19

146 13 2
                                    

Offf. Sunt asa emotionataaa. Iata-ma aici in fata acestui liceu, un liceu in care nu cunosc pe nimeni si nu am pe nimeni aproape inafara de Theo. Intru cu pasi mici emotionata in spatele lui. El merge mai repede decat mine. Ajungem la un grup de baieti. Se duce in spre ei si isi fac un fel de salut.

-Buna! Spun eu fericita si emotionata.

-Heii! Spun ei in cor si unul din ei uitandu-se la mine mirat iar apoi interesandu-se ce fac
eu pe aici.

-Theo frate, cine-i tipa? nu ne-o prezinti?

-A, ba da, ea este Bri, prietena mea. Spune zambind. Uite Bri, el este Alex, cel inalt este Luca, acela este Cris iar el de acolo este Gabi.

Wow, baietii astia au nume asa ciudatee sper sa le tin minte numele fiecarora.

-Incantata! Spun eu rusina si bine inteles rosindu-ma in obraji

-Briii, simte te ca si cum ati fi prieteni de o viata sunt chiar de treaba:)

-Arati frumos cand rosesti. Spune Cris.

-Eeee mai taciiii. Spun si mai rusinata si incepem toti sa radem.

-Bri, Cris e cel mai mic si e in clasa cu tine sa stii. Spune Theo soptindu-mi si apoi facundu-mi cu ochiul. Si-a pus mana dupa gatul meu si am intrat in scoala. Acolo ne-am indreptat spre clasa mea si mi-a prezentat-o Theo. Cris era deja acolo iar eu ma uitam si ma intrebam in ce banca sa ma asez.

-Eu plec, ne vedem in pauzaa. Spune Theo facandu-ne cu mana si plecand pe usa.

Eu am ramas tot ganditoare nestiind in ce banca sa ma pun.

-hei Bri!? Poti sta langa mine.

-Ămmm... De ce nu:)?

Mi-am pus ghiozdanul in banca si m-am asezat langa el. In scurt timp a venit si profesoara. Nu am prea avut timp sa vorbim. Mi-am scos caietul si m-am apucat sa scriu dar ceva imi distragea atentia. Cris statea cu mana in falca si se uita la mine incontinuu.

-Psst, pssssst! Cris, ma intimidezi, poti te rog sa scrii lectia si sa nu te mai uiti asa la mn. Ii soptesc eu micului privitor.

-Dar esti prea frumoasa, spune el facand o fata de catelus.

-Multumesc! Spun lasand capul in jos pentru ca iar m-am inrostit pun pariu.

-Esti frumoasa si cand rosesti. Spune el chicotind.

-Da doamne sa nu mi faci asa tot anul. spun eu amuzata.
Discutia s-a incheiat atunci cand eu cu el am inceput sa radem.

****

A venit pauza, mi-am bagat in ghiozdan cartile si caietele si am iesit afara dar nu singura normal.

-Heiiiiiiiiii, asteapta-ma si pe mine frumusico.

-Ma omori deja din prima ziiiiii. Haide odata.

Aproape am ajuns afara cand cineva mi-a pus mainile la ochi.

-Ghici cine-i.

-Oare? Nuj, un baiat pe nume Theo.

-Haha:))) esti tare ce sa zic. Spune el razand.

Am mers afara unde era restul gasti.

-Hei Bri, cum te-ai simtit la prima ta ora de la acest liceu? zice Cris care e pus pe glume.

-Destul de chinuita. Spun razand iar apoi incepe sa rada si el pentru ca doar noi stim ce s-a intamplat=).

-Dar de ce chinuita? intreaba curios Gabi.

-Da chiar de ce? intreaba si restul.

-Nu vreti sa stiti!

-O ba da vor! Spune Cris.

-Hai sa nu! Spunand eu uitandu-ma la el ciudat.

-Gata sefa! La raspunsul lui radem toti.

-Ce ziceti, mergem toti dupa scoala la mine? intreaba serios Theo.

-Da.
-Da
-Da

-Ok am inteless nu trebuie sa ziceti asta toti pe rand;)

****

Au trecut orele si bine inteles ca eu am fost chinuita de Cris.

-Hei Bri, vi cu mine cu masina te log? spune facand iar acea fata de catelus.

Nu stiu cum sa reactionez asa ca primul lucru pe care il fac este sa ma uit la Theo iar acesta imi aproba din cap sa merg cu Cris.

-D..da. Spun eu putin timida.

Am ajuns la masina lui care este una minunata. A venit ca un domn si mi-a deschis portiera. Dupa ce am urcat a ocolit masina si s-a asezat la locul soferului.

-Vrei sa te duc acasa ca sa iti lasi astea? Spune aratand spre ghiozdan.

-Da sigur adresa este casa lui Theo! spun razand si simtindu-ma ciudat in acelasi timp.

-Ămmmmmm... tu stai cu el?

-Mdaaa, poveste lunga, poate o sa ti-o zic candva, nu te panica nu is impreuna cu el sauu ceva de genul. Pe el il vad doare ca pe un prieten. Oricum plac pe altcineva. Te plac pe tine, chiar daca ne stim de azi-dimimeata.

-A da? Pe cine placi?

-Asta nu conteaza, putem zice ca inca n-am trecut peste fostul. Adica nu am fost prea mult impreuna da totusi m-am atasat de el.
Deschide gura sa zica ceva dar il intreerup.

-Calmeaza-te, alta poveste lunga, alta data ti-o povestesc.

-....

Am revenit cu un capitol putin mai scurt deoarece nu am prea avut idei in seara asta. Nu uitati de steluta🤧🥺💜

Tu si numai tu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum