Nici nu mi-am dat seama cand adormisem. Nu a fost cea mai rea dar nici cea mai buna noapte dar trebuie sa ma obisnuiesc, m-am imbracat si m-am dus jos sa mananc. In timp ce asteptam mancarea, un baiat care parea mai mic decat mine a venit acolo.
-Hei, sa inteleg ca tu esti fata noua?
-Putem zice..
-Hmm, nu prea te intelegi cu prietenele tale de camera nu?
-Ba da, de ce?
-Imi pare rau sa-ti zic dar de ieri vorbesc de tine incontinuu. Si nu mint. Te urasc.
-Pe mine? De ce?? Abia am venit aici si deja ma uraste lumea?
-Au zis ca.... le face concurenta. Spune in timp ce infuleca din sandvis.
-Eu? Serios. Spun si apuca rasul.
-Daaa, uita-te tine! Esti inalta, frumoasa si slabaa, toti te-ar place si ele ar ramane in umbra. Apropo eu sunt David.
-Bri! Spun si intind mana. Siii... de cat timp esti aici.
-De un an si ceva, ai mei m-au adus aici, au zis ca va fi mai bine pentru mine. Dar tu?
-Sa zicem ca.. am avut niste parinti care defapt nu erau parintii mei. Si cum nu am 18 ani.. M-au gasit si m-au adus aici..
-Mda.. eu pana o sa ies de aici mai am inca 4 ani...
Deci are 14 ani, am o presimtire ca imi va fi cel mai bun prieten.
-Daca eu o sa ies de aici inainte 18 ani, o sa iesi si tu! Iti promit.
Dupa ce am mancat m-am dus in camera mea si citeam o carte in timp ce eram imbracata cu hanoracul lui Cris.
-Esti mai ok, fata de ieri? Ma intreaba Dalia.
-De parca ti-ar pasa. Spun si imi dau capul peste cap.
-Nataraul nu a putut sa-si tina gura. Spune foarte nervoasa Alesia, au iesit din camera si s-au dus pe partea cealalta unde aveau camerele baietii. Le-am urmarit, David imi era prieten, daca el era acela despre care vorbeau nu o sa le las sa ii faca rau.
-David! Vino sa vorbim ceva.
David iasa curios si aceasta il prinde de gat si il rezeama in perete. David nu le face nimic.
-Ia mana de pe el! Spun in timp ce o imping de acolo.
-Cine zice? Fata care plange dupa iubitul si prietenii ei?
Ii pun mana pe umeri si ii zic.
-Draga mea, macar eu am un iubit si niste prieteni, adevarati, nu niste catei care se apleaca la picioarele tale. Hai valea de aici pana nu ma enervez.
A plecat si nu a mai zis nimic.-Esti ok? il intreb pe David.
-Da.. mereu fac asta, doar pentru ca le dezvalui mereu secretele.
-De ce nu le faci nimic?
-Nu pot da intr-o fata! Ce rezolv daca fac asta?
-Asa e, ai dreptate! Ne mai vedem. Ii zic si plec spre camera mea.
Spre fericirea lor, Dalia si Alesia nu erau acolo, daca erau si aveau ceva de comentat nu iesea prea bine..
***
-Cris a zis nu! Las-o sa se invete, o sa ii face rau daca mergem le ea.
Tipa Theo la Cris tinandu-l de haina rezemat de perete.
-Frate nu pot, o iubesc mai mult ca pe mine si faptul ca o stiu acolo cu toti aia imi da fiori.-Te inteleg! Dar hai sa o intelegem si pe ea. O sa fie o sa vezi, ii vom gasi parintii si o vom scoate de acolo
CITEȘTI
Tu si numai tu!
Teen FictionEa- o fata cuminte si timida El- un baiat rau cu suflet rece ce o jigneste mereu. Un cuplu frumos pana cand el o da in bara... iar... si iar