Multimedia;
Fotoğraf: Kapak yapmadan duramayan bir adet yazarınız olduğu için, evet evet yine kapak yaptım :) Ama tam olarak kapak değil. Kapakımsı diyelim :) Bu çok güzel oldu ya bence.
İlk defa içim sindi diyebilirim.
Kapağa koysam mı?
Video: Evet yine bölüm ile aşırı derece de uyumsuz bir şarkı. Ama yine de dinleyin siz ya. Boşuna koymuş olmayım :) İsmi Selena Gomez - Same Old Love
Bir önceki bölümünün sonundan başlıyoruz biliyorsunuz. Bölüm haftada sadece bir tane yayınlandığı için unutuyor olabilirsiniz. Böylelikle diğer bölümü okumak zorunda kalmazsınız. Sizin için daha iyi olur.
Herhangi bir (ufak da olsa) yazım yanlışı görürseniz söyleyin lütfen.
Neyse hadi iyi okumalar.. :)
Bölüm Yayınlanma Tarihi:
28/09/2019
Cumartesi Günü
Saat: 16.00
Hafta'nın anlatımından,
Eren "Sen benim aşkıma 'aşkım' dedi diye laf ettin. Kötü kankayım ben. Baban gelsin diye dua etmeye başladım." dediğinde dil çıkarmıştım.
"İstediğin kadar dua edebilirsin. Kabul olmayacak emin ol." deyip gülümsediğimde ikisi de aynı anda dilini çıkarmıştı.
Annem de bir köşe de bizi izliyordu, arada başını olumsuz bir şekilde iki yana sallayıp sallayıp duruyordu.
Odayı birden 'kötü kahkaha' sesleri doldurunca, sıvadığımı en içten duygularımla hissetmiştim.
Çünkü bu sefer Gizem değildi.
Eren de değildi.
Annem de değildi.
Eren gerizekalısının duası kabul olmuştu.
Babamla göz göze geldiğimiz de, şansıma söverken bir yandan da Eren'e öldürücü bakışlar atıyordum.
Eren "Hayatım da hiç bu kadar içten dua etmemiştim lan. Kabul olacağını bilseydim, Hafta'nın ölmesini dilerdim ya tüh." dediğinde Eren'i öldürmemek için kendimi zor tutuyordum resmen.
"Ee oğlum anlatsana şunu düzgünce." dediğinde elimi enseme götürerek kaşımıştım.
E buyurun o zaman, 'Göz Devirme Maratonu'na,
Sağ ayakla girin lütfen.
Babam da merak edercesine bakışlar atmaya başlamıştı. Bu kötü olmuştu. Bana olayları başından sonuna kadar anlatmamı isteyeceği barizdi.
Babam da genel de yaptığı gibi sinirli bir şekilde durmaya çalışıyordu ama arada bıyık altından güldüğünü fark etmiştim.
Bu iyiye işaretti.
En azından dayaktan yırtmıştım.
Hiç değilse şimdilik dayak yemezdim. Yesem de bile az yerdim.
50 tekme, 40 yumruk ve 10-20 kırbaç filan. Az yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Serisi 1. Kitap: "Hafta'nın Gizem'i"
HumorEren "Az önce ben kendi telefonumu unuttuğum için seninkinden saate bakıyordum da, Whatsapp'tan bir numaradan mesaj gelmiş. Bak istersen" deyip telefonu elime tutuşturdu. Normalde telefonuma bakılmasından nefret ederdim ama mesajı merak etmiştim. B...