona dvojica padaju od smijeha i mašu mi rukama u fazonu "ti nisi pametan".
"Jebem ti mater ludu , kakav Batman ti ćeš je bolje čuvati od njeg! "
Pušta me i opet sjeda na svoju stolicu. Smijemo se da oni gosti što su gledali u nas su prestali jer vjerovatno kontaju da smo blago i napušeni.
"Mah jesil ti to ljubomoran Mire?"
"Jesam ,šta je ??"
"Zašto molit ću lijepo?"
"Zato što joj ja više neću biti zaštitnik i tražit će tebe . Sad mi je jasno zašto je oduvijek tebe više tražila nego mene. Ako je povrijediš i ikada pusti suzu zbog tebe ,a da nije radosnica ubit ću te neću ni trepnuti !"
"Ako se to desi ubit ću se sam! Jesil još uvijek moj brat iako sam spreman izgubiti i tebe da bi imao nju."
"Oj toliko halabuke mislio sam biće krvi do koljena, a oni se pobratimili."
Damir gura ramenom Emira i crkaju od smijeha. Sjednemo i pijemo do besvijesti ne spominjući više ni mene ni Admiru. Nakon 2h zvoni mu mobitel i vidim da je Majra.
"Kaži jezikaćo moja debela!"
Budaletina joj se javlja,pa prebiti će ga ludača.
"Evo me pijem,ustvari pijan sam ko tena . Ne brini neko će me dovući ne sikiraj idi spavaj. Volim te i izvini što sam se derao na tebe. Jest jest tu je sa nama!"
Pita sigurno za mene. Admira je s njom, nisam joj se javljao. Znam da je u sigurnim rukama,ali ipak joj pošaljem poruku .
Lutko jesil bolje? Sve je ok,ne brini pijemo kod Damira i prihvatit će on to. Već napredujemo vidimo se kasnije 😘😘😘😘
Bolje sam ! Drago mi je ,sad mi je rekla Majra. Čuvaj se. 😘😘
"Eh hajmo zauzeti kući,slobodni u provod!"
Emir nas podjebava i Damir je već na nogama. Samo ne znam šta je Almicom?
"Još malo i Damir će kući ići s nama, gdje ćeš ti Emirko nemirko?"
Jao kad su sva trojica blehnuli u mene!
"Ko će ba kući,šta lupetaš ti? "
Damir se brani,a zna na šta mislim kurvarčina prvoklasna.
"Opa imamo novog papučara ! Koja te uštrojila govori?"
Emir je zabezeknut. Prepao se da će zaista sam ostat.
"Pustite ludaka zaljubljenog , ne postoji takva koja će mene tjerati da dođem kući!"
"Ja znam šta sam vidio ,a šta će biti ja ne znam! Mi zauzeti idemo ! "
Hvatam Mireta i on je jebeno oduzet.
"Hajde konjino pa ne mogu te nosit!"
Nekako smo dogegali do izlaza uz pomoć Damira. Emir ide za nama i smije se.
"Jebote jesil ti ovo Mire s motorom došao? Pa to se ne radi kad znaš da ćeš pit!"
"Hoću da spavam sa svojom ženom, vozi me njoj. Ona je topla i velika."
Pa crkajemo od smijeha,čučnili smo ispred hotela nas trojica ,a Mire oslonjen na mog AMG . Tek je 22 h ,a mi pijani ko guzice. Doduše Mire se ubio,mi smo ga blago pratili.
"Aha baš ćeš spavat kraj nje tako smrdljiv i još ako čuje kako si je opisao spavat ćeš ti pred vratima. "
Damir nekako kroz smijeh sklopi rečenicu. Mi samo mašemo glavama jer jedva zrak hvatamo od smijeha.
Ode budala prema motoru ."Jebali mater ludu pijanu,odoh ja na svoju Yamahu, s njom sam i došao. "
Nekako uspijevamo ga otet od njegove prve ljubavi. Smjestimo ga u auto kod mene i stižemo kod tete Selme jer je tu njegova žena, a i moja buduća.
Za motor se pobrinuo Damir .
Majra otvori vrata i vidim i Admiru kako sjedi na kuhinjskoj stolici i pije čaj. Tete Selme nema."Ćao ženo moja lijepa, evo me došao sam tebi jesil me poželjela?"
Njegova lijepa žena samo odmahuje rukama u smislu "šta je meni ovo trebalo u životu". Pomognem joj da ga smjesti u sobu jedva zato jer se neće moć seksat sa ženom u kući svoje mame i sestre. Ludak jedan kroz jedan. Legne i okrene se prema meni.
"Jesil moj brat?"
"Zauvijek tvoj brat i budući zet!"
"Malo što si mi brat još i zet? Sudbino nikad te se riješit! "
Zatvorim vrata i ostavim supružnike da se smjeste. Svoju lutku pronađem umotanu u deku i čupave papuče. Bože koliko su ružne!! Gleda nešto na tv.
Poljubim je u tjeme i moje koplje se odmah probudi . Kako smo miriše ova žena,Jel realno?"Hej!"
"Ovaj tvoj miris je grijeh!"
"Pa tvoj baš i nije ,više je miris kafane!"
Uhvatim je i poljubim ,a njen jezik pronađe moj i tu počinje ples.
Strast odmah pronađe svoj put,ali znam gdje se nalazim pa se dozovem."Pomjeri se!"
Smjestim se iza nje,ona je okrenuta leđima između mojih nogu. Ovo je raj. Sad želim ovo.
"Darko šta ima?"
"Sve je ok ne brini se, koji dan i prihvatit će !"
"Jel rekao šta za mene??"
"Sutra ćete popričati, nemam ti šta više reći. Kakav je ovo film?"
"Zar ti ne bi trebalo da si u klubu?"
"Hoćeš s mnom?"
"Gdje?"
"Do kluba i idemo meni ovako se ušuškati i gledati šta god želiš!"
"Hajde!"
"Samo nemoj u tim papučama!"
"Darkooo..!!!!"
"Pa ružne su !!!"
"Sad ću ih u klub obući,zaboli me dupe!"
"Možeš ,i u njima si najljepša žena na svijetu!"
"Budalo !"
Spremna Admira u farmericama i majici, nikad brže u životu ja mislim. Stižemo do kluba ,uđemo na kratko da vidim stanje. Momci rade boli glava. Radit će još i više kad ja se skrasim uskoro. Dolaziti ću tu samo po dani kad je neophodno. Lutka će biti moj primarni cilj. Završim brzo i dođemo kući. A moja lutka se skida i daaaa to je to. To želim do kraja mog života. Gola odlazi i skače u bazen, hvala Bogu na izoliranosti. Odlučim da je pratim. Treba mi da se osvježim jednom dozom nje...
Laku noć i hvala vam na čestitkama za rođendan. Divne ste. Hvala svima 😘😘😘😘
Dzanyna
YOU ARE READING
Neizgovorena ljubav🔚 2.Dio SERIJALA "MOĆ KLOŠARA"
RomanceDarko Lukić je 30-godišnji biznismen koji uspješno vodi tri noćna kluba. Noćni izlasci, alkohol, drugovi i sex još uvijek nisu ga doveli do djevojke koja bi s njim provela život. Ta djevojka je tu itako cijeli život i sestra je njegovog najboljeg...