აგჰ , მუცლია ტკივილი მაღვიძებს , ოხხ პატარა ცელქო არ ისვენებ ხოო
საბაზანოში შევედი მოვეწედრიგდი და დაბლა ჩავედი , მომშივდა .
მაცივარი გამოვაღე და სალათის ჭამა დავიწყე .მალევე კი ჰარი შემოვიდა , აჩეჩილი თმებით და გამობურცული ტუჩებით , ღმერთო რა საყვარელია.
-აუ ყავა გამიკეთე რა .
-ეხლავე .
ამდენი ხნოს განმავლობაში პირველად მთხოვა რაღაც , და რა ნამუსითა არ გავუკეთო .
გაზქურაზე მადუღარა დავდი და დაველოდე როდის ადუღდებოდა .
მანამდე კი ჭიქაში , ერთი კოვზი ყავა და შაქარი ჩავყარე , ადუღებული წყალი დავასხი და წინ დავუდგი.-მადლობა
-არაფრის .
სალათის ჭამას მივრჩი თეფში ნიჟარაში ჩავრდე და გარეცხვა დავიწყე , როგორც კი მოვრჩი მივტრიალდი იმ იმედით რომ ჰარი იქ იქნებოდა მაგრამ არა.
ერთი ამოვიოხრე და ოთახში დავბრუნდი , ჩემი წიგნი ავიღე და აივანზე გავედი .Harry's p.o.v
ნიასთან გადავწყვიტე ასვლა , რატომ ? არ ვიცი , ალბათ მომენატრა ,მინდ ჩავეხუტო და ვაკოცო მაგრამ არ შემილია , მაგრამ უნდა ვნახო .
ოთახიდან გამოვედი და ნიას ოთახში შევედი .ოთახში არ იყო , გულმა გაორმაგებულად დაიწყო ფეთქვა , სასწრაფოდ დაბლა ჩავედი მაგრამ არც იქ იყო . ისევ მის ოთახში დავბრუნდი და აივანზე გავედი იქ კი ისეთი რამ დავინახე რაც არ უნდა დამენახა .
ნია სკამზე იჯდა და წიგნს კითხულობდა და იცით როგორ წიგნს ?როგორ მოვუაროთ ბავშვს ?
სერიოზულად ? ეს ერთი და იგივე ნიაა ?
არ მინდოდა მყუდროება დამეღვია მაგრამ , მაინტერესებდა რას მიპასუხებდა როცა ამ წიგნზე ვკითხავდი .
-ნია ( დავიძახე ხმამაღლა და მისკენ წავედი )
-ჰარი ? დაიბნა და დავინახე წიგნი როგორ შუჩურთა სადღაცა .
-ხო , გაგიკვირდა ?
-კი... არა რამე გინდოდა ?
ვატყობდი რომ ძალიან დაბნეული იყო .
-რას კითხულობდი ?
-ამ რაღაც წიგნი ვნახე , და მნიშვნელოვანი არაფერია.
-მანახე .
-არაფერია .
-ნია .
რა ჯიუტია ღმერთო ჩემო .
Nia's p.o.v
რა ვქნა ? რა მოვიმოქმედო ? არ მინდა მაგ წიგნის შესახებ გაიგოს , მაგრამ ეს ხო ჯიუტი თხა . და ვერაფერს გავხდები .
იქვე სკამზე დადებული წიგნი ავიღე და გავუწოდე , თავი დავხარე და ჩემს ფეხებს დავუწყე ყურება , თან მუცელზე ხელს ვისვამდი .
უეცრად ყბაზე მომკიდა ხელი და ამაწევინა , თვალებში ჩავხედე და მის მწვანე თვალებში ჩავიკარგე .
წიგნი ხელშუ მომაჩეჩა ჩაიცინა და წავიდა .
მოიცა ეხლა აქ რა მოხდა ?
აბა რა მეგონა მოვიდოდა და ჩემხუტებოდა ? არ არსებობს , ოჰ ნია ჩამოფრინდი ღრუბლებიდან და შეეგუე რეალობას .ისევ წიგნი გადავშალე და კითხვა დავიწყე , უცბად შოკოლადი მომინდა დაბლა ჩავედი იმ იმედით რომ იქ დამხვდებოდა მაგრამ აღარ იყო , ჰარიც წასულა .
ამიტომ ოთახში დავბრუნდი და ჩავიცვი ,როდესაც ჩანთა გავხსენი სიგარეტი ვნახე , თითქმის ოთხი თვეა არ მომიწევია , თავი გავინთავისუფლე ამ ფიქრებისგან და სახლიდან გავედი .გზაში მუცელი ამტკივდა , და იქვე ჩავიკეცე , ცოტა ხანში ვიღაცა სიმპატიური ბიჭი მოვიდა ჩემთან .
-ხომ არ დაგეხმაროთ ?
-არა მადლობა .
-ქალბატონო ცუდად ხართ სახლამდე მაინც მიგაცილებთ .
-ოღონდ ქალბატონო არ რაა ნია .
-სკოტო .
-საიამოვნოა სკოტ .მე და სკოტი გზაში დავმეგობრდით , სასიამოვნო პიროვნებაა , და მიხარია ესეთი მეგობარი რომ გავიჩინე .
მთელუ გზა რაღაც მზერას ბფმგრძნობდი მაგრამ რამდენჯერაც უკან გავიხედე იმდენჯერ ვერაფერი დავინახე .სკოტმა სახლამდე მომაცილა
გადამეხვია მეც სახლში შევედი . იქ კი წარბშეხრილი ჰარი დამხვდა .-რამე მოხდა ?
-ვინ იყო ის ბიჭი ?
დამინახა ?
-ვინ ბიჭი ?
-ნუ ისულელებ თავს ნია , ვინც მოგაცილა .
უეჭველი დამინახა
-მეგობარი .
-საიდან იცნობ ?
-დღეს შოკოლადის საყიდლად გავედი და გზაში ცუდად გავხდი , სკოტმა კი სახლამდე მომაცილა , რამე პორობლემა ??
-ეხლა როგორ ხარ ?
-კარგად , ჰარი მგონი ჯობია ნაილთან დავბრუნდე ...
-რატომ ?
-არ მინდა აქ ყოფნა , ჩემთვისაც რთული შენთან განშორება და ალაბთ შენთვისაც , მე არ შემილია ესე დღესვე დავბრუნდები .
-მაშინ დაბრუნდები როცა მე გეტყვი .
-არა , ამჯერად არა !ჩემთან მოვიდა სახე დამიჭირა და ძალიან ვნებიანად , და ძალიან ფაფუკად მაკოცა . ღმერთო როგორ მომენატრა ....
_______________________________
🛑კომენატრები მჭირდება !!! რას ფიქრობთ ამ მოთხრობაზე ! 🆘🆘
დავოუთება არ დაგავიწყდეთ .
თუ იაქტიურებთ და ყველა 🤭😊დააკომენტარებს რას ფიქრობს ამ მოთხრობაზე , საღამოს კიდევ ერთ თავს დავდებ . 🍭🍭💜🌸
მიყვარხართ ტკბილებო ! 🍎🍉🍒🍓🍭🌸
YOU ARE READING
After Unforgettable ✅
Fanfiction🍬The beginning 🍬-1 September 🍬The end 🍬-15 September Part 2