-Markus...
Ma ia prin surprindere si ma saruta, nelasandu-ma sa vorbesc.
-Nu zice nimic... Iarta-ma.. m-am purtat ca un dobitoc azi, te rog iarta-ma. Asculta-ma, hai sa iti iei hainele din hotel si hai la mine vreau sa fii mereu cu mine, chiar te iubesc intelegi? Zi intelegi?
Spune ultimele cuvinte in timp ce imi prinde obrajii in palmele lui.
Nu stiu ce sa zic sau cum sa reactionez. Il iau in brate si nu ii mai dau drumu cateva minute.
Apoi ma ia de mana si ne indreptam slre hotel. Urcam sus spre camera mea unde imi fac rapid bagajul, imi iau ghiozdanul in spate iar Markus ma surprinde luandu mi geamantanul din mana. iau buchetul de flori si coboram jos.****
Am ajuns la Markus acasa si la usa... ne am intalnit cu Browdey, Alex si Eithen.
-Ce vreti? ii intreaba putin nervos Markus. Il vad cum isi strange maxilarul asa ca il iau de mana.
-Bro... am venit sa vorbim... iarta-mi comportamentul.. am facut asta doar ca sa vad daca o... iubesti pe Bri... Te rog sa ma ierti, ne stim de mult timp hai sa nu stricam prietenia.
-Ok va iert dar va propun sa nu mai faceti chestii de astea.
-Ne primesti si pe noi pe la tine sa jucam un fifa?
-Da dar nu o sa am prea mult timp pentru voi :))! spune Markus si se uita la mine zambind.
Am intrat in casa si m-am indreptat spre camera lui Markus ca sa-mi pun lucrurile in timp ce el a ramas jos cu baietii.
Mi-am pus geamantanul langa dulap, m-am schimbat in ceva lejer,mi am luat o punga de chipsuri din ghiozdan, mi-am scos laptopul si m-am pus asezat comod in pat privind serialul
POV MARKUS
-Baieti, eu ma dus sus sa vad ce face Bri.-Ok Bro, noi plecam, hai bafta
-Pa gasca!
Urc sus si deschid incet usa camerei. Becul e stins iar mica printesa a adormit cu chipsurile in mana si laptopul pe burta.
Am dat laptopul jos si chipsurile si le-am pus pe birou.
Mi-am dat tricoul jos si m-am asezat langa ea, am luat-o in brate si am adormitPov Briana
Se pare ca cineva a uitat sa traga draperiile... ahhhh ce urasc cand razele soarelui ma trezesc de dimineata. Ma ridic din pat defaaaapt incerc sa ma ridic pentru ca ursuletul asta gigantic ma tine strans in brate.
-Psst, Markus, pssst
-Mai vr sa dorm....se plange el
-Bine dar da mi drumul, Markusss, psssst, iubitule da mi odata drumul.
Wow! Chiar a mers faza cu "iubitule".
Cobor jos in bucatarie ca sa fac ceva de mancare. Daar Frigiderul e aproape gol.M-am gandit sa fac clatite, defapt doar asta pot sa fac. In timp ce faceam clatitele, doua brate grele ma prind de la spate si ma saruta pe gat.
-Neata iubire! Spune markus foarte calm iar eu ma inrosesc.
-Neata, ar cam trebuii sa mergem sa facem niste cumparaturi. Apropo, parca ziceai ca ai un frate Josh parca?
-Dea dar s-a mutat, nu mai sta aici.
-Ămmm ok. Hai sa mancam.
****
-Mai ai mult ca ma plictiseeeeeesc?
Ma intreaba Markus in timp ce puneam tot felul de chestii in cos.
-Ce zici? Bluza asta sau asta? adica sunt foarte frumoase chiar vreau una. sau amandoua. zic eu si pun bluzele in cos
|●●●|
CITEȘTI
Tu si numai tu!
Teen FictionEa- o fata cuminte si timida El- un baiat rau cu suflet rece ce o jigneste mereu. Un cuplu frumos pana cand el o da in bara... iar... si iar