2- Tu esti peste tot?

348 14 3
                                    

Am pus jurnalul pe noptiera si cred ca m-a luat somnul

Ma trezesc din cauza mamei care ma striga in disperare sa cobor la masa. Ma ridic cu greu din pat si ma duc sa ma spal pe fata nu inainte de a aranja putin patul. Ma uit la ceas si vad ca este trecut de ora 16:00 si ma indrept jos unde mama a pregatit o lasagna delicioasa!

-Mmmm.... ce bine miroase!
Atrag eu atentia mamei care era deja la masa!

-Dar tata?

-E la firma a avut treaba, pofta buna scumpo!

-Of... pofta buna mama!

Am mancat si am ales sa fac o plimbare. Am ales sa ma plimb in parcul care se afla la 2 strazi de blocul meu.

Am ajuns acolo repede si m-am asezat pe o banca privind cum se joaca copii. Privelistea mea se strica atunci cand un grup de baieti si anume cel de la scoala se aseaza in fata mea.

-Buna! Imi zice Markus asezandu-se langa mine.

-Hai frate de ce stai cu ea hai sa mergem...

-Duceti-va voi, o sa vin si eu!

Baietii au plecat injurandu-l printre dinti pe Markus.

-Ămm... buna! Ii spun eu rusinata.

-Ce faci singura la ora asta pe aici?

-Am simtit nevoia sa ies... dar de ce te intereseaza?

-Pai... esti o fata minunata si se vede ca esti trista.

-Mersi... spun eu rosindu-ma in obraji! Markus chicoteste.
Ecranul telefonului meu se lumineaza primind un mesaj de la tata in care imi spune sa vin urgent acasa

-Pai eu trebuie sa plec, ne mai vedem... ii spun eu ridicandu-ma si plecand.
Nu stiu ce are tata asa de important incat sa imi intrerupa momentul! Off tipul asta e asa frumos.

Ajung acasa si intru pe usa unde tata si mama erau foarte fericiti pe canapea.

-Avem sa iti dam o veste! Spune tata mandru.

-Care e? Spun eu plictisita!

-Am avansat la firma si nu ne vom mai muta de aici!
Schitez un zambet fals pentru ca eu stiam deja asta si ma duc in camera mea unde privesc un film si apoi ma ia somnul.

°°°

Sunt trezita de telefonul meu care suna de 5 minute. Ma ridic cu greu din pat si ma duc la baie unde imi fac rutina, dupa ma duc spre dulap si aleg sa ma imbrac asa

 Ma ridic cu greu din pat si ma duc la baie unde imi fac rutina, dupa ma duc spre dulap si aleg sa ma imbrac asa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Tu si numai tu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum