6

269 11 0
                                    

Ce repede a venit dimineata asta.... ma trezesc cu greu si ma duc spre baie imi fac un dus si ma spal pe dinti si pe fata.

Ma duc dupa la dulapul in care mi-am aranjat cateva haine si m-am imbracat asa

Imi iau telefonul, cativa bani, cheile de la camera si am coborat la receptie unde am lasat cheile

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi iau telefonul, cativa bani, cheile de la camera si am coborat la receptie unde am lasat cheile.

Abia ce am iesit afara. Nici urma de Markus pana acum. Nu stau mult pe ganduri caci o masina luxoasa de un negru matt este fix in fata mea.

-Buna! Imi zice Markus vesel. Ai asteptat mult?

-Ăm, nu. Doar ce am iesit. Deci, ce facem azi?

-Pai o sa mergem sa mancam ceva si apoi sa ne plimbam.

Si asa ne-am urcat in masina si am pornit spre restaurantul preferat a lui Markus. Am ajuns la mall cu toate ca nu-mi aduc  aminte sa fie vreun restaurant in mall.

-Sper ca nu te superi daca mancam de la KFC nu? Adica... mi-a venit pofta.

-Oh, stai linistit  caci abia asteptam sa mananc niste fast-food, mi-era dor!

Ne-am asezat la o masa  si  am mancat.

*

Am terminat de mancat si am fost si in parc sa  ne plimbam iar acum mergem spre casa. 

-Deci de ce a trebuit sa te iau de la hotel? Sparge Markus tacerea punandu-mi aceasta intrebare de care credeam ca a uitat.

-... pai mama si tata... m-au cam dat afara din casa pentru ca au zis ca nu sunt fiica lor si sa plec.

Spun eu cu tristete stergandu-mi o lacrima ce curgea lin pe obrazul meu rozaliu.

-Ce? Si de ce nu mi-ai zis, stii ca imi poti zice orice Briana.... Ma enervezi mai mult pe zii ce trece, ce se intampla cu tine?

Cuvintele lui au durut. Vrea sa zic ca pentru el sunt doar o pacoste? Asteptam la semafor asa ca am deschis usa si am coborat, dand incet cu usa

-Briana st...

N-a mai apucat sa zica nimic deoarece ajunsesem mult prea departe. Doamne... ce-am facut eu sa ajung asa. De ce am ajuns sa plang dupa un baiat? Imi dau o palma  imaginara in cap si stiu de ce plang pentru el... ca il iubesc.

Am ajuns la hotel si m-am dus in camera mea, mi-am luat cartile si m-am pus pe invatat.

*****

Off... luni dimineata... sa mergem la scoala... yey. Imi azvar in ghiozdan cateva caiete si eseul de 8 pagini la biologie pe care l-am facut weekendul acesta. De Markus... eh nu mai stiu nimic din acea seara. Mereu ma gandesc la el.. oare ce face, cum se simte. La telefon nu raspunde. Poate o sa dau de el azi pe la liceu. Imi bag castile in urechi si dau drumul la muzica. Ies din hotel si ma indrept spre scoala. Bine inteles ca la intrarea in liceu era Markus si prietenii lui.

-Markus, am crezut ca ai patit ceva! Spun eu usurata vrand sa-l iau in brate dar el ma respinge.

-Da-i drumul de aici papusa!

-C..ce?

-Dispari a zis! Se rasteste Dey la mine.

Ce le-am facut? Si ce are Markus cu mine? "Papusa" de unde a mai scos-o si pe asta? Doamne  ce nesimtit...

Tu si numai tu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum