4

269 15 0
                                    

Deja e dimineata, parintii mei au venit aseara asa ca n-am putut petrece mai mult timp cu Markus. Ma ridic din pat si merg spre baie unde imi fac rutina zilnica. Dupa ce termin, ma pozitionez in fata dulapului unde petrec 5 minute gandindu-ma cu ce sa ma imbrac si am ales sa ma imbrac asa

M-am imbracat cu niste pantaloni usor largi, un tricou pana la buric cu cateva margele pe ici pe colo, peste tricou un fel de cardigan gri si o pereche de adidasi simpli albi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


M-am imbracat cu niste pantaloni usor largi, un tricou pana la buric cu cateva margele pe ici pe colo, peste tricou un fel de cardigan gri si o pereche de adidasi simpli albi.
Am coborat jos unde am gasit pe masa cateva sandwishuri si un biletel pe care scria ca  mama si tata au plecat din New York pentru cateva luni. Intr-un fel ma bucur ca nu m-au luat si pe mine dar in altfel sunt trista ca nu prea petrec mult timp cu mine.  Mi-am bagat in ghiozdan un caiet si am plecat nu inainte de a incuia usa.  Am coborat scarile si am iesit din bloc unde ma astepta Markus si acei baieti din parc.

-Neata! Le zic eu vesela.

-Hey! Imi zice Markus. Ei sunt prietenii mei si acum si ai tai nu-i asa baieti?

-Da! Zic toti la unison

-Pai bun, deci el e Alex, cel cret e  Browdey sau Dey, si celalat este Eiten.

-Incantata zic eu dand mana cu fiecare.

-Hai sa mergem la scoala. Ne zice Dey.

Eu m-am urcat in masina lui Markus si restul s-au dus cu masinile lor.

In scurt timp am ajuns la scoala unde tot a decurs bine

***

Scoala a trecut, din moment ce e weekend o sa ma duc la supermarket sa fac cumpararuri pentru noaptea alba. Pe Markus si prietenii lui nu i-am mai vazut de vreo 1 ora asa ca o sa plec singura.

Am intrat in supermarket si mi-am luat un cos unde am bagat chipsuri, suc si cand am ajuns la raionul de ciocolata l-am vazut pe Markus.

-Heyyyy! Tip eu in spre el.

-Scuze ca nu te-am asteptat dar dau o petrecere diseara. Sa nu spui ca tot ce e in acel cos este doar al tau!

-Ba da. Spun eu aruncand in cos ciocolata de toate felurile.

-Dar ce faci cu ele?

-Pai fac noaptea alba  pentru ca parintii mei au plecat vreo 3 luni din NewYork.

*** Seara ***

Markus nu m-a chemat la petrecere. Este 23:38 si nu a dat nici un semn de viata.

Stau intinsa in pat si un ring ring  se aude, semn ca am primit un mesaj. Iau telefonul si privesc mesajul care ma face sa plang, inima mea, e frânta in bucatele.
Acel mesaj era o poza in care se afla Markus sarutandu-se cu Nico, iar sub poza era mesajul "nu-ti mai face filme cu el draga, nu se uita la tocilare".
Am oprit telefonul si am inceput sa  plang in hohote. Acea persoana tot imi dadea poza cu ei pana am ajuns sa blochez numarul si vedeam numai acele imagini in fata ochilor. Eram distrusa. Stiam, pur si simplu stiam ca asa se va intampla, nu poti avea incredere intr-un baiat, iti da sperante false si iti distruge inima in mii de bucatele.

Hey am revenit cu un nou capitol putin cam scurt. Nu uitati de steluta💗

Tu si numai tu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum