Problemi u raju...

10K 404 28
                                    


Darko

Čim je moja lutka zaspala ,ja sam se pokupio i otišao. Izašao sam pred sami izlazak sunca ,ali nisam mogao ostat tu. Pobjegao sam da je ne bi ukrao ,jer je ona nešto najukusnije što sam probao. Nije tu bilo mjesta za mozganje. Tek sad sam svjestan da sam joj oduzeo nevinost u njenoj sobi i to tako brzo i pomalo brutalno. Darko konjino ,pa kao pubertetlija si ispao. Zavrtila ti  je guzom i odmah si izgubio pamet. Pa ko ne bi? Kad mi je zalijepila usne svojima ,odmah sam se otrijeznio.

Otrijeznio sam se kurac, pa opila me kao najjače piće na svijetu. Zbog te žene gubim kontrolu, još je samo falilo da joj i dijete napravim. Baki me je dovezao kući samo gledajući u mene kao u vanzemaljca.

"Baki ništa ne pitaj bolje ti je!!"

"Bolje je tebi da ona ne ostane trudna, jer ću te morat u sanduku vozit,ali na Bare!!"

"Šta pričaš ti, odkud ti to??"

"Pa što si pobjegao i sad tu ko pogubljen sjediš, garant si napravio sranje??"

Jebote da li je ovaj Baki vidovit?? Čovjek me čita ko bukvar.

"Nisam napravio ništa , otišao sam jer neću da teta Selma me zatekne tu!!"

Lažem ko samo vrag, ko da mene to briga. Jao lutko šta mi radiš , gubim pamet zbog tebe.

"Kako ti kažeš!"

"Ne seri Baki majketi , hvala ti !!"

Uđem u kuću ,samo se skinem i produžim i bacim se u bazen. Treba mi da se dozovem. Da li sam bio grub?  Da li je boljelo? Udarim  se  po glavi ,oslonjen na rub bazena. Sunce baca zrake ,a svježi zrak mi udara u glavu. Darko kakav si ti dan imao ,a i noć. Najgore od svega je što je sad probudila zvijer u meni koja je želi još više, ako je moglo više. Znao sam da će ona biti moja posljednja žena u životu ,a i ja njen . Samo što sad je u mojim grudima sila , emocije koje me razvaljuju. Jebeno neću više da se krijem. Želim svima pokazati čija je i kome pripada.

Već je 8 h i ja sam u teretani , ne prestajem da mislim o njoj. Ne prestajem da mislim o našem surovom i strasnom prvom putu. Jebeno mi je popušila ,ludača. Pa niko nikad mi nije takvo uzbuđenje i užitak priuštio, dosta ih je bilo.

Toliko trčim na traci da imam osjećaj ,da ću se onesvijestiti. Ko mahmuran trči na traci u 6 ujutru??
Siđem i vidim  2 poruke na mobitelu. Od nje je i od Raleta. Čitam prvo od nje.

"Sanjala sam sinoć jedan erotičan san. Neki zgodni frajer mi se ušunjao u sobu i ja sam mu čak i popušila 🤭🤭🤭. Zatim u vrtlogu strasti mi je i nevinost oduzeo. Ali ja sam to željela. Samo žalim što je bio san. Jer sam se probudila,a njeg nema. Izgleda da sam te prevarila u snu. Žao mi je opraštaš li mi???"

Ludača luda, ja se grizem i ne spavam ,a ona mene podjebava.
Zovem je. Javlja se promuklo ,sneno i jebeno želim da sam tu kraj nje. Da je ljubim i mazim. Već sam i napaljen od toga glasa.

"Dušo kako si?"

"Odlično !!"

"Sigurno?"

"Da!! Napokon sam i ja žena i bilo je divno!!"

"Dušo to je trebalo biti na nekom ljepšem mjestu ,sa svijećama i ružama ,da ide polako. Sigurno te nije boljelo puno? Nisam bio grub?"

"Darko jesil to se ti pokajao? Pa ja ne mogu da vjerujem , zar nisi i ti to želio?"

"Ne lutko , pa ostvarila si mi momački san. Pružila si mi čast. Zašto bi se pokajao? Samo nisam to baš zamišljao u tvojoj sobi ,htio sam da se probudimo skupa i da te mazim i ljubim i ako bude te manje boljelo ponovimo, a ne da moram bježati iz tvog kreveta. "

"Voljela bi i ja da si ostao, ali ne možemo još buditi se zajedno."

Jebeno mi je digla nerv  u sekundi. Pa samo to ona ustvari i može. Napalit me u minuti i katapultirat u svemir.

"Znam da ne možemo , a čijom krivicom pitam se?"

"Darko  bojim se njegove reakcije!"

"Isuse Admira, jesam li ja neki mlakonja kojem se gaće tresu zbog tvog brata. Želim da te poljubim gdje ja hoću, da te držim za ruke i da te jebem kad ja hoću, želim da živiš kod mene, da mi rodiš djecu i da te štitim svojim životom!!"

Uhh prokleto žensko.

"Dušo jesil me to upravo zaprosio?"

"Lutko kad te Darko Lukić bude prosio to će znati cijelo Sarajevo i sva okolina i bit će kako Bog zapovijeda. Ne diži mi nerv , ozbiljan sam. Nisam naspavan , mahmuran sam. Treba mi nešt da me dozove.!!!"

" Uuu opak si Darko Lukiću !!! Treba ti kafa i to jaka. "

"Trebaš mi ti!!"

"Volim te Darko ,idem da ustanem i idem na plivanje ok?"

"Ok ok !"
Spustim slušalicu i čitam poruku od Raleta
"Gazda Nebojša je sinoć pravio probleme jer sam mu naglasio da mu je zabranjen ulaz nakon ove večeri. Tražio je objašnjenje i poručio da neće na ovom završit"

Jebeni mafijaš i idiot. Znam da će naći način da mi vrati i da moram biti na oprezu. To ću iza podne riješit sa Damirom.

Nakon sat vremena dolazim na Otoku. Uđem i čekam svoju lutku. Legnem na ležaljku i sve obaveze sam ostavio da provedem s njom. Danas joj ja pravim društvo. Primjetim Bakija  da parkira, ja njih vidim oni mene ne. Takva su stakla.

Moja lutka se pojavljuje u kostimu i ja sam već u stanju pripravnosti. Ova žena će me živog ukopati. Jebote pa umrijet ću. Kako ću sad biti tu i ponovo ne biti u njoj, a još je rano jer je osjetljiva i sigurno je boli. Samo što je ušla , tako je i skočila u vodu. Ronii dugoo , i izroni na kraj. Čak me i plivajući pali. Još uvijek me ne primjećuje, a ja uživam.

Ponovo zaroni, a ja uđem u vodu i idem za njom. Kako ona izroni, ja je tako zguram do ruba bazena.
Koprca se i okreće se da me zvekne vjerovatno. Preplašena je.

"Darko jesil pametan? Prepao si me!"

Mah ne odgovaram joj ništa već je ljubim kao da je kraj svijeta. Tako je mekana i topla i mokra. Već sam izgubio kontrolu i diram je kao da je to zadnji put. Ovako mi srce radi samo kad je ona tu u blizini.

"Morao sam se uvjeriti da si dobro, i želio sam te ovako poljubiti kako želim i koliko želim. "

"Dobro sam , odlično sam !"

Dodirnem je po donjem dijelu kostima, ona se lecne. Otečena je. Preslatka je , sva ponosna što sam joj oduzeo nevinost. Ludača , moja ludača. Drugi put će biti posebno i za mene i za nju.

Provedemo dobrih dva sata ljubakajući se i plivajući. Rastali smo se teška srca,iako sam htio da je vodim na doručak. Ona je imala dogovor sa Majrom i tetom Selmom. Nisam htio insistirati jer imam obaveze koje trebaju da zaštite nju.

Zovem Damira ,javlja se ženska osoba.

"Jutro ,jel Damir tu?"

"Gospodine Darko ,ovdje Alma sekretarica od Damira. On je tu ,ali spava u svom uredu. Zato sam se ja i javila. Jel mogu ja da vam pomognem?"

Ovaj čovjek je institucija. Odakle sad Alma ? Zamijenio Nirmu , garant više je nije htio održavati.

"Hvala Alma , doći ću ja do njega ništa ne treba!! Prijatno!"

"Doviđenja gospodine Darko!"

Stižem i primjetim lijepu nižu djevojku koja kako me primjeti ustaje i vidim da Damir ima ukusa. Samo što je ova za divno čudo kulturna. Nirma samo što nije nas gola dočekivala. Brate bila je pre nametljiva.

"Dobar dan ,kako vam mogu pomoći?"

"Dobar dan , ja sam Darko !"

"Ja sam Alma gospodine Darko!"

"Samo Darko , gdje je Damir?"

"Tu je ,spava na sofi!"

"Hvala Alma i donesi nam 2 kafe bez šećera!"

Zatićem dotičnog kako spava kao beba, jebote kad li je on uopšte stigao kući?

Hvala hvala hvala 😘😘😘😘😘

Dzanyna

Neizgovorena  ljubav🔚 2.Dio SERIJALA "MOĆ KLOŠARA"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora