HG -29.Bölüm

152 86 12
                                    

Multimedia;

Video: Evet yine bölüm ile aşırı derece de uyumsuz bir şarkı. Ama yine de dinleyin siz ya. Boşuna koymuş olmayım :) Şarkının ismi de Onlife & Deesmi - Влюбился в неё

Bir önceki bölümünün sonundan başlıyoruz biliyorsunuz. Bölüm haftada sadece bir tane yayınlandığı için unutuyor olabilirsiniz. Böylelikle diğer bölümü okumak zorunda kalmazsınız. Sizin için daha iyi olur.

Herhangi bir (ufak da olsa) yazım yanlışı görürseniz söyleyin lütfen.

Neyse hadi iyi okumalar.. :)

Bölüm Yayınlanma Tarihi:

15/02/2020

Cumartesi Günü

Saat: 16.00

İyi okumalar..

Gizem'in Anlatımından,

"Beni arkadaşı olarak gördüğünü biliyorsun, eğer ona saçma bir şekilde gidip açılırsam bana arkadaşı olduğum için verdiği değer de bitecek. Belki de benden nefret bile edecek. Bunu göze alamam, hayır. " diyerek kafasını sağa sola salladığında tekrar göz devirmiştim.

"Aynen aynen, herkes böyle diyerek kaybetti. "dediğimde gülümseyerek " Sen daha karşısına bile çıkamıyorsun." dediğinde gözlerimi tekrardan devirmiştim. 

"Ya bu köpek de senin gibi düşünüyorsa? Arkadaşsınız diye açılamıyorsa?" diye sorduğumda bu sefer Defne gözlerini devirmişti. "Bu ancak sizde olur. Hafta da sana açılamıyor. Hem sevseydi, açılırdı. Kerem benim gibi cesaretsiz değil ki. Açık sözlü o. Ne hissediyorsa, söyler yani." demişti.

"Ya Gizem, beni telefonuna 'bacım' diye kaydetmiş. " dediğinde kahkaha atmıştım.

Lan. Kerem bana Defne'yi 'Defne'mm' diye kaydettim demişti. 'Bacım' diye kaydettiği kişi de bendim.

Laaan. Ama Defne'ye söylemeden önce, emin olmalıydım.

Gerizekalı işte, arkadaşını 'Bacım' diye kaydetmek nedir ya? Espri kalitesi olmayan bir arkadaşım olduğu için kendimden nefret ediyordum.

"Ya neyse, boşver. " dediğinde konuyu kapatmak istediğini fark etmiştim.

"Defne boş verelim ama açıl bence." diyerek geriye doğru yaslanmıştım.

"Kim kime açılıyor ya?"

Kerem?

"Ben Hafta'ya tabii ki de. Kim kime açılacak? Tabi ki de ben. Defne kime açılacak ki zaten? Defne kim ki zaten?" 

Pekala, batırmıştım.

"Ya sen kimsin asıl?" diyerek bana vurup gözlerini devirmişti Defne.

"İyi de sen dedin açıl diye? Hatta 'açıl bence' dedin." dediğinde ona gözlerimi büyüterek baktım.

Pekala, bir şekilde lavaboya gitmem gerektiğini söyleyerek burdan kaçıp bir daha gelemeyebilirdim.

Ya da bahaneler uydurarak, hızlı ve uzun bir şekilde konuşarak bu konuyu değiştirip ona unuttutabilirdim.

Ya da, mantıklı bir açıklama yaparak konuyu kapatabilirdim.

Ve de son olarak, gerçekleri söyleyebilirdim.

4.seçeneği kafadan direkt elerken diğer 3 seçenek arasında kalmıştım.

Eğer buradan kaçarsam, Defne'yi zor durumda bırakmış olacaktım.

Anonim Serisi 1. Kitap: "Hafta'nın Gizem'i"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin