HG -20.Bölüm

193 140 7
                                    

Multimedia;

Fotoğraf: Kapak yapmadan duramayan bir adet yazarınız olduğu için, evet evet yine kapak 

Video: Evet yine bölüm ile aşırı derece de uyumsuz bir şarkı. Ama yine de dinleyin siz ya. Boşuna koymuş olmayım :) İndila- Love Story

Her bölüme aynı şekilde başlamak ve bitirmek nedense fazlasıyla hoşuma gidiyor :)

Bir önceki bölümünün sonundan başlıyoruz biliyorsunuz. Bölüm haftada sadece bir tane yayınlandığı için unutuyor olabilirsiniz. Böylelikle diğer bölümü okumak zorunda kalmazsınız. Sizin için daha iyi olur.

Herhangi bir (ufak da olsa) yazım yanlışı görürseniz söyleyin lütfen.

Neyse hadi iyi okumalar.. :)

Bölüm Yayınlanma Tarihi:

21/12/2019

Cumartesi Günü

Saat: 16.00

İyi okumalar..


Anonim'in anlatımından,

"Ben Burak." dediğinde (Tabii ki de gözyaşlarıyla dolu değil) gülümseyerek "Ben de Gizem." demiştim. 

"Gerçekten de annemin anlattığı kadar tatlı ve güzelsin." dediğinde hayatımda gördüğüm en saçma tanışma anı olduğuna yemin edebilirdim. 

"Daha iğrenç bir şekilde tanışamazdık emin ol." demişti göz kırparak.

"Bu arada senden sanırım 1 yaş büyüğüm ama ben okula 1 yıl erken başladığım için aynı sınıfa gidiyoruz. Bir de annem senin gittiğin okula kaydımı yazdırırsam ikimiz için de daha avantajlı olacağını söyledi. Ben de kabul ettim. Yani Pazartesi günü okula beraber gidicez. Ben de kaydımı senin okuluna aldırıcam. " dediğinde başımı sallamıştım. 

Elimi tekrar tuttuğunda "Umarım benden nefret edebileceğin kadar kötü bir abi olmam. " diyerek sırıtmıştı.

"Senin, onların evlenme kararından ne zaman haberin oldu?" diye sormuştum.

"Annemin telefonunda yaklaşık 1,5 yıl önce fark etmiştim. Babamla evliyken başka birisiyle konuştuğunu öğrenmem canımı sıkmıştı açıkçası. Ama annem bana bu kararlarını bana söyleyeli az bir zaman oldu." dediğinde o an kalbim atmayı bırakmıştı sanki..

Ne yani? Babam, annem varken de mi bir kadınla görüşüyordu? Babam annemi aldatabilecek kadar iğrenç bir karaktere sahip olamazdı.. Olmamalıydı...

Hafta'nın anlatımından,

Bugün günlerden ne mi? Günlerden Pazar, haftalardan ben.

Pekala, bu espriyi daha ne kadar yapacağım bilmiyorum ama Eren salağı yüzünden iğrenç espriler yapmak artık bulaşıcı bir hale gelmişti. Çocuktaki, kötü olan tüm huylar bulaşıcıydı diyeceğim ama Eren'in zaten pek de iyi huyu olduğu söylenmezdi. Yani neredeyse tüm huyları gittikçe bana da geçiyordu ve ben her geçen gün zeka seviyemin düştüğünü hissediyordum.

Aslında şu an da tam olarak Eren ile yarın olan dersleri ekmek için güzel bir plan yapmam gerekiyordu. Ama Eren malıyla en son böyle bir şeye karşılaştığımızda, ders çoktan başlamıştı ve kötü olan şey de sanırım dersin Fizik olmasıydı. Bir de hocanız çok çabuk sinirlenen ve sinirlenince domates gibi kıpkırmızı olan bir kel hocaysa.

Anonim Serisi 1. Kitap: "Hafta'nın Gizem'i"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin