Am ramas uimita de tot ce a zis. Nu credeam vreodata ca el sa zica asta unei fete. Pur si simplu m-am emotionat.
-Si eu te iubesc, dar tie ti-a luat ceva timp sa-ti dai seama si ma faci sa sufar mereu cand mi-e lumea mai draga...
Spun cu regret si lacrimi in ochi.-Iarta-ma iubito! Promit,.... promit ca de acum sa fiu mai atent. Voi avea grija de tine.
Ne-am luat in brate si ne-am urcat in masina. Cat am vorbit am ajuns la masina.
- M-am urcat in masina si asteptam si pe Markus sa se urce. In acest timp i-am dat mesaj Matusii Kim ca mai intarzii.Markus a intrat si avea in mana un buchet de trandafiri albastri.
-Astia sunt pentru tine!
Spune el dandu-mi trandafirii si luandu mi mana mea in a sa.
-te iubesc Bri!
In seara asta mi-a zis de prea multe ori ca ma iubeste.
-Si eu te iubesc, prostule!
*****
Am ajuns la Markus acasa, am pregatit ceva de mancare pentru el mai mult si ne am gandit sa ne uitam la un film.
POV MARKUS
In timp ce ne uitam la film, o secventa amuzanta m-a facut sa rad. Doar eu am ras si ma simteam ciudat dar cand m-am uitat la Briana, ea dormea ca un ingeras. Am lasat-o pe canapea, am luat o patura s-o acopar si m-am culcat langa ea tinand-o in brate. Doarme asa frumos, m-as putea acomoda cu asta. Telefonul ei a inceput sa sune, scria "Matusa Kim" , am raspuns si mi a zis ca era ingrijorata ca, Briana nu a venit inca si am anuntat o ca este bine.
POV BRIANA
Ma trezesc singura pe canapeaua lui Markus. imi aduc aminte ce s-a intamplat aseara dar cred ca trebuia sa ma duc inapoi acasa la matusa.
Ma uitam pe tavan si ma gandeam cand am auzit niste pasi. M am intors si era Markus cu o tava de mancare in mana.-Neata iubito! zice el foarte calm
-Neataaaaa! zic eu intinzandu-ma.
-Cum ai dormit?
-Foarte bine,dar cred ca matusa e ingrijorata.
-Nu e! am vorbit eu cu ea aseara. Hai fuga fuga sa mananci si dupa sa te imbraci ca mergem la scoala. spune el si vine langa mine pe canapea si ma ia in brate.
****
Suntem in drum spre scoala. De cand am plecat, orice am face in masina, Mark ma tine de mana.
Cand ajungem, coboram si ii vad pe Amza si Mede, ma trag din mana lui Markus si incep sa alerg spre ei si sa-i sar in brate Medeei.
-Neata gemenilor ce faceti?
-Neata si tie tipo care nu dai niciun semn de viata. spune Amza ironic.
-O sa am timp sa va explic. Acm duceti va la ore piticilor. Spun eu facand bâză de ei.
M-am intors la Markus care era cu prietenii lui.
CITEȘTI
Tu si numai tu!
Teen FictionEa- o fata cuminte si timida El- un baiat rau cu suflet rece ce o jigneste mereu. Un cuplu frumos pana cand el o da in bara... iar... si iar