13

180 10 0
                                    

In dimineata asta m-am trezit odihnita dar destul de inghesuita pe canapea. M-am ridicat cu greu din bratele lui Markus si m-am dus la bucatarie sa fac cafea.

Pe parcurs m-am gandit sa fac si niste clatite pentru ca merg bine cu cafeaua.
Dupa cateva minute mi s-a alaturat si Maddy si am inceput sa povestim ce s-a intamplat aseara. Am inceput sa radem ca niste foci si ne-am trezit cu baietii ibbn bucatarie.

-Neata! Zic baietii, si Markus vine sa ma imbratiseze.

-Fetelor, stiti ce m-am gandit? zice Eithen nedumerit. Ce ar fii sa mergem la mare?

-Daaaaaaaaa! tip eu cu Maddy in acelasi timp.

-Atunci hai sa ne pregatim sa plecam de azi.

*****

Ne-am urcat in masina, suntem toti in masina pentru ca e mai fain. Eu cu Maddy stam in spate inconjurate de multa mancare iar baietii stau in fata.

Stiti care e cel mai frumos sentiment? sa fii cu persoana iubita si cea mai buna prietena a ta in drum spre mare, muzica rasunand in boxe fara ca vocile noastre sa se auda, iar c mai special lucru, tu cu prietena ta facand mizerie in masina dupa ce v-ati uitat pe netflix si ati mancat chipsuri.

Dupa un timp aproape lung, am ajuns si la mare. Ne am decis sa ne luam un apartament ca sa stam toti in el.

Mai e putin pana se intuneca si ne-am gandit sa facem o tura pe plaja.

Ce frumos e aici, pe malul marii, imi sare in ochi ceva. Markus si Eithen si-au facut un semn. Nu am stat mult pe ganduri deoarece eu si Maddy ne-am trezit in apa. Si se putea sa nu ne razbunam? Am sarit fiecare in spatele partenerului si i-am facut sa se dezechilibreze.

Am plecat la apartament deoarece se intunecase. Seara ne-am jucat carti si ne-am culcat.

Dimineata eu cu Markus ne-am trezit mai tarziu si ne-am dus in bucatarie, acolo i-am vazut pe cei doi porumbei. Si cum la mare se intampla minuni, iata ca si minunea noastra s-a intamplat, Maddy si Eithen sunt impreuna.
Ma bucur pentru ei.

-Sunteti un cuplu proaspat, ce ar fi sa petrecem?

-Eu zic sa mergem pe plaja sa ne distram.

******

Am ajuns pe plaja din nou si pentru ca eu cu Maddy suntem scunde iar baietii inalti, ne-au carat in spate in apa mare.

-Uite... uite o meduza. Zic eu speriata.

-Da ce draguta e.

-Noninono, hai sa plecam mai incolo.

-Iti e frica de meduze iubito?

-Mhm...

-SI MIE IMI E FRICAAA, FUGITIII BAAAA!

Striga Maddy si toti randem.

Ne-am distrat azi foarte mult. A fost o zi minunata si inca mai urmeaza. Niciodata nu mi-am inchipuit ca eu si Maddy vom fi nebune si la 17 ani.
Am fost cu Maddy si iubitii nostri la diderite magazine de unde eu si Maddy ne-am cumparat multe lucruri. Inca ma aveam de gand se ne luam dar nu am mai putut de dragii nostri iubiti care ne-au zis ca pleaca fara noi ca la copii mici iar noi i-am ascultata pentru ca nu mai stiam sa ajungem acasa.

*****

Uite ca am fost la mare cu iubitul meu si cea mai buna prietena. Ne-am distrat foarte mult. Am stat decat 2 zile pentru ca devenea plictisitor. Ne-am intors acasa unde ghiciti ce? Si aici ne plictisim asa ca am mers la mall. Ca niste fete cuminti ce suntem, eu si Maddy ne-am dus la locul de joaca pentru copii. Bine inteles ca iubitii nostri s-au dus sa manance fara noi. Asa ca noi, cand ei nu se uitau la noi am fugit de la locul de joaca. Ne am dus sa ne luam mancare, ne-am asezat la masa cu baietii si dupa ne-am dus la shopping. Inainte sa ma mut aici, faceam asta in fiecare zi cu prietenii mei. Da, le cam duc lipsa, dar atat timp cat o am pe Maddy peste tot dupa mine sunt cea mai fericita.

****

Am ajuns acasa si eu cu Maddy suntem foarte obositee. Nu mai aveam antrenament si de aia am obosit.

Markus s-a dus cu Eithen pana la magazin ca sa mai ia mancare deoarece cu 2 fomiste in casa iti trebuie mai multa mancare. Si ce m-am gandit eu cu Maddy.

-Hai sa ne batem cu perne si sa ne ascundem prin casa.

-Ce idee buna! Hai sa ne ascundem intai, dar cine o sa ne gaseasca?

-Hmm, abandonam ideea cu pernele, ne ascundem si le dam mesaj baietilor ca atunci cand vin acasa sa ne caute.

-Ok, asa sa fie.

Ne-am ascuns. Baietii au venit acasa deoarece am auzit usa. Eu cu Maddy ne-am ascuns in acelasi loc pentru ca ne plictiseam si asa mai vorbim.
In timp ce noi susoteam, ne-am luat o sperietura ..... Markus si Eithen au aparut deodata si ne-au speriat.

-Nebunilor, ne-ati speriat.

Seara noastra a fost foarte frumoasa. Sper sa mai am parte de asa seri.

Tu si numai tu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum