20

126 9 0
                                    

Intre timp am ajuns acasa la Theo. Normal ca, Cris vine sa mi deschida portiera ca altfel nu se poate.

-Multumesc!

-Sa cresti mare! Spune el razand si punandu-si mama pe capul meu.

Am urcat sus unde erau deja baietii.

-Ma duc sa mi duc ghiozdanull.

-Oke, zice Theo.

Am intrat in camera usurata ca sunt singura. Mi-am luat o pereche de pantaloni de trening pe mine si un triccou si m-am aruncat pe pat. Respir usurata:). Inchid putin ochii pentru un timp si cand ii deschid vad creatura minunata pe care am intalnit o astazi.

-Aham, deci asa faci, vrei sa te culci hăm?

-Nope, doar m-am intins putin. Dupa ce am spus asa m-am ridicat si  m-am dus sa-mi iau parfumul din raft. Doamne ador mirosul astaaaa. Aahahhaha.

-Mrergem sau acum te culci tu? il intreb eu amuzata pe Cris care s-a pus in pat in locul meu.

Am inceput sa radem si am iesirt din camera, am mers pe micul hol si am ajuns in living unde erau toti.

-MIE MI-E FOAME, VOUA?

-Aolo da chiar iti e foame daca tipi asa. Spune Gabi.

-Mai pe scurt, VRETI CLATITE?

-DAAAAAAA.

-OKE

M-am dus la bucatarie unde mai intai mi am facut o cafea si m-am apucat sa fac coca de clatite. In timp ce pregateam tigaia, farfuriile am inceput sa fredonez o melodie si am trecut la treaba.
Prima clatita e gata. Imi zic in gand, cand sa ma intorc sa iau nutella il vad pe Cris rezemat de perete.

-Baaaa, de cand esti aici?

-De mult.Da ce are?

-Areee, tu realizezi ca tocmai m-ai auzit cum fredonam o melodie? Spun eu si ma indrept spre dulap.

-Ei na, fredonezi frumos.

-Cateodata stau si sa intreb de ce sunt eu pitica sau de ce e Theo asa inalt si are dulapul asta asa sus.

-Esti scunda ca sa te ajut eu de aia. Spune Cris chicotind. Apoi vine si imi da borcanul.

-BAAAA CLATITAA.

-M-am intos repede si clatita era aproape arsa.
Am pus-o pe farfurie si le am umplut cu nutella pe ambele. in timp ce cris se uita la mine, am impaturit clatita si am mancat-o.

Cris se uita ciudat la mine.

-Ce? Era arsa! Spun eu cu gura plina. Cris mai sta putin incercand sa nu rada si apoi il apuca un ras de vai mama mea. Valelu ce ras adorabil are.

-Te calmezi? Spun eu incercand sa nu rad de el.

-Da, da scuze, chiar a fost amuzant.

-Ok.

****
Am terminat clatitele, am facut in jur de 100 si nu mai poooot. Aproape e sera, am dus clatitele in living la baieti dar erau prea ocupati cu jocul dar am ramas uimita cand i-am vazut pe toti ca au oprit jocul si au mancat.

-Tu nu mananci? Ma intreaba Theo.

-Mh, acm nu mi mai e foame. Spun apoi iau o clatita.

-Va suparati  daca plec sa plimb?

-De preferat ar fi si iei pe cineva cu tine in caz de orice. Spune Theo ingrijorat.

-Oke. Ma duc sa ma schimb.
Am intrat in camera si mi-am luat o pereche de blugi negri si un tricou gen crop top, m-am incaltat mi-am luat mica gentuta in care imi tin banii si telefonul. Ma bucur ca mi au mai ramas bani din economiile de acasa.

Am iesit pe usa si l-am apucat pe Cris de tricou si l-am tras dupa mine.

-Pa baieti!

-Paa!

Cand am inchis usa i-am dat drumul.

-De ce m-ai luat cu tine?

-Stiu ca voiai asa ca nu mai pune intrebari.
Ajungem jos si ii ocolesc masina.

-Nu mergem cu masina?

-Sunt doar 3 strazi de mers, putem merge pe jos.

-Da, dar o fata ca tine merge cu masina asa ca hai urca. Spune el stand cu portiera deschisa.

-M-am emotionat! Spun eu cu voce tare si in secunda 2 regret.

-Of of of, ce ma fac eu cu tine daca te rusinezi asa mereu? Spune Cris razand.

-Hai sa mergem.

***

-Aici?

-Da aici?

-Esti sigura? nu e niciun magazin aici.

-Ba da. Ma poti astepta aici daca vrei.

-Ok, dar sa stii.ca nu te scap din ochi nici macar o secunda.

Cobor din masina si ma indrept spre salonul de tatuaje. Ajung la usa si vreau sa intru dar ma opresc iar Cris iese din masina si vine dupa mine.

-Ce e? Sa nu mi zici ca vrei sa ti faci un tatuaj. Spune el razand.

-Voiam, acm nu mai vreau si nu stiu de ce. Spun eu bosumflandu-ma.

-Lasa ca nu ti trebuie. Spune el si ma ia in brate. Imi pun bratele in jurul lui si il aud chicotind.

Ne despartim din imbratisare si ne indreptam spre masina. Ne urcam si plecam.

Stau si ma uit pe geam si ma gandesc... ma gandesc ce o sa fac eu ca sa am bani, unde sa ma angajez, sa am grija de banii pe care ii am acum pentru ca nu se stie cand fac rost de altii.

-.....Bri, ma auzi?

-Hm? Da da!

-Am ajuns. Spune Cris.

Cobor din masina si Cris vine langa mine.
-La ce te gandeai?

-Hm?

Se opreste si ma opresc si eu. Se intoarce catre mine. imi pune maine pe obraji si isi aseaza fruntea pe a mea.

-Ce ai? De cand am plecat de acolo parca nu esti tu, la ce te gandesti, ce te macina Bri?

-Nimic, nu te panica.  Spun si il pup pe obraz apoi fug spre intrarea blocului si incerc sa par fericita.

-D-astea faci hă?

-Nuuu:)

Am ajuns acasa si baietii inca erau acolo.

-Ne-ma intorsss.

-asa repede? ce ati facut.

-Nebuna asta mica a vrut sa si faca tatuaj. Spune Cris.

-Nebun esti tu! Spun apoi eu razand.

-Bri esti ok? ma intreaba Theo uitandu se ciudat la mine.

-Ă, da da sunt bine. Spun fericita.

Ma duc sa ma schimb. Intru in camera si ma.schimb repede ca inainte ca sa nu vina cineva.

...

Iata capitolul mult asteptat:). Sper sa va placa, nu uitati de steluta🥺💕

Tu si numai tu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum