ჩემა ცრემლებმაც არ დააყოვნეს და დამისველეს ლოყები ...
_____________________________________________
Chapter 2
დილით ისევ უემოციოდ გავიღვიძე , სააბაზანოში შევედი და მოწესრიგება დავიწყე , უჯრა როდესაც გამოვაღე , იქვე დავინახე ნარკოტიკი ...
მაგრამ აქ საიდან გაქვნდა არ ვიცი , თავში გაბიელვე აზრი რომ გამეკეთებინა , მაგრამ მალევე მოვიშორე ის ფიქრები .
ისევ ჩემი პატარას გამო...
უჯრა ისევ დავკეტე და საბაზანოდან გამოვედი , ოთახში შევედი და რაც მომხვდა ხელში ის ჩავიცვი .
დაბლა ჩავედი ნაილს უკვე გაემზადებინა ყავა , ამიტომ
მეც ჭიქა ავიღე და მის წინ ჩამოვჯექი ...-ნია
-გისმენ .
-გადაწყვეტილება მიიღე ?
-არა ჯერ , მაგრამ ვფიქრობ რომ
გავაჩენ მერე კი გავაშვილებ .
-რაა ??
-ხო , მე ვერ მოვიშორე ბავშვს მაგრამ ვერ იმას შევძლებ რომ კარგი დედა ვიყო .
-რეებს ბოდავ თუ ხვდები საერთოდ ?
-კი ნაილ ვხვდები , და იმასაც უნდა მივხვდე რომ ჯერ 19 წლისაც არ ვარ და უკვე დედა უნდა გავხდე .
-მერე რა ნია , ამიტომ ბავშვი უნდა გააშვილო ? წარმოგიდგენია ჰარი რას იზამს როცა გაიგებს ?
-ჰარის არც ვეტყვი
-შენ მგონი საღად ვერ აზროვნებ !
-შეილება .
-საერთოდ ხვდები რას ლაპრაკობ. ? ჰარისგან ხარ ორსულად და ბავშვის შესახებ არც ეტყვი და ამდ პლიოს გააშვილებ კიდევაც ?
-ხო , ზუსტად ასე ვიზამ.
-არაფერსაც არ იზამ ნია , ბავშვს გააჩენა და ჩვენ ყველა დაგეხმარებით რომ გაზარდო , გასაგებია ?
-არა ნაილ! ამას მე გადავწყვეტ , მაგრამ ბავშვს ვერ მოვიშორებ .
-კარგი ! მოდიხარ ?
-კი
ჩემი ჩანთა ავიღე და სახლიდან გავედით , კარები ჩავკეტე და გავედი , მაგრამ სახლის კარებთან ლევი დავინახე .-უნდა ვილაპარაკოთ .
-ვითომ რატომ ?
-გთხოვ .
-კარგი .ნაილს ვანიშნე წასულიყო , და ისიც წავიდა , მე და ლევი მშვიდად მივაბიჯებდით ლას-ვეგასის ქუჩაზე , მაგრამ ვერ გეტყვით რომ ბედნიერი ვიყავი , ამ ყველაფრით მაგრამ
დრო იყო ყველაფერი გაგვერკვია , და დაგვესრულებინა , რაც არ დაწყებულა ზუსტად ის " ზაფხულის პატარა რომანი ?"
შეილება ერქვას ჩვენს ურთიერთობას რომანი ?
მგონი არა ...
YOU ARE READING
After Unforgettable ✅
Fanfiction🍬The beginning 🍬-1 September 🍬The end 🍬-15 September Part 2