-Haide Bri, am ajuns! Imi spune tata incercand sa ma trezeasca.
Am uitat sa spun, eu ma numesc Briana si am 18 ani, parintii mei au o afacere foarte mare ceea ce inseamna ca ne mutam foarte des si azi ne-am mutat in New York, sunt singura la parintii insa as mai vrea un fratior! Nu suport sa ma mut mereu pentru ca imi pierd prietenii, putini dar de treaba! Maine trebuie sa ma duc la liceu, off deja stiu cum va fii!
-Brianaaa! Du-te in casa si gaseste-ti o camera. Imi ordona mama. Ma duc in casa care defapt e un apartament! Doar parintii stiu cum arata pentru ca ei au audus mai multe lucruri acum cateva zile! Urcand scarile blocului, ajung la usa si o deschid cu teama gandindu-ma ca vom pleca si din casa asta dar mama ma surprinde din spate!
-Stai linistita draga! Nu ne vom mai muta. Spune mama calma ca si cum mi-ar fii citit gandurile! Sunt fericita sa aud asta si nu stiu ce sa spun insa ma duc sa o strang pe mama intr-o imbratisare! Fara sa mai stam pe ganduri, merg intr-o camera care este mai genul meu! Patul imens cum imi place mie este foarte frumos, in camera predomina culoarea roz si albastru exact asa cum am vrut! Mai am si un birou destul de mare unde imi voi aseza cartile iar in unul din sertare imi voi pune jurnalul.
***
Abia ce am terminat de despachetat hainele si mi-am pus si cartile in raftul de deasupra patului meu. O carte a ramas pe pat, o iau sa o pun in raft dar din ea pica o poza! O poza cu mine si prietenii mei din fostul oras! O lacrima imi curge gandindu-ma ca nu imi sunt aproape! Vocea mamei se aude din bucatarie avertizandu-ma ca masa e gata! Am iesit din camera si m-am dus la baie pentru a-mi da cu putina apa pe fata iar apoi m-am dus in bucatarie unde deja ma asteptau mama si tata!
-Pofta buna! Le spun eu urmand sa ma asez la masa!
-Pofta buna draga mea! Imi spune tata!
Ma asez la masa si savurez din plin alimentele de pe masa!
****
Am terminat de mancat, am venit in camera sa imi fac patul si acum ma duc la baie sa imi fac un dus si sa ma spal pe dinti.
Apa fierbinte ma relaxeaza dandu-mi o stare de odihna!
Nu vreau sa adorm acolo asa ca ies din baie in halatul meu pufos iar apoi ma imbrac in niste pijamale scurte!
Imi iau jurnalul si incep sa scriu.Draga jurnal,
Am ajuns cu bine la apartamentul din New York! Maine urmeaza sa ma duc la liceu! Sper sa nu fie adolescenti rai!
Maine voi scrie a doua oara in NY!Am pus jurnalul pe noptiera iar apoi am adormit!
Aseara am uitat sa trag draperiile si se pare ca m-am trezit inaintea alarmei! Ma duc la baie unde imi fac un duș si ma spal pe dinti iar apoi ies din baie si ma duc sa imi aleg tinuta. Am ales sa ma imbrac cu o pereche de blugi negri taiati pe ici pe colo, un tricou alb si peste tricou o geaca de piele! Mi-am bagat in ghiozdan cateva caiete pentru ca nu prea imi place sa scriu. Am vazut ca parintii dorm asa ca mi-am luat un mar din fructiera si am plecat nu inainte de a ma incalta cu o pereche de adidasi negrii cu platforma. Am coborat scarile si am plecat spre liceu care nu este foarte departe, ajung in cam 10 minute!
*****
Am ajuns la liceu si vad cum se uita toti la mine susotind ca eu sunt fata noua. Inainte sa intru in liceu, am vazut un grup de baieti cred ca ei sunt baietii rai! Intru in liceu si ma indrept biroul directorului pentru a-mi lua cheile de la dulap si manualele.
Ma plimb pe aici de 4 minute si nu gasesc acel birou dar imi fac curaj si o intreb pe o fata unde e!
-Buna, sunt noua poti sa imi spui si mie unde e biroul directorului?
-Desigur! Urmeaza-ma! Ma numesc Nicoleta tu?
-Briana, incantata! Spun eu putin timida!
Deja am ajuns la director unde am intrat si am luat tot! Acum am ora cu noua mea prietena Nico si ma indrept cu ea spre clasa!
Am intrat si spre surprinderea mea profesoara nu a venit iar pe usa a intrag acea gasca de baieti pe care am vazut-o cand am venit.-Sa te feresti de ei! Imi sopteste mie Nico! O ascult fara sa mai pun intrebari!
Nu trece mult timp si vine si profesoara
-Buna ziua elevi! Azi avem o colega noua, vino sa te prezinti!
M-am ridicat rusinata de pe scaun si am mers in fata tutur rosie ca un rac la fata!
-Buna, ma numesc Briana Alisso Smith si imi place sa ascult muzica!
Am spus astea rapid si am plecat timida in banca mea
*****
S-au terminat orele si ma pregatesc sa plec acasa. Cerul e innorat si cred ca o sa ma prinda ploaia!
Ies repede din scoala si grabesc pasul pana acasa.Perfect! Au trecut 2 minute si deja ploua
-Ohh.... la naiba!-Buna, esti ok? Se aude o voce baiat din spate!
-Mhm! Doar ca stau departe si m-a prins ploaiea.
-Uite, ia umbrela mea!
-Nu e nevoie! Mersi oricum! Vreau sa plec pentru ca e unul din baietii de la scoala si Nico mi-a zis sa ma feresc de ei! Ma prinde de incheietura si ma obliga sa ma uit la el! Imi inmaneaza umbrela lui!
-Tine-o tu! Eu locuiesc aici! Spune el si arata spre vila din dreapta mea!
-Multumesc! Spun eu tinand umbrela si deasupra lui!
-Ah... ma numesc Markus tu?
-Bri, Briana defapt!
-Ok, incantat de cunostiinta! Vad ca ploaia e din ce in ce mai puternica, du-te acasa sa nu racesti! Spune el dandu-mi dupa ureche o suvita de par.
-P...pa! Ii zic eu rusinata si uimita in acelasi timp de gestul facut, maresc pasul pana acasa si cand ajung, mama si tata nu sunt acasa. Da, ei nu prea stau pe acasa de cand au afaceri!
Duc umbrela in baie pentru a se usca si ma duc in camera mea unde mananc niste chipsuri ma schimb in ceva lejer si scriu in jurnal!
Draga jurnal,
Hey, azi la liceu a fost mai bine decat ma asteptam iar cel mai frumos baiat din scoala a vorbit cu mine si mi-a dat umbrela lui pentru ca afara ploua! Cred ca m-am indragostit!
Am pus jurnalul pe noptiera si cred ca m-a luat somnul
CITEȘTI
Tu si numai tu!
Teen FictionEa- o fata cuminte si timida El- un baiat rau cu suflet rece ce o jigneste mereu. Un cuplu frumos pana cand el o da in bara... iar... si iar