Multimedia;
Fotoğraf: Kapak yapmadan duramayan bir adet yazarınız olduğu için, evet evet yine kapakk :) Ama pek içime sinmedi ya
Video: Evet yine bölüm ile aşırı derece de uyumsuz bir şarkı. Ama yine de dinleyin siz ya. Boşuna koymuş olmayım :) Şarkının ismi de Trevor Daniel- Falling
Bu haftaki şarkıyı ne kadar diğerleri kadar sevmesem de bence güzel
Bir önceki bölümünün sonundan başlıyoruz biliyorsunuz. Bölüm haftada sadece bir tane yayınlandığı için unutuyor olabilirsiniz. Böylelikle diğer bölümü okumak zorunda kalmazsınız. Sizin için daha iyi olur.
Herhangi bir (ufak da olsa) yazım yanlışı görürseniz söyleyin lütfen.
Neyse hadi iyi okumalar.. :)
Bölüm Yayınlanma Tarihi:
18/01/2020
Cumartesi Günü
Saat: 16.00
İyi okumalar..
Gizem'in anlatımından (devam),
Burak sanki bir şeyler anlamış gibi öncelikle tuhaf tuhaf, yani tek kaşını da kaldırarak sanki bir şeyleri anlamaya çalışıyormuş gibi bakmıştı. Sonra da sırıtarak bize bakmaya başlamıştı.
Hafta'nın bakışları ise çözemeyeceğim kadar tuhaftı.
Bu nasıl bakıştır, Allahım?
Hatta şuan içimden bağdaş kurup yere oturarak "Bir bakış attın, kalbimi yaktın gülüm." diye bağırabilirdim. Ama rezil olmamak için içimdeki Keko Gizem'i serbest bırakmamıştım.
Bu sırada anlığına Defne ve Kerem'e dönmüştüm.
Her zamanki gibi her ikisi de kahve almıştı.
Aynı şeyi sevmeleri çok hoştu.
Bu küçük ayrıntı beni gülümsetirken önüme dönüp telefonumdan notlar kısmına girmiştim.
Hafta'ya mesaj atacağım ve belirtmemeleri gerektiğini kısa bir şekilde yazıp ikisine de göstermiştim.
Sanırım ilk defa Burak ve Hafta'ya belli etmeden bir şey yapacaklardı.
Onlar beni onaylarcasına kafalarını sallarken Hafta'ya mesaj atmaya başlamıştım.
0541 *** ****: Biliyor musun? (17.05)
0541 *** ****: Seni çok seviyorum (17.05)
Hafta: Bana neden kim olduğunu söylemiyorsun anlamıyorum (17.05)
Kafamı kaldırarak Hafta'ya baktığımda telefonuyla uğraşıyordu.
Bu görüntü istemsizce gülümsememe sebep olurken Gizem beni dürtüp telefona bakıp kahkaha atmıştı.
"Kanka bu gerçekten komikmiş." dediğinde sırıtmıştım. Birisiyle mesajlaştığım anlaşılmasın diye yapıyordu.
Eren "Aşkım ben niye gülmüyorum, komik bir şey yok ki." dediğinde Gizem sinirle elini anlına vurmuştu.
Gizem "AŞKIM KÖR MÜSÜN ACABA?" diye bağırırken bu tatlı halleri sırıtmama sebep olmuştu.
Ama beynini seviyim Eren ya
Onları boş vererek tekrar ekrana dönmüştüm.
0541 *** ****: Korkuyorum işte (17.07)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Serisi 1. Kitap: "Hafta'nın Gizem'i"
HumorEren "Az önce ben kendi telefonumu unuttuğum için seninkinden saate bakıyordum da, Whatsapp'tan bir numaradan mesaj gelmiş. Bak istersen" deyip telefonu elime tutuşturdu. Normalde telefonuma bakılmasından nefret ederdim ama mesajı merak etmiştim. B...