Multimedia;
Fotoğraf: Kapak yapmadan duramayan bir adet yazarınız olduğu için, evet evet yine kapak yaptım :)
Video: Evet yine bölümle uyumsuz bir şarkı. Ama yine de dinleyin siz ya. İsmi Arnon ft. Killua - Te Molla
Bir önceki bölümünün sonundan başlıyoruz biliyorsunuz. Bölüm haftada bir yayınlandığı için unutuyor olabilirsiniz. Böylelikle diğer bölümü okumak zorunda kalmazsınız. Sizin için daha iyi olur
Neyse hadi iyi okumalar.. :)
Bölüm Yayınlanma Tarihi:
14/09/2019
Cumartesi Günü
Saat: 16.00
Hafta'nın anlatımından,
Gözüm Eren'e kaydığında bana tuhaf tuhaf baktığını fark ettim.
"Noldu?" diye sorunca bir şey yok dercesine bakmıştım.
"Sıkıldım ben." deyince uzun bir şekilde 'ooofff' demiştim.
"Ne yapsak ki?" dediğimde 'bilmiyorum' dercesine omuzlarını kaldırıp indirmişti.
"Ben de bilmiyorum." dediğimde bir kaç dakika boyunca yapacak bir şeyler aramıştık.
Sonunda ikimizin de aklına bir fikir gelmiş olacak ki, aynı anda ikimiz de birbirimize hızlı bir şekilde dönerek;
"Buldum!" diye bağırdıktan sonra kafamızı geriye doğru atarak kahkaha atmıştık.
"Aynı anda diyelim. " diye saçma bir fikir bulduğunda saçma bir şekilde kabul etmiştim.
Ben "Dedikodu yapalım. " dediğim de Eren de "Çorap çekilişine katılalım." demişti.
O bana 'Aysel Teyze'nin altın gününde çok durmuş' dercesine bakarken ben de ona 'Çorap sevdalısı' dercesine bakmıştım.
"Aynı şeyleri deseydik havalı olurdu be." dediğinde kaşlarımı çatmıştım.
"Çorap çekilişi ne be?" diye terslediğim de o da kaşlarını çatmıştı.
"Ee ne yapalım? " demiştim sıkıldığımı belli eden bir ses tonuyla.
"Bilmiyorum ki." dediği an da telefonun bildirim sesi kulaklarımızı doldurmuştu.
"Sanırım bakmam gereken bir şey." diyerek, Eren beni onayladığında o da başka bir şeylerle ilgilenmeye başlayınca telefonu elime alarak mesaja bakmıştım.
0541 *** ****: Ne yapıyorsun? (18.26)
Hafta: Erenleyim işte (18.26)
Hafta: Sen? (18.26)
0541 *** ****: Ben de arkadaşımla işte (18.26)
Hafta: Geçen ki arkadaş mı bu?(18.26)
0541 *** ****: Hayır (18.26)
Hafta: Ha iyi (18.26)
0541 *** ****: Neden iyi? (18.27)
Hafta: Boş ver de (18.27)
Hafta: Sen o arkadaşınla çok konuşma (18.27)
0541 *** ****: Neden ya? (18.27)
Hafta: Gözüm tutmadı pek (18.27)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Serisi 1. Kitap: "Hafta'nın Gizem'i"
HumorEren "Az önce ben kendi telefonumu unuttuğum için seninkinden saate bakıyordum da, Whatsapp'tan bir numaradan mesaj gelmiş. Bak istersen" deyip telefonu elime tutuşturdu. Normalde telefonuma bakılmasından nefret ederdim ama mesajı merak etmiştim. B...