HG -27.Bölüm

157 90 3
                                    

Multimedia;

Fotoğraf: Kapak yapmadan duramayan bir adet yazarınız olduğu için, evet evet yine kapakk :) Ama pek içime sinmedi ya

Video: Evet yine bölüm ile aşırı derece de uyumsuz bir şarkı. Ama yine de dinleyin siz ya. Boşuna koymuş olmayım :) Şarkının ismi de Billie Eilish - When The Party's Over

Bir önceki bölümünün sonundan başlıyoruz biliyorsunuz. Bölüm haftada sadece bir tane yayınlandığı için unutuyor olabilirsiniz. Böylelikle diğer bölümü okumak zorunda kalmazsınız. Sizin için daha iyi olur.

Herhangi bir (ufak da olsa) yazım yanlışı görürseniz söyleyin lütfen.

Neyse hadi iyi okumalar.. :)

Bölüm Yayınlanma Tarihi:

08/02/2020

Cumartesi Günü

Saat: 16.00

İyi okumalar..

Gizem'in Anlatımından,

Kendime gelmeye çalışırken telefonumdan çıkan bildirim sesiyle telefonumu cebimden çıkararak elime almıştım.

Hafta'ydı.

Hafta: Anonim. (18.36)

Hafta: Sorduğun soruyu görmüştüm. (18.36)

Hafta: Sadece verecek cevap bulamamıştım. (18.36)

Hafta: Anonim (18.36)

Hafta: Bilmiyorum (18.36)

Hafta: Kafam çok karışık (18.36)

Hafta: Sevdiğimden bile emin değilim inan (18.36)

Hafta: Gizem Anonim, Gizem. (18.37)

Hafta: Eski arkadaşım Burak'ın üvey kardeşi olan Gizem. (18.37)

Hafta: Her zaman yanlışlıkla veya isteyerek göz göze geldiğim Gizem. (18.37)

Hafta: Ona çok güzel olduğunu söylediğim Gizem. (18.37)

Hafta: Belki de, aşık olduğum Gizem. (18.37)

Daha fazla cevap vermezken, veremezken kalbimin atıl hızı ve gözyaşımın akma hızı doğru orantılı bir şekilde gittikçe artarken okuduğum yazıları yanlış gördüğümü düşünüp tekrar tekrar okuyarak gözyaşlarımın akmasını devam ettirmiştim.

Kulaklarım resmen çınlıyordu. Bir şey düşünecek durumda olmadığımı biliyordum.

Ama gerçekti, Hafta'nın yazdıkları gerçekti. Tekrar tekrar okusam da bile değişmiyordu yazdıkları. Doğru görüyordum. Kendisine Anonim olarak yazan bana, gerçekte sevdiği kişiyi itiraf etmişti.

Ve o kişi, bendim.

Sevdiğini söylediği kişi, bendim.

Eski arkadaşı olan Burak'ın üvey kardeşi olan Gizem, bendim.

Her zaman yanlışlıkla veya isteyerek göz göze geldiği Gizem, bendim.

Anonim Serisi 1. Kitap: "Hafta'nın Gizem'i"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin