24

115 11 0
                                    

-Esti bine? Ma intreaba Ely cand ma vede ca ma uit la Cris.

-Da si nu. Spun oftand.

-Sa stii ca, eu te pot asculta.

-Vreau sa fi prietena mea, mi se pare ca esti perfecta.

-Ma bucur ca nu te iei de mine ca toti ceilalti.

-Nu o sa se mai ia nimeni de tine iti promit.
Ii spun imbratisand-o.

Orele treceau, Eu cu Ely ne imprieteneam mai mult. I-am zis ce mi s-a intamplat, a zis ca are solutia perfecta sa ma simt mai bine.
Ma bucur sa am pe cineva ca ea in astfel de momente.

Acum eu cu Ely ne ducem la ea acasa. I-am dat un mesaj lui Theo in care i-am zis ca mai intarzii si mi-am vazut de drum.

-O sa-ti placaaa, stiu siguuuuur! Zice Ely sarind in sus de bucurie.

-Daca tu zici. Spun si eu prinzand-o de mana si incepand sa alergam catre casa ei.

Cand in sfarsit am ajuns, casa ei era minunata, mai minunata decat ma asteptam. Intram inauntru, imi ia ghiozdanul si geaca si le pune la usa apoi ma prinde de mana si ma duce intr un garaj.

-Tadammmmmm. Spune ararandu-mi cea mai frumoasa motocicleta everrrr..

-god, e a ta?

-Nope, e a mea! Spune un baiat  inalt si cret care aparu de niciunde.

-Hei. Spun putin rusinata. Eu sunt Bri!

-Pablo ma numesc! Spune perfectiunea si vine spre mine.

Ma pierd in ochii lui dar apoi ma intorc la motocicleta.

-O sa-mi ia o vesnicie pana cand imi iau eu una de asta si invat sa merg pe ea. Spun eu razand apoi.

-Ba nu! Spune Ely fercita. Pentru ca fratele meu e un maestru inascut la asa ceva te va invata el

-Serios? Spun si eu si Pablo in acelasi timp.

-Asa se pare. Spune Pablo mandru de el. Maine dupa scoala te astept aici. Spune si apoi pleaca.

-Esti nebuna? Cum ai vrea sa ma concentrez cand o asa perfectiune ma invata?

-O haide! Stiu ca vrei.

Zise Ely iar apoi radeam in hohote.
Am plecat sus la ea in camera si am inceput sa ne prostim.

-Dar parintii tai? O intreb pe Ely.

-Eh, nu prea stau pe acasa, si asta e un lucru bun. Spune si incepe sa rada. Dar ai tai? Spune si pe fata arata ca si cum ar regreta intrebarea.

-Stai linistita nu ma deranjeaza sa ma deschid in fata ta, esti de-a mea acum. Paiii, pana acum cateva luni am trait cu niste oameni care m-au alungat din casa pentru ca nu eram copilul lor si mna, nu am parinti, adica trebuie sa ii caut pe cei adevarati. Spun eu zambind.

Intr un final am plecat si eu acasa.

******

Aseara am vorbit cu Ely la telefon si am adormit, ramasese ca azi sa ne intalnim la mijlocul drumului ca sa mergem impreuna la scoala. Nu l-am mai deranjat pe Theo asa ca mi-am luat cheile si tot ce-mi trebuia si coboram scarile in timp ce eram cu ely la telefon.

-Ce se intampla daca pic pe scari si ajung mai repede jos?

-Vezi sa nuuu! Spuse Ely razand. 

-Intrebarea zilei Ely, ce facem azi?

-Eh, habar n-am.

-Glumesti cu mn?

Ely era in fata blocului meu si ma astepta, m-am grabit sa ajung la ea si am luat-o in brate.

-O sa te bat! De ce ai venit pana aici, poate e periculos.

-Neah, nimic nu e periculos cand vine si frate miu. spune si mi l arata pe fratele ei care era in masina si imi facea cu mana. ii faceam si eu cu mana si incercam sa rad in timp ce vorbeam cu Ely.

-Elyyy! Ma bagi in boala fato!

Ne urcam in masina, si pornim spre scoala.
Se pare ca Bucata de perfectiune nu invata aici, cam trist. Imediat ce coboram din masina si ii zicem pa lui Pablo, aroganta pe care am aflat ca o cheama Lara vine sper noi.

-Mh! Ia uita ti le si pe astea! Spune si se apropie de Ely.

-Pana acum erai doar o tocilara, una proasta, si acum o ai pe ea si te crezi importanta.

Cuvintele astea m-au durut pe mine. Fara sa-mi dau seama i-am dat o palma peste fata.

-Uita-te la tine si apoi vorbeste de ea mai corcitura, si e foarte importanta sa stii. Nu meriti atentia noastra Lara.

-Cum indraznesti? Spune si ma prinde de par!

Cateva persoane cunoscute deja sarisera sa ma ajute, ma apucase un ras isteric, am impins-o cu grija pe Ely, mi-am scos mana aiuritei din cap si m-am intors la ea oprindu-ma din ras.

-Mare greseala ai facut!
Incep sa o iau de par si sa ii dau niste pumni, apoi cat timp e intinsa pe jos, ii zic.
Cat timp eu sunt aici, tu nu mai ai dreptul sa te iei de nimeni, inclusiv de cei care-mi sunt prieteni.

Am luat-o pe Ely si am plecat invingatoare.
Theo ajunsese in spatele meu si nu stiu de unde aparuse.

-Esti bine?

-Sa fiu sincera nu m-am simtit asa bine nici in clasa a-7-a cand l-am batut pe cel mai "rau" baiat din scoala.

Incepem toti sa radem.

Ma duc cu Ely si ne vedem de treaba noastra.

****

Orele s-au terminat, am mai vorbit cu Theo si cu restul, mai putin cu Cris normal.
Am iesit din scoala si ne indreptam spre iesire dar Ely mi-a aratat ca fratele ei ne astepta cu masina.

-Pana cand ma impac cu Cris o sa ma indragostesc de baiatul asta, ahh.

-Eh, cu ajutorul tau ma mai ia si pe cu masina. N-a mai facut asta de ceva timp. Spune si incepe sa rada.

-Serios?Spun si eu razand


....

Inca un capitol :D nu uitati de stelutaaaaa

Tu si numai tu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum