16

160 16 6
                                    

Ziele trec... Bri inca nu s-a trezit din coma... Ma urasc, ma urasc pentru tot ce i-am facut. Nu am stiut sa o pretuiesc. Asa cum sufar eu acum.. suferea si ea dupa mine.
Doar ce am plecat de la spital. Au trecut in jur de 2 saptamani. In fiecare zi sper sa ajung la nenorocitul asta de spital si sa o vad treaza, pe ea, pe iubita mea.
  Merg ingandurat pe drum dar tresar cand imi suna telefonul.

C.T
-Alo buna-ziua, de la spital sunt! Sunteti chemat urgent la spital, fata s-a trezit.
C.I

Am inchis si m-am intors alergand spre spital. Nu stiam daca sa rad sau sa plang. Am urcat scarile grabit si m-am intalnit cu doctorul ei.

-Domnule doctor pot sa intru la ea?

-Da desigur.

Am intrat... am vazut-o. Era asa frumoasa.
Am inceput sa plang. Am ramas la usa. cand am vazut-o ca plange si ea m-am pus in genunchi langa patul ei, i-am strans mana si am luat-o in brate. imi era dor de asta.

-Buna iubito! Te-ai trezit insfarsit.

-Mark... In tot timpul asta te-am visat. Stiu fiecare data cand ai fost aici. Mi-ai dovedit cum esti cu adevarat. Te iubesc!

-Si eu micuto! Nu ai idee cat am stat nedormit si nemancat, am stat aici cu tine. Nu mi puteam imagina viata fara tine.

Ne-am luat in brate si am inceput sa plangem mai rau.

***
POV BRIANA
A trecut o zi de cand m-am trezit.
Doctorii au zis ca pot iesi din spital pentru ca sunt perfect sanatoasa. Acum m-am schimbat si ma pregatesc sa merg acasa. Nu aveam prea multe chestii pe aici asa ca nu am avut multe bagaje. Dupa 2 saptamani in care am dormit, iubitul meu nu m-a lasat sa merg singura asa ca m-a carat in brate pana acasa. Cand am intrat pe usa am vazut-o pe Maddy  pe canapea, era foarte suparata. Cand m-a vazut in bratele lui Markus a venit sa ma ia in brate.
Am fost pusa de Mark pe canapea si Maddy inca ma tinea in brate.

-Mi-a fost dor se tine. Credeam ca nu te mai trezesti odata.
-Mad, si mie mi-a fost dor de tine. Te iubesc, Va iubesc.

Desi ma cunoaste multa lume.. doar Markus si Maddy au avut grija de mine cand eram la spital. Si aiden dar el mai putin. Matusa Kim si gemenii s-au mutat dar tot au venit sa-si ia ramas bun chiar daca eram in coma, tot i-am auzit. Le-am vorbit si eu... Da ei nu ma auzeau.. In fine. Ma bucur ca sunt bine, ca Maddy si Mark sunt bine. Ei sunt familia mea.

-Va iubesc! Am spus asta iar.

-Si noi te iubim. Spune Mad. Chiar foarte mult. Aduga si iubitul meu.

E deja seara. Markus m-a dus sus si s-a pus langa mine. Am adormit.

***
-aaaaaaaaaaaaa!

-Iubito?! Ce e? Sunt aici.

-A fost un cosmar... Spune transpirata punandu-ma cu capul pe pieptul lui.

Markus ma mangaia pe cap. A adormit intre timp, insa eu nu... Nu ma mai ia somnul.

***

E ora 7 dimineata aproape si eu tot nu am mai adormit. Ma uitam la Markus cat ee frumos doarme si il mangaiam pe cap. Am vrut sa ma ridic sa ma duc sa pregatesc micul-dejun daaar. Am vrut. Pentru ca atunci cand m-am dat jos din pat am cazut.. Nu mai stiu sa merg=). Markus a tresarit si s-a uitat pe partea mea de pat, nu m-a vazut .

-Au. Zic eu cu o voce de bebelus intinsa pe jos.

-Iubitooo, de ce te-ai ridicat din pat?

-Voaim sa merg sa pregatesc micul dejun,, spun eu cu o fata si o voce de copil.

-Off, ti e foame?

-Dla:(

-Bine bebe, hai sa mancam.

Mark s-a ridicat din pat si m-a luat si pe mine de pe jos. Nu avea tricou pe el si arata asa bineeee.

-Arati bine! spun eu catre el facaandu-i cu ochiul.

-Zici? Tu esti cea mai frumoasa. Spune el pupandu-ma pe frunte. Ador cand ma pupa pe frunte sau cand imi mangaie capul.

-Mai vleau?

-Ce? Nici nu e gata mancarica.

-Nu. Ma refeream la pupici pe frunte.

-Pe frunte? dar pe buze nu vrei?

-Ba daaa!

Si uite asa am avut o dimineata minunata. Dupa ce ne-am terminat momentul de pupat, Markus s-a apucat sa faca mancarea.
A facut niste omleta cu beacon si salata.

Dupa ce am mancat ne-am pus sa ne uitam la film. Pe la jumatea filmului Maddy a aparut de nicaieri si s-a pus langa noi.

-Ce fac porumbeii?

-Bine tu? Dar porumbelul tau unde e?

-Trebuie sa apar...

Nici nu a terminat caci Aiden a intrat pe usa iar Maddy a sarit ca o nebuna de pe canapea direct la el in brate. Ca doi indragostiti ce sunt la fel ca mine si Markus s-au sarutat ca niste nesatuli.

-Ho baaa ca poate va mancati.

-Deja ma manca Maddy pe mine. spune Aiden razand si luand-o in brate pe Maddy.
Deci Briana, ce faci? cum te simti?

-Sunt ca noua! spun razand, si nu glumesc, nu mai stiu sa merg. Spun eu iar apoi ne apuca pe toti rasul.

-Ce facem azi?

-Din moment ce avem un bebe in casa nu putem fac3 mai nimic. Spune markus amuzat.

-A da? Atunci bebele vrea mancare si pupici pe frunte.

-Ma mananci de viuuuu.

Markus s-a dus sa-mi ia ciocolata si in timp ce mancam ma mai pupa pe frunte.

-Asta e o exceptie sa stii. Nu vei mai manca prea multa ciocolata, mai multa mancare de acum in colo.

-Ha? spun eu facand o fata ciudata.

-Hei hei hei! Eu nu-s de acord. Eu, Maddy, fiind cea mai buna prietena a lui Briana iti zic ca Briana are voie sa manance minim o ciocoloata pe zi. Sa fie clar.

-Bine sefa! Spune Markus ridicand mainile in semn de predaree si incepem toti sa radem.

-Asta e prietena meaaaa! Zic eu catre ei referindu-ma la Maddy



Am revenit cu un nou capitol. sper sa va placa, nu uitati de stelutaaaaa.

Tu si numai tu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum