Slatke Muke

10K 436 31
                                    

Darko

Mala me kulturno loži, misli da ja to ne primijetim. Pa luče previše sam ja jebao u životu da ne skontam kad me žena zavodi. Ne zna da nismo tu  gdje jesmo da bi je označio kao svoju sad i istog trena. Ne bi joj palo na pamet da pogleda nekog, a kamoli sex sa nekim drugim.

Ne znam odakle mi strpljenje da je ne poljubim i tako sebi skratim muke. Njen miris, usne, ruke jedna u drugoj me podsjećaju na budućnost. Na našu budućnost koju čekam več više od 15 godina. Jebao sam sve živo da bi mogao da ostanem vjeran samo njoj do kraja života. Itako sam joj vjeran srcem od kako je probudila ovo u meni što me drži sve ove godine. Dozvao sam se onog trena kad je spomenula Bakija.

Poljubac se nije desio iz razloga što su drugovi koji su u susjednom separeu žešća mafija. Pikirali su je jer je prvi put vide i kontaju da je jedna od onih fufa koje inače se nađu u našem društvu. Ali ona je razočarana, ne znam da li smo na istom levelu??! Da li ona osjeti ovu našu hemiju ili se samo igra jer joj je udario u glavu? Prije se može reć da joj je udarilo u njenu ribicu nego u glavu. Očajno se želi poseksat s nekim. Pa jebote ja se borim i dodatno plaćam da joj neki kreten ne stavi ruku u gaćice, a ona došla mene izaziva. Koštat će me života ova žena.

Eksiram još jedan viski i želim van odavde. Ona pleše i dalje, zavodi moje osiguranje. Ne želi da me gleda. Ja kuham em od pritiska u gaćama još od trena kako smo krenuli, do trena kad su nam se usne jedva dodirnula, i plus bila mi je u krilu i dirao sam joj kosu i ruku. Pokažem Duletu da se makne iz njenog okruženja da ga ne bi upucao tu bezveze.
Ustajem i priđem joj.

"Mislim da bi trebali ići kući Lutko?"

"Da i ja mislim!"

Hvata torbicu i ja pogled bacam na društvo koje mi diže čašu u zrak. Mahnem im rukom u pozdrav i krećemo kroz gužvu. Pikirali su je i to opasno. Jebeni ludaci.

Ulazimo auto bez progovorene riječi.
Jebote šta sad ovo znači? Kakve su ovo igre šutnje? Jel ona očekivala poljubac?

"Lutko jesil dobro?"

"Da, zašto?"

"Nije ti muka?"

"Ne, sve ok!"

"Gdje me voziš?"

"Gdje želiš? Mislio sam kući?"

"Ne želim svojoj kući, idemo negdje drugo?"

"Admira pijana si!! Gdje bi ti drugo?"

Šta mi ova žena radi. Totalno je večeras van sebe.

"Ne znam, iznenadi me, vodi me na plivanje!! Želim da plivam!"

Javni bazen ne radi. Jedina mogućnost  je moja kuća. Tamo je i mogu vodit, jer samo mi treba još ona u kupaćem kostimu pa da se ja večeras i rastanem sa životom.

"Jedino možemo kod mene, da plivaš?"

Sve mi je u glavi trenutno s njom osim plivanja.

"Može, želim da izbacim ovu energiju negdje!"

Jebote ljubomoran sam i na vodu što će je dirat na svakom jebenom mjestu.
Tek je sad krenulo moje ludilo zvano Admira, a još je i kući vodim na svoj teren. Mah bravo Darko majstorčino. Đaba se raduj, nećeš jebat večeras.

Nekako brzo stižemo mojoj kući. Ona sama izlazi iz auta. Nije čekala mene. Inađija. Uh propustio sam priliku da još jednom vidim njene gaćice. Baksuz.

Svježe je, ogrnem svoju jaknu preko nje i iza čujem kako puni nosnice zrakom dok ja otključavam vrata.
Jel to ona miriše moju jaknu? Oj sveti Vasilije, mah svi sveti neka ste mi u pomoći.

Kako ulazimo ona razgleda po kući, nije dugo bila tu. Možda svega 2 puta za par godina.

"Jel ovdje dovodiš i djevojke, na jednu noć?"

Zaboravio sam napomenut da je oduvijek imala moć da nas sa svojim bum pitanjima izuje iz cipela. Kakve djevojke i klinac?

"Kao prvo to nisu djevojke, to su lujke koje ja jebem i ostavim.!"

Oči su joj ko fiilđani koliko se šokirala odgovorom. Pitala si, sad slušaj,nisi više mala djevojčica. Previše alkohola večeras definitivno.

"Znači u moju kuću može dolazit samo žena koja će biti moja žena buduća. Za jebanje imam poseban apartman!"

"P... Postojil potencijalna djevojka koja zaslužuje to mjesto druže? Mislim da dođe u tvoju kuću?!"

"Naravno da postoji!"

To si ti, doveo sam te.

"Super, drago mi je zbog tebe. Bude prilike, želim da je upoznam!"

"Svakako, ti ćeš je obavezno upoznati cvjetiću!"

Spušta jaknu, skida cipele. Otvara portal i u dva koraka je u bazenu. Mokra....

Zbogom moja pameti.




Jedno kratko, a slatko 🤗🤗🤗. Sviđa vam se???? 😘😘😘😘

Dzanyna

Neizgovorena  ljubav🔚 2.Dio SERIJALA "MOĆ KLOŠARA"حيث تعيش القصص. اكتشف الآن