5

261 18 1
                                    

Plang si iar plang, deja e ora 03:58 dimineata iar eu nu am dormit deloc. Mi-am varsat lacrimile pe tricoul pe care l-am pastrat cand am fost la Markus acasa. Imi vine sa-l rup in bucatele asa cum e si inima mea in acest moment. O sa ma fac de ras in toata scoala, luni Briana o sa fie vechea Briana care nu pune nimic la suflet si are sufletul rece. Mi-am sters lacrimile, am aruncat tricoul si m-am bagat la somn. Nu puteam sa dorm, gandul imi era la el. Dar ce mai conteaza Bri cea cu suflet rece s-a intors.

...

E dimineata am dormit doar cateva ore dar azi o sa ma duc sa-mi vopsesc parul.

Ajung la coafor si ma vopsesc asa

Mi-am luat si cateva haine mai de rebela si am ajuns acasa unde m-am pus sa mananc inghetata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mi-am luat si cateva haine mai de rebela si am ajuns acasa unde m-am pus sa mananc inghetata. Sunt intrerupta din momnetul meu sacru de cateva batai insistente in usa. Ma duc acolo lenesa si deschid usa.
-Buna Markus, pa Markus! Spun eu deschizand usa si inchizand-o la loc.

-Deschide avem de vorbit.

-Nup, nu avem.

-Bine măi nu avem. De acum sa-mi uiti numele ok? Esti o mironosita care umbla dupa bani.

Atunci mi-am luat geaca de piele pe mine, cheile de la apartament si am iesit pe usa acolo era Markus si se vedea in  ochii lui ura pe care mi-o daruia. I-am dat o palma si am plecat calma de acolo.

-Ce se intampla cu tine Bri?

-Pf, de parca ti-ar pasa.... vorbeste fat frumos.

-Ce ti-am facut Briana?

-Mai faci si pe prostul sau ce? Ai fost primul meu "iubit" ca sa zic asa si ghici ce? Ti-ai batut joc de mine si m-ai distrus in cateva zile... tu asa faci cu toate?

--ah... faza cu Nicoleta?  Spune el dezamagit. Iarta-ma te rog... eram beat.

-Mark...us, fapte nu vorbe prietene. I-am spus eu batandu-l pe umar si intrand in multimea de oameni ce priveau ceva in mijlocul strazii. Acolo era o fata intr-o balta de sange ce semana al naibii de bine cu mama si tata care uimitor erau acolo.

-Mama, tata ce s-a intamplat.

-ea.e fiica noastra, nu tu pleaca. Nu te-am iubit. Imi zice tata aspru.

-Mama imi explici si mie ce se intampla?

-Tatal tau are dreptate, pleaca si uita ca existam.

Nervoasa la culme, ies din multimea de oameni  si imediat il zaresc pe Markus. Ma indrept spre el uitandu-ma in ochii lui si apoi sarindu-i in brate
Stiu ca nu merita asta dar il cred, i-am vazut dejamagirea in ochi cand vorbeam cu el.

-Bri ma auzi?

-Mhm! Spun eu oftand. Iarta-ma ca te-am judecat gresit... iarta-ma

-Gata te iert.

-Bine, acum poti sa te duci la treaba ta, suna-ma. Ii zic eu intrand in bloc.

Ajung sus si prima data iau toate economiile mele si cativa bani de la mama si tata de unde ii tineau ascunsi ma duc in camera mea si imi indes lucrurile importante in rucsac si hainele in 2 geamantane. Le-am luat si am plecat ca tristete din casa "parintilor" mei. Pana la urma unde sunt parintii mei adevarati?

Incui usa lasand cheile in cutia postala si ies din bloc.

Ma indrept spre un hotel destul de aproape de scoala si ma cazez acolo pentru ceva timp.

Se pare ca acest hotel nu e foarte scump deci o sa-mi ajunga banii....

Maine fiind duminica, cred ca o sa ies pe undeva sa ma plimb. Sunt intrerupta din gandurile mele de telefonul meu care a vibrat semn ca am primit un mesaj.

Mesaj de la Markus❤

Hey, maine la ora 10:00 te astept in fata blocului.

-Asteapta-ma in fata hotelului Princess  din apropierea scolii, pwp💖!

-Te iubesc!

Ce? Tocmai mi-a zis ca ma iubeste? Oh doamne... Si eu il iubesc foarte mult.  Cu ocazia asta maine poate o sa fac cu el seara filmelor. Pe cine pacalesc eu... Bri cea veche nu se va intoarce niciodata... a fost alungata de mult.

Ma indrept spre baie care este una destul de ok si imi fac un dus.

Ma uit la cateva filme si ma vai culca.

*
Nu uitati de steluta!💖

Tu si numai tu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum