Bože Imali Te??

10.1K 457 26
                                    

Darko

Kako je ušla u bazen i izronila ja sam se pogubio.Kao sirena jebote. Nazvao sam dostavu da nam donese da jedemo i Bakija da javim da je moja sirena s mnom.

Roni, pliva uživa. Ja nam donesem piće i sjednem na ležaljke da se gostim kad imam priliku. Ona u mojoj kući, u mom bazenu pliva. Nisam znao da baš ovako dobro pliva. Znam da ide na plivanje, al ovo je erotika uživo.

"Jesil imao planove neke nakon što mene ostaviš kući?"

Voda joj pada niz lice, kosu, šminka joj se polako razmazuje. Jebeno je predivna. Ja buljim u nju kao da je prvi put vidim.

"Jel ti hladno?"

"Ne, odgovori mi! Ako ti smetam da idem. Baki će doći po mene!"

Mah u sekundi sam izvadio novčanik iz đepa i mobitel i skočio do nje. Ona je na drugom kraju bazena. Hvala Bogu na grijačima. Voda je topla. Izronim ispred nje. Ispod vode joj se haljina podigla i vidim plave gaćice koje su oslikale njenu ribicu. Sreća pa sam ja u farmericama.

Polako joj se približim.

"Lutko, šta želiš od mene?"

"Kako misliš?"

"Zašto bi mi smetala, jesil ikad smetala?"

Unervozila se, stoji naslonjena na zid bazena. Samo joj ruke vire i glava.

"Naumpala mi je tvoja djevojka, možda ne bi voljela da me zatekne tu!"

Skoro sam uz nju, bukvalno.

"Jel ti smeta da ja imam djevojku Admira?"

Gledam je u oči, skidam košulju. Bespotrebna mi je. Steže me, pogotovo pod vodom.

"zzzz.. Zašto bi mi smetalo pobogu?"

"Nema djevojke sireno! Slobodan sam trenutno! Nemoj da se grizeš bespotrebno!"

O Bože kako mi je blizu. Gleda u mene, u moj torzo, tetovažu. Gledam i ja u nju, njene oči boje tmurnog neba, nos, usne, bradu,tetovažu nekih simbola. Veze nemam šta znače. Jednu noć Mire je došao kod mene, pili smo do nesvijest i. Tako pijani smo otišli nekom liku da se tetoviramo. Dobro je i ispalo.

Uzmem košulju koja je mokra,približim joj se, a ona sad gleda iza mene, sad u mene. Podižem ruku i obrišem joj tragove maskare koje joj prljaju predivno lice.

"Šta radiš Darko uništit ćeš košulju?"

"Nemoj se puno šminkati! Tako si jebeno lijepa. Ovo smeće ti ne treba!"

Gledamo se tako dugo predugo dok ja čistim joj lice, ali ne poduzimamo ništa. Moja donja glava će se  komirat od pritiska. Pogled mi pada na odraz njenih grudi u vodi.

"Hvala ti, znaš da se ne šminkam inače puno. Večeras je posebna prilika, krenula sam u lov!"

Namigne mi, izaziva me, grize donju usnu koja me mami da baš to ja radim.

"Pa jesil imala sreće?"

"Kraj tebe ne!!"

"Zato što sam ružan vjerovatno? Pogledaj samo!!"

"Ludaku, nisi ružan. Već si prezgodan da bi iko se i usudio da mi priđe. Slijedeći put idem s Bakijem!"

Pa ubit će me, ubit. Kakav sad Baki? Baki će izgleda popušit otkaz. Previše ga spominje. Da se ona ne loži na njeg? Vidiš nije mi to padalo na pamet, možda se on loži na nju. Zato je dugo kraj nje.

Jebote ja razmišljam kako da je poljubim, ona spomene Bakija. Odmaknem se od nje i bolje je pogledam.

"Sviđal ti se Baki?"

"Šta ako mi se sviđa?"

"Onda da ne gubiš vrijeme s mnom???!!!"

"Ne gubim vrijeme s tobom, nikad nisam. Volim vrijeme provodit s tobom."

Krenem ponovo prema njoj čujem zvono. Dostava sigurno. U pičku materinu.

"Dostava je sigurno!"

Krenem da plivam, da izađem iz bazena,već sam jednom nogom vani.

"Kukavico!"

Šta koji kurac?? Ko je kukavica, sunce ti poljubim? . U jednom sam potezu kraj nje. Ponovo mokar. Hvatam je za glavu, pribijem uz zid bazena.

Oslonjen na nju, spojim nam usne kao  da nikad nisam poljubio žensko. Oooooojjj Isuse, mogu umrijeti sad ovog trena jer je ovo najslađi ukus na svijetu. Moje srce toliko lupa da imam osjećaj da će eksplodirati. Borba jezika, u kojem je pomiješan voće i viski. Stavlja mi ruke oko vrata, a noge oko pasa. Jebote želim ovo kao ništa drugo. Moje koplje je trenutno uz njenu ribicu. Raj. Znam da ga osjeća. Itekako ga osjeća. Jezik joj ne miruje, miluje moj. Gricnem joj usnu koju sam maloprije tako želio. Ako nastavimo, pretjerat ću. Tako mi pristaje. Preukusna je. Odmičem se i dišemo kao da smo ronili pod vodom. Hvatamo dah. Jebote dostava, zvoni i zvoni. Zvoni i mobitel.

"Darkooo... Ovo je bilo...!!!"

"Kukavički??"

"Neeeee!!"

"Izlazi iz vode, idemo jesti. Ja sam gladan, jako!"

Preuzmem dostavu, miriše hrana. Iako bi sad bio možda i u njoj. Provjerim mobitel. Ovo iz dostave su zvali, zato što ne otvaram. Gladan sam, nje više već hrane. Kako me samo izazvala cijelu jebenu noć. Pa nije Darko Lukić kamen. I ja imam dušu. Previše godina ovo tinja u meni.  Ja zaslužujem Oskar za strpljenje. Pa toliko sam čekao ovo sve, da sad ne znam ni kako ću se ponašati. Jebote strah me kako će se ona ponašati. Hoćel pobjeći? Isuse mi smo toliko godina prijatelji, sad odjednom se trljamo jedno o drugo u bazenu. Nek ide do vraga sve. Zaboli me kurac.

Zateknem je kako stoji na sred dnevnog boravka, dršće kao prut. U bazenu je toplo, ali vani je svježe.
Haljina joj je pripela uz svaki centimetar kože, oslikava grudnjak, i gaćice. Vidi ona da ja nisam imun. Gutam je. Gleda me i smije se. Ostavim hranu na stolu i krenem prema njoj. Znam da nas je ovaj poljubac od kojeg još ne mogu da dođem sebi na neki naćin promijenio. Nikad i neće biti kao što je bilo. Ja sam se s tim pomirio. Jer ću se sad boriti za svaki dodir, pogled i dah da ga posveti  meni. Osjetio sam da uživa u meni, kao i ja u njoj.

"Želiš da se presvučeš lutko?"

"Molim te, može neka tvoja majica?"

"Dođi!"

Priđem joj i uhvatim je za ruku i povedem prema sobi.
Ne odvaja ruku, gleda me preplašeno čini mi se. Razgleda po sobi.

"U ormaru imaš sve što ti treba, kupatilo ti je tu. Kad završiš dođi da razgovaramo i jedemo."

"OK, snaći ću se!"

Samo za vas. Hvala na ovolikoj podršci. Hvala od srca. 😍😍😍😍

Dzanyna

Neizgovorena  ljubav🔚 2.Dio SERIJALA "MOĆ KLOŠARA"Onde histórias criam vida. Descubra agora