-ცოლად გამომყვები ? გახდები ნია სტაილსი ? და იქნები მუდამ ჩემთან ?
_____________________________________________
Chapter 16ცოტა ხანს ვიდექი და ასე ვუყურებდი , ვხვდებოდი რომ პასუხს ვაგვიანებდი , მაგრამ თითქოს რაღაცა წინამღდეგობას მიწევდა .
-თანახმა ვარ !
-პატარავ ყველაზე ბედნიერ კაცად მქციე , მიყვარხარ .
-მეც მიყვარხარ ჰარი .
გაისმა ოვაციები , ტაშის დაკვრის ხმა , ამას მოჰყვა შტვენა და ფეიერვერკი .
ისეთი ლამაზი იყო ...
ღმერთო ჩემო ასეთ დაბადების დღეს არ მოველოდი .
ჩემს ცხოვრებაში ყვალაზე განსაკუთრებული და დაუვიწყარი დღეა ...სახლში შევედით , ტორტი გავჭერით და კარგად დავლიეთ კიდევაც , გავერთეთ და ბევრი ვიმხიარულეთ .
მე შემიძლია ვთქვა რომ ყველაზე ბედნიერი ადამიანი ვარ
მთელსოფლიოში .*ქორწილის დღე *
დილით ჰარის კოცნა და მეთის ტირილი მაღვიძებს , რა შეთავსება ჰომ?
-რახდება ?
-ადექი
-რატოო ?
-კაბის საყიდლად არ მიდიხარ ?
-აუ მოიცდის კაბა რა .
-კარგი .ლოგინიდან ავდექი , წყალი
გდავივლე , ანას დავურეკე და ერთად წავედით საყიდლად .ბევრი სიარულის შემდეგ ვიპოვე ისეთი კაბა რომელიც ძალიან მომეწონა . და ეგრევე ვიყიდეთ ბევრი ფიქრის შემდეგ .
ამას მივაჰყოლე ფეხსაცმელი და სრულებით მზად ვარ .საათს რომ დავხედე უკვე დრო იყო სახლში წასვლის თორე ცერემონიას ვერ მივუსწრებდი ...
Author p.o.v
სანამ ანა და ნია კაბას არჩევდნენ და საყიდლებზე დადიოდნენ ., ჩვენ გადმოვინაცვლოთ ბიჭებისკენ .
ჰარი ოთახში დადიოდა და ბოლთას სცემდა , ეშინოდა ნიას უარი არ ეთქვა და ყველაფერი ჩაშლილიყო . ჰარის ნია სიგიჟემდე უყვარდა და ეს პირველი დანახვივსას იგრძნო .
აი ახლაც როდესაც სრულებით მზად არის და ელოდება როდის გახდება 6 საათი რომ ნია ნახოს .
YOU ARE READING
After Unforgettable ✅
Fanfiction🍬The beginning 🍬-1 September 🍬The end 🍬-15 September Part 2