Multimedia:
Fotoğraf: Multimedia için yapıldı. Beğendiniz mi? :)
Video: Charlie Puth ve Selena Gomez - We Don't Talk Anymore
Bu arada şarkıları öylesine Multimedia'ya koymuyorum, şarkıyı açarak okuyun. Daha güzel olacağından eminim :))
Evet yine aşırı alakasız bir şarkıyla karşınızdayım slkdşd
Arkadaşlar tekrar tekrar diyorum ama yazım hatası olursa lütfen bildirin.
Bu arada Emir kim filan demeyin sjsjsjjs Eren'in ikinci ismi. Ha Eren ha Emir yani. Aslında karakterin ismi Eren. Ama Eren ve Emir ismini çok karıştırıyorum:(
Ya neyse işte, Emir yazarsam şaşırmayın, Eren o :)
Artık her bölümün başına diğer bölümün sonucu koyacağım. 1 hafta da ne olduğu unutulur yani. Hiç değilse sonunu okursanız hatırlarsınız.
İyi okumalar...
Bölüm Yayınlanma Tarihi:
07/09/2019
Cumartesi Günü
Saat: 16.00
Hafta'nın anlatımından,
"Niye geç geldin?" diye sorarken cevabı biliyordum, hatta doğruluğundan emindim ama yine de kesinleştirmek istemiştim.
"Düştüm." diyen Emir'e karşı sadece güldüm.
"Nasıl düştün acaba? Seninle tanıştığımız günden beri düşme hikayelerini dinliyorum Eren. Bu nasıl oldu peki?" dedim kahkaha atarak.
"Dalga geçme ya." demişti ama kendisi de gülmeye başlamıştı.
"Hadi ya anlat" dedim. Kafasını 'yok yok' der gibi iki yana salladı. Yanıma iyice yaklaştığında ben de Eren'e doğru biraz daha eğilmiştim.
"Öpüşecek miyiz lan?" diye bağırınca ikimizde aynı anda geriye doğru giderek kahkaha atmıştık.
Ne dalga geçiyorsunuz ya, biz de öpüşebiliriz.
Kim bilir, belki de çoktan yapmışızdır...
Tabii ki de şaka ya bakmayın öyle.
İyi ve masum çocuklarız biz.
Eren'e baktığımda hala gülüyordu.
Ve hala kahkaha atarak..
"Kanka ya hadi halay çekelim." diyen Eren'e mal gibi baktım. Sonra böyle bir teklifi reddedemeyeceğimi bildiğim kafamla onayladığım da ikimiz de aynı anda ayağa kalkmıştık.
"Hangi şarkıyı açalım?" diye sorduğum da biraz düşünmüştük.
2-3 saat filan.
Sonunda kararımızı İbrahim-Tatlıses Şemmame şarkısında karar vermiştik.
Evet.
Halay çekiyorduk.
Daha sonra Rumba - DJ Süleym@n açıp onda da dans etmiştik.
Romantik bir danstı. Fazlasıyla romantik bir dans...
Yorulup kendimizi yere bırakırken düşme sesi kulaklarımızı doldurmuştu.
Ve küçük çaplı bir 'tok' sesi gelmişti.
Bizim mahalle de genelde bu tür sesler Eren'den geliyordu. Ama Eren şuan iyiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Serisi 1. Kitap: "Hafta'nın Gizem'i"
ЮморEren "Az önce ben kendi telefonumu unuttuğum için seninkinden saate bakıyordum da, Whatsapp'tan bir numaradan mesaj gelmiş. Bak istersen" deyip telefonu elime tutuşturdu. Normalde telefonuma bakılmasından nefret ederdim ama mesajı merak etmiştim. B...