12

200 10 1
                                    

-Crezi ca tipul ala, cum ai zis tu ca il chema, e potrivit pentru mine? Ma intreaba Maddy speriata si curioasa.

-Glumesti?! E perfect pentru tine. Abia astept sa vina baietii ca sa-i cunosti.

-Briana! au venit baietii! zice Markus de jos.

-Oo, ce crezi, au venit, haide sa ii cunosti.

Cobor scarile de mana cu prietena mea pentru ca e cam sperioasa si jos ii vedem pe baieti.

-Hey baietii ea e prietena mea cea mai buna Maddy.. Maddy, el e Alex, el Browdey, si cretul e Eithen. Spun eu putin mai altfel numele lui Eithen.

-Hey Baieti! Spune Maddy zambind.

-Buna! Zice Eithen.

****

Uite cum privim acum un film. Eu m-am pus intre Eithen si Maddy iar langa Maddy este Markus. Am stat putin langa Maddy sa se acomodeze. M-am ridicat de langa Maddy si m-am pus in fata lui Markus.

-Eithen, te poti da te rog mai langa Maddy ca sa stau langa Markus?

-Ok!

Maddy cand aude imi trage o privire de mama, mama.

M-am asezat langa Markus fericita ca am reusit sa ii pun pe viitorul cuplu unul langa altul.

****

Am privit filmul si Maddy cu Eithen s-au imprietenit.
Acum stam pe canapea, eu cu Markus si  Maddy cu  Eithen.

-Ămm,... hei Maddy, ma gandeam daca,... stii tu, vrei sa te duc eu maine la liceu?

Intreaba Eithen stanjenit.

-De ce nu. Dar nu o sa ne organizam pentru ca eu stau aici.

-Off.. Ofteaza Eithen si vrea sa zica ceva dar Markus il intrerupe.

-Ah ce coincidenta Maddy, Eithen ramane aici in seara asta.

-Ce tare! zic eu.

***

Markus i-a aratat camera lui Eithen iar eu si Maddy ne-am intors la seara filmelor, dar scoala ne-a blestemat si am adormit amandoua. Maddy a adormit cu capul pe burta mea ca pe vremuri. O stiu pe fata asta de cand suntem mici si mereu mi-a fost alaturi.

****

M-am intalnit iar cu ea si deja n o mai suport. Maddy se chinuie sa ma trezeasca de 1 ora aproape si nu i iasa. Daca a vazut ca nu i merge, m-a stropit cu apa nebuna.

Ne-am imbracat sa mergem la scoala. Eu cu Maddy suntem gata, baietii sunt gata.

Urmeaza doar sa ne urcam in masini asa cum am stabilit. Eu cu Markus si Eithen cu Maddy.

****

La scoala totul a decurs bine. Am primit vacanta timp de 1 saptamana deoarece au profesorii niste treaba.
Cu ocazia asta, Markus s-a gandit sa dam o petrecere.

Am cumparat tot ce ne trebuie iar eu cu Maddy ne-am gasit hainele perfecte. O pereche de pijamale superbe, glumesc niste rochii prea frumoase pentru aceasta petrecere.

Ea a luat rochie pe visiniu si eu pe negru.
Rochiile astea arata prea frumos pe noi. Sigur fetele care vor veni ne vor invidia.
***

E timpul petrecerii. Lumea incepe sa vina. Vine foarte multa si nu ma asteptam
Ies si eu ca tot omul afara sa vad ce mai e si o vad pe nicoleta langa Markus.
Ma duc intentionat si ma bag langa ei.

-Vai! Ce faceti dragii mei? Petrecerea e acolo Nico draga nu langa IUBITUL meu. Subliniez, IUBITUL MEU!

Nicoleta a plecat iar eu am ramas si aveam un ras malefic.

-Doamne! Ce a fost asta? Ma intreaba Markus razand.

-Ce? Nu mi aduc aminte ce s-a intamplat scuze, nu mai am voie sa mi apar iubitul? il intreb eu punandu-mi mainile dupa gatul lui si sarutandu-l.

-Doamne, doamne, ce mi faci tu mie! Spune Markus sarutandu-ma si ridicanduu-ma de jos iar mai apoi invartindu-ma.

Ne-am luat de mana si am intrat inauntru unde am vazut cata lume era. Nu mi adusesem aminte sa fi invitata atata lume dar e ok.

***

Sa-mi bag ceva! Am baut ogramada si nu mai stiu pe ce lume sunt. Sunt la baie alaturi de Maddy care ma tine de frunte pentru ca ma simt foarte rau.

Acum ma simt mai bine si m-am intors in living unde Nicoleta profita de Markus ca e beat si voia sa il sarute. Fix cand a vrut sa-l sarute cineva a tras-o de par de la spate. Da, acel cineva am fost eu!

-Asculta la mine, Nicoleto! Te-am iertat prima si a doua oara si a treia dar nu se mai poate. Ai ceva de zis  in apararea ta?

-Da, sa nu te mai dai la Markus.

-Ma femeie Markus e iubitul meu si nu al tau ce e asa greu de inteles? Zic eu nervoasa in timp ce o trageam de par pe spate. Nu ma face sa te fac sa ramai fara par si fara ten frumos. Eu te avertisez.





Si uite ca m-am si batut cu Nicoleta. Nu a fost asa rau dar a fost. Daca nu erau Maddy si Markus sa ma ia de pe ea clar acum eu eram la politie si ea la spital. Adevarul e ca mi-a spart buza destul de rau.
Markus i-a dat pe toti afara si am ramas doar noi, si Eithen cu Maddy bine inteles.
Acum eu sunt cu capul in poala lui Markus care imi curata buza.

-De ce nu poti sta si tu cuminte,  copilo? Ma omori si nu stiu ce sa-ti fac.

-Stai calm ca asta nu a fost nimic. Acum doi ani am batut o fata care s-a luat de Maddy pana a ajuns la spital. Si bine inteles ca di eu am ajuns la spital doar ca am ajuns la sectia pentru oameni nebuni! zic eu razand.

-Pfff, daca erai iubita mea de atunci.... Clar eram amandoi acolo. Defapt nu cred ca eram ca nu te lasam sa desfigurezi oameni.

-Mdea, hai sa nu ne mai amintim trecutul. Hai sa traim viitorul.

-Pai, in viitorul meu, Ma vad cu o sotie frumoasa cu care o sa am copii.

-si cine va fi sotia ta?

-Tu măi! Te iubesc!

-Serios?

-Da, pitica mea!

-Iubitule... n-ai idee cat de mult de iubesc. Pacat ca nu te pot saruta deoarece am buza asa si mna... poate te deranjeaza.

Nici nu m-a lasat sa termin ca m-a sarutat. Si uite asa am adormit amandoi pe canapea in living

Tu si numai tu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum